• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 17:38
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 17:22
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2023 08:35

Detail zákazky Z202314330

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 17:38
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 17:22
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2023 08:35

Základné údaje

Z202314330

OF-283663

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8725740

Objednávateľ

00151742

Ministerstvo financií Slovenskej republiky

Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčná kancelárska stolička otočná

Stoličky

  • 39111100-4 - Otočné sedadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčná kancelárska stolička otočná
Funkcia
Multifunkčná kancelárska stolička – priedušný sieťovaný poťah, synchrónna mechanika s vynikajúcimi ergonomickými vlastnosťami, ktorá upravuje sklon operadla podľa sklonu sedáku. Plastové 3D podrúčky s nastavením výšky, hĺbky a rotácie. Sedák so šírkou 54 cm a hĺbkou 45 - 51 cm, operadlo s nastaviteľnou výškou 60 - 64 cm. Hliníkový kríž. Kolieska na mäkké podlahy. Uhlovo a výškovo nastaviteľná hlavová opierka. Pevná bedrová opierka. Maximálna nosnosť 150 kg
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 6
Šírka sedacej plochy cm 54
Hĺbka sedacej plochy cm 45 51
Výška sedadla cm 50 59
Celková výška cm 120 136
Nosnosť kg 150
Výška operadla cm 60 64
Výška opierky rúk nad sedadlom cm 16 23
Stred opierky nad sedadlom cm 68 74
Šírka vrátane područiek cm 68
Najnižšia šírka opierky rúk nad zemou cm 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kolieska Na mäkké podlahy
2.1 Kríž Hliníkový, dodáva stoličke celkovú stabilitu a odolnosť. Slúži ako základňa na uchytenie piestu a pojazdových koliesok.
2.2  Kríž Vďaka použitej základni, plynovému piestu a mechanike je tento model stoličky určený pre vysoké zaťaženie až 150 kg.
3. Piest Vďaka použitej základni, plynovému piestu a mechanike je tento model stoličky určený pre vysoké zaťaženie až 150 kg.
4. Mechanizmus synchrónna mechanika – ergonomické vlastnosti, Odpor polohovania je možné nastaviť pomocou skrutky umiestnenej pod sedákom v závislosti od hmotnosti – tzv. ľahko nastaviť protiváhu.
6. Anti – Shock systém zabráni úderu do chrbta užívateľa pri jeho uvoľnení
7. Sedadlo Sedák so šírkou 54 cm a hĺbkou 45 - 51 cm zaisťuje optimálne pohodlie pri sedení. Operadlo stoličky je výškovo nastaviteľné v rozmedzí 60 - 64 cm
8. Čalúnenie sedadla Priedušný sieťovaný poťah Farba - čierna
9.1 Operadlo Priedušný sieťovaný poťah Optimálna cirkulácia vzduchu pri dotykových častiach. Veľmi ľahko udržateľná a vzdušná. Oplýva aj ergonomickými vlastnosťami. Farba – čierna
9.2 Operadlo Opierka hlavy s nastavením výšky a sklonu umožňuje nastavenie podpery nahor alebo nadol, podľa potreby, ale aj jej sklonu.
9.3 Operadlo Pevná bedrová opierka umiestnená v spodnej časti operadla poskytne zdravú oporu bedrovej chrbtice a podporí správne držanie tela pri celodennej práci pri počítači.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením tovaru do kancelárskych priestorov objednávateľa, ktoré objednávateľ určí pred dodaním tovaru tak, aby mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku.
Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia. Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prezentáciu konkrétnej vzorky modelu tovaru a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy, pričom porušenie uvedenej zmluvnej povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie daného typu stoličky a náhrady za iný typ, v danej špecifikácii.
Dodávateľ je povinný v závislosti od povahy, prípadne balenia tovaru, ako aj s prihliadnutím na bezpečnosť tovaru počas jeho dopravy na miesto vykládky, vždy dodať nový nepoškodený tovar v zmontovanom stave, a to aj v prípadne, ak sa pôvodne v takomto stave nenachádza. Dodávateľ je povinný riadne dodať predmet tejto Zmluvy, pričom súčasťou dodania je návod na zostavenie/poskladanie tovaru.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ( min. v rozsahu meno, priezvisko, mobilné t.č. ), identifikačné údaje o osobe oprávnenej konať za dodávateľa ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto Zmluvy.
Objednávateľ je povinný oznámiť dodávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za objednávateľa, vrátane jej mobilného t.č. a e-mailovej adresy. Objednávateľ požaduje dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.30 do.14.30 hodiny. Dodávateľ je povinný minimálne 1 pracovný deň pred termínom dodania tovaru oznámiť objednávateľovi ( telefonicky a/alebo emailom ) termín a čas jeho dodania; v prípade ak tak neurobí, objednávateľ nie je povinný tovar prevziať, pričom všetky náklady a výdavky s tým spojené znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa dodací list podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. Dodávateľ poskytuje na tovar vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva záruku za akosť na dobu 36 mesiacov od riadneho prebratia tovaru bez akýchkoľvek vád, pokiaľ nie je výrobcom poskytnutá dlhšia záručná doba.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet plnenia špecifikovaný v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a dodací list iba pokiaľ predmet plnenia bude dodaný bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a v požadovanej kvalite, pričom dodávateľ je povinný dodať tovar , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám , STN a všeobecne záväzným predpisom.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie tovaru je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Faktúra je splatná do 30 dní od dátumu jej doručenia do sídla objednávateľa. Faktúry sú objednávateľovi doručované výlučne:  a) elektronicky e-mailom vo formáte PDF na adresu elektronickej pošty mailto:podatelna@mfsr.sk. Jeden e-mail môže obsahovať maximálne 1 PDF faktúru, maximálna veľkosť e-mailu je 10 MB. Faktúra vo formáte PDF musí byť pripojená ako príloha k e-mailu. Prílohy k faktúre (dodací list) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, ale musia byť súčasťou faktúry (t .j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh).
Žiadne ďalšie prílohy (JPG, GIF atď.) nesmú byť súčasťou e-mailu, z dôvodu dodržiavania pravidiel kybernetickej bezpečnosti budú zamietnuté, alebo
b) hodnoverne elektronicky prostredníctvom elektronickej schránky ministerstva zriadenej na portáli Slovensko.sk. Adresa elektronickej schránky - UPVS ID: ico://sk/00151742. Jedna správa môže obsahovať maximálne jednu faktúru. Prílohy k faktúre (dodací list) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, musia byť súčasťou faktúry (t. j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh). Správa môže byť len vo formáte PDF, TXT, PNG, XML. Maximálna veľkosť všetkých objektov vložených do správy nemôže presiahnuť 33 MB
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto Zmluvy. Objednávateľ neposkytuje zálohy, ani preddavky na dodanie predmetu Zmluvy.
Neúplne alebo nesprávne vystavenú faktúru je objednávateľ oprávnený v lehote splatnosti stornovať a doručiť dodávateľovi oznámenie o storne faktúry spolu so žiadosťou o opravu, resp. doplnenie faktúry. Nová, doplnená elektronická faktúra bude doručená spôsobom uvedeným v písm. a) alebo b) tohto bodu a plynie u nej nová 30-dňová lehota splatnosti.
Dodávateľ berie na vedomie, že ak si nesplnil svoju oznamovaciu povinnosť podľa § 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a neoznámil Finančnému riaditeľstvu SR svoj bankový účet uvedený v identifikačných údajoch Dodávateľa, objednávateľ nie je povinný dodávateľovi uhradiť faktúru, a to až do dňa splnenia oznamovacej povinnosti. Do doby splnenia oznamovacej povinnosti nie je objednávateľ v omeškaní s úhradou faktúry. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu, doplnenie alebo zrušenie týkajúce sa bankového účtu, uvedeného v identifikačných údajoch dodávateľa.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z
Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Celková cena za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky súvisiace náklady a výdavky za tovar, dopravu na miesto plnenia, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko určené Objednávateľom, balné, montáž tovaru, skladné, poistné do momentu poistenia tovaru, odvoz a ekologická likvidácia obalového materiálu a iné.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení RD v priestoroch objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. Zamestnanci Dodávateľa a všetky osoby podliehajúce sa na plnení tejto zmluvy sú povinný dodržiavať interné predpisy BOZP, s ktorými budú oboznámení riadne a včas pred začatím plnenia RD ako aj pravidlá prístupu tretích strán do objektov objednávateľa
Ak sa v technickej špecifikácií odvoláva (priamo i nepriamo) na konkrétny typ výrobku, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný bude spĺňať kvalitatívne, technické, funkčné požiadavky na rovnakej a vyššej úrovni, túto skutočnosť však musí preukázať dodávateľ.
Pri plnení tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu protispoločenskej činnosti, definovanej v zákone č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomosti žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia predmetu zmluvy neponúka, ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia zamestnancovi objednávateľa, za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou,
za účelom získania alebo udržania výhody pri podnikateľskej činnosti. Pokiaľ všeobecne záväzné právne predpisy neustanovujú inak, dodávateľ sa zaväzuje bez zbytočného odkladu oznámiť primeranou formou zástupcovi objednávateľa akékoľvek podozrenie na porušenie akéhokoľvek ustanovenia tohto článku zmluvy a bvť súčinný pri dôkladnom vyšetrení takéhoto podozrenia.
V prípade porušenia ktoréhokoľvek z vyššie uvedených ustanovení tohto článku zmluvy dodávateľom (podstatné porušenie zmluvy) je objednávateľ oprávnený, aj bez predchádzajúceho upozornenia, odstúpiť od zmluvy s uvedením dôvodu odstúpenia, a to s účinnosťou odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že ak bude preukázané protispoločenské konanie a/alebo porušenie protikorupčného správania, odškodní dodávateľ objednávateľa v maximálne možnom rozsahu podľa platných právnych predpisov za akúkoľvek stratu, ujmu, poškodenie alebo nahradí náklady vzniknuté v priamej príčinnej súvislosti s porušením tohto článku zmluvy.
A. Dodávateľ podpisom tejto zmluvy výslovne vyhlasuje, že nepatrí k osobám uvedeným v prílohe č. 1 nariadenia Rady (EÚ) č. 269/2014 zo 17. marca 2014 o reštriktívnych opatreniach vzhľadom na konanie narúšajúce alebo ohrozujúce územnú celistvosť, zvrchovanosť a nezávislosť Ukrajiny v znení doplnenom v zmysle vykonávacieho nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/581 z 8.apríla 2022 (ďalej len „Osoby na sankčných zoznamoch“).
Dodávateľ podpisom tejto zmluvy zároveň vyhlasuje, že nie je osobou, subjektom alebo orgánom akýmkoľvek spôsobom spojeným, vlastneným alebo kontrolovaným Osobou na sankčnom zozname podľa citovaného vykonávacieho nariadenie Rady (EÚ).
B. Dodávateľ podpisom tejto zmluvy výslovne vyhlasuje, že plnením podľa tejto zmluvy nedôjde k rozporu so zákonom č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov, a teda najmä nedôjde k porušeniu akejkoľvek medzinárodnej sankcie upravenej v akomkoľvek predpise o medzinárodnej sankcii podľa § 2 písm. b) zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov.
C. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravdivosť vyhlásení uvedených v bode A až B tohto článku zmluvy po celú dobu platnosti a účinnosti zmluvy. V prípade, ak sa kedykoľvek v priebehu trvania zmluvy preukáže nepravdivosť ktoréhokoľvek vyhlásenia dodávateľa podľa bodu A a/alebo B tohto článku zmluvy, uvedená skutočnosť predstavuje podstatné porušenie tejto zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce oprávnenie objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy s účinnosťou ku dňu doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy dodávateľovi, a to bez akéhokoľvek nároku dodávateľa na náhradu škody.
D. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak sa preukáže nepravdivosť ktoréhokoľvek vyhlásenia dodávateľa podľa bodu A tohto článku zmluvy, bude objednávateľ postupovať v súlade s nariadením Rady (EÚ) a vykonávacím nariadením Rady (EÚ) uvedeným v bode A tohto článku zmluvy a na základe dohody zmluvných strán objednávateľovi zároveň vzniká nárok na úhradu zmluvnej pokuty voči dodávateľovi vo výške plnení poskytnutých dodávateľovi objednávateľom podľa ustanovení tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných povinností.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefanovičova 5, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

20.12.2023 17:23 — 19.01.2024 17:23

1,00 celok

3 537,40

3 537,40

Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prezentáciu konkrétnej vzorky modelu tovaru a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy, pričom porušenie uvedenej zmluvnej povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie daného typu stoličky a náhrady za iný typ, v danej špecifikácii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2023 17:38

15.12.2023 17:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.12.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2023 11:52 - Vstupná ponuka 3 516,00 € Cena s DPH
13.12.2023 17:28 - Najvýhodnejšia ponuka 2 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS