• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2023 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 10:50

Detail zákazky Z202314332

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2023 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 10:50

Základné údaje

Z202314332

OF-281067

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8719863

Objednávateľ

36022047

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie servisnej podpory pre servery a dátové úložiská HPE

hardvér, podpora, servis

  • 50312600-1 - Údržba a opravy zariadení informačných technológií
  • 72510000-3 - Služby súvisiace so správou počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie HW servisnej podpory pre servery a dátové úložiská v požadovanej úrovni Next Business Day Onsite
Funkcia
Predĺženie HW servisnej podpory pre  všetky uvedené kontakty o 12 mesiacov (do 18.12.2024) Požadovaná úroveň  podpory: Next Business Day Onsite
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HPE Post Warranty Support renewal - CT-35061 PB 8C ks 1
HPE Post Warranty Support renewal - CT-35061 PB 7C ks 1
HPE Post Warranty Support renewal - CT-35061 PB 6C ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
HPE Post Warranty Support renewal - CT-35061 PB 8C
HPE D2700 Disk Enclosure 7CE625P0AD Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HPE DL580 Gen9 CTO Svr CZJ737092X Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HPE MSA 2040 ES SAS DC SFF Storage 2S6735D130 Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HPE MSA 1040 2Prt 10G iSCSI DC SFF Strg 2S6422C017 Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HPE DL380 Gen10 8SFF CTO Server CZ28490C3H Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HPE DL380 Gen10 24SFF CTO Server CZ284907GF Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HPE DL380 Gen10 24SFF CTO Server CZ284907GH Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HPE DL380 Gen10 24SFF CTO Server CZ284907GG Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HPE MSA 2050 SAS DC SFF Storage 2S6844D207 Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HPE Post Warranty Support renewal - CT-35061 PB 7C
HPE DL380 Gen10 8SFF CTO Server CZ285001D1 Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HP ML350pT08 LFF CTO Server CZ23480040 Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HP DL580R07 (E7) CTO Server CZJ2340WZL Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HPE Post Warranty Support renewal - CT-35061 PB 6C
HPE DL380 Gen10 24SFF CTO Server CZ28490Q5M Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.2024
HPE StoreEasy 1650 48TB SAS Strg CZJ7020M2C Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.202
HP DL580R07 (E7) CTO Server CZJ2340WZM Support start date 19.12.2023 - support end date 18.12.202
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Servisná podpora, vrátane SW upgrade, musí byť kompatibilná s existujúcou infraštruktúrou a poskytovaná a garantovaná výrobcom zariadení z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov. Vzhľadom na uvedené nie sú prípustné ekvivalenty.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi na e-mailovú adresu lenka.okruckarybarova@svp.sk zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy, e-mailovú adresu, z ktorej bude dodávateľ doručovať elektronické faktúry a vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie, ktoré tvorí prílohu objednávkového formuláru.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi na e-mailovú adresu lenka.okruckarybarova@svp.sk podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi na e-mailovú adresu lenka.okruckarybarova@svp.sk doklad preukazujúci, že pre úspešnú realizáciu zákazky je obchodným partnerom výrobcu zariadení zahrnutých v uvedených servisných kontraktoch minimálne na úrovni Silver a zároveň je certifikovaným partnerom s kompetenciami pre implementáciu a podporu pre všetky ponúkané súčasti minimálne na úrovni Silver.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky po dodaní všetkých položiek; nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie.
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu za dodaný Tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po prevzatí Tovaru Objednávateľom, t. j. po podpise Dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“) výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry.
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť fakturovanú sumu, názov Tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť kópia objednávky a dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká dodávateľovi riadnym dodaním a odovzdaním objednávateľovi. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená dodávateľom, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní.
Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi v zmysle bodu 2 týchto podmienok, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB.
Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Predávajúceho; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“.
Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry.
Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia.
Splatnosť elektronickej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. Platby za uskutočnené dodávky Tovaru budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch.
Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka
ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo
činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Objednávateľ v súvislosti s fakturáciou neodmietne prijať elektronickú faktúru vyhotovenú dodávateľom v súlade so Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2014/55/EU zo 16. apríla 2014 o elektronickej fakturácii vo verejnom obstarávaní (Ú.v. EÚ L 133, 06.05.2014), pokiaľ táto bude spĺňať ostatné náležitosti v zmysle zmluvy. Zmluvné strany sú pri fakturácii povinné dodržiavať ustanovenia zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov a po vytvorení centrálneho ekonomického systému bude fakturácia prebiehať
prostredníctvom tohto systému, pokiaľ im z tohto zákona takáto povinnosť vyplýva.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

19.12.2023 00:00 — 18.12.2024 23:59

3,00 ks

22 000,00

22 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.12.2023 08:03

15.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 710
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2023 09:45 - Vstupná ponuka 21 834,00 € Cena bez DPH
12.12.2023 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 21 834,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS