• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 15:34
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 13:25

Detail zákazky Z202314325

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 15:34
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 13:25

Základné údaje

Z202314325

OF-280323

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8719855

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

54211930

RACHAB, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné prostriedky

Nohavice lekárske , plášť lekársky , košeľa s výstrihom "V", tričko s výstrihom do "V" krátky rukáv, tričko s okrúhlym výstrihom - dlhý rukáv, vesta flísová, mikina flísová, pracovná obuv, tričko s golierom - zapínanie na gombíky, nohavice reflexné, košeľa reflexná, tričko, mikina wind stoper, vetrovka reflexná, vesta reflexná, monterková blúza, monterkové nohavice, pracovná bunda, ochranné rukavice, pracovné rukavice, ponožky, čiapka, krátke nohavice

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18200000-1 - Zvršky
  • 18300000-2 - Odevy
  • 18400000-3 - Špeciálne odevy a doplnky
  • 18800000-7 - Obuv
  • 35113440-5 - Reflexné vesty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné prostriedky
Funkcia
Predmetom dodania je dodávka Ochranných osobných pracovných prostriedkov (ďalej aj "tovar") podľa požiadaviek uvedených v Technickej špecifikácií tovaru pre potreby zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ bude dodávať tovar na základe objednávok Objednávateľa na jednotlivé pracoviská Objednávateľa uvedené v objednávke. Bližšie informácie sa nachádzajú v Osobitných požiadavkách na plnenie Opisného formuláru.
Pracoviská objednávateľa sa nachádzajú v lokalite: BA 3x, TN, TT, NR, NZ, ZA, BB 2x, MT, PP, PO, KE
Verejný obstarávateľ požaduje štandardné veľkosti ochranných osobných pracovných prostriedkov. Pre niektoré položky verejný obstarávateľ pripája súbor tabulka_velkosti.pdf do príloh tohto formulára.
Súčasťou príloh tohto formulára je dokument NTS-logo.jpg s náčrtom loga NTS SR. Kótovaný dokument s logami bude zaslaný až úspešnému uchádzačovi.
Ku každej položke je obrázok s vizuálom tovaru, ktoré sú súčasťou prílohy OOPP-vizual_polozky.pdf v tomto formulári. Poradové číslo a názov položky korešponduje s poradovým číslom a názvom tovaru v tomto formulári.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nohavice lekárske dámske na gumu ks 140
Nohavice lekárske dámske na zapínanie ks 140
Nohavice lekárske pánske ks 25
Plášť lekársky dámsky ks 15
Plášť lekársky pánsky ks 3
Košeľa dámska s výstrihom V ks 90
Košeľa pánska s výstrihom V ks 15
Tričko s výstrihom do "V" krátky rukáv ks 125
Tričko s okrúhlym výstrihom, dlhý rukáv ks 125
Vesta flísová ks 75
Mikina flísová ks 75
Obuv pracovná s uzavretou špicou pár 65
Obuv pracovná sandálová pár 55
Tričko ks 15
Tričko s golierom, zapínanie na gombíky (vodiči) ks 15
Nohavice reflexné ks 15
Košeľa reflexná ks 10
Mikina wind stoper ks 5
Vetrovka reflexná ks 5
Vesta reflexná ks 6
Monterková blúza ks 1
Monterkové nohavice na traky ks 1
Pracovná bunda ks 1
Pracovná obuv nízka pár 6
Pracovná obuv zimná pár 6
Ochranné rukavice pár 6
Pracovné rukavice pár 6
Ponožky pár 320
Čiapka zimná ks 4
Čiapka letná ks 5
Krátke nohavice ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.) Nohavice lekárske dámske na gumu s bežným alebo vysokým pásom do 1 gumy alebo viacerých gumičiek, po celej šírke
1.) Nohavice lekárske dámske na gumu pohodlný rovný strih prípadne jemne zúžený
1.) Nohavice lekárske dámske na gumu s 2 - 5 vreckami
1.) Nohavice lekárske dámske na gumu jednofarebné biele alebo červené
1.) Nohavice lekárske dámske na gumu 64% bavlna, 33% polyester, 3% elastan (200-300g/m2), Tolerancia materiálového zloženia +/-10%
2.) Nohavice lekárske dámske na zapínanie s bežným alebo vysokým pásom, zapínanie na gombík a zips
2.) Nohavice lekárske dámske na zapínanie pohodlný rovný strih prípadne jemne zúžený
2.) Nohavice lekárske dámske na zapínanie so 4 - 5 vreckami
2.) Nohavice lekárske dámske na zapínanie jednofarebné biele alebo červené
2.) Nohavice lekárske dámske na zapínanie 64% bavlna, 33% polyester, 3% elastan (200-300g/m2). Tolerancia materiálového zloženia +/-10%
3.) Nohavice lekárske pánske s rázporkom, vzadu do 1 gumy alebo viacerých gumičiek
3.) Nohavice lekárske pánske pohodlný rovný strih
3.) Nohavice lekárske pánske s 3-5 vreckami
3.) Nohavice lekárske pánske jednofarebné biele alebo červené
3.) Nohavice lekárske pánske 100% bavlna (200-300g/m2)
4.) Plášť lekársky dámsky zapínanie na gombíky
4.) Plášť lekársky dámsky s 3 vreckami
4.) Plášť lekársky dámsky jednofarebný biely
4.) Plášť lekársky dámsky 100% bavlna (180-200g/m2)
4.) Plášť lekársky dámsky nášivka logo NTS SR 2
5.) Plášť lekársky pánsky zapínanie na gombíky
5.) Plášť lekársky pánsky s 3 vreckami
5.) Plášť lekársky pánsky jednofarebný biely
5.) Plášť lekársky pánsky 100% bavlna (180-200g/m2)
5.) Plášť lekársky pánsky nášivka logo NTS SR 2.
6.) Košeľa dámska s výstrihom V bluzón s výstrihom do "V" bez gombíkov
6.) Košeľa dámska s výstrihom V s 3 vreckami
6.) Košeľa dámska s výstrihom V jednofarebná biela s červeným lemom na náprsnom vrecku
6.) Košeľa dámska s výstrihom V 100% bavlna (150-250g/m2)
6.) Košeľa dámska s výstrihom V nášivka logo NTS SR 2 na náprsnom vrecku
7.) Košeľa pánska s výstrihom V bluzón s výstrihom do "V" bez gombíkov
7.) Košeľa pánska s výstrihom V s 3 vreckami
7.) Košeľa pánska s výstrihom V jednofarebná biela s červeným lemom na náprsnom vrecku
7.) Košeľa pánska s výstrihom V jednofarebná biela s červeným lemom na náprsnom vrecku
7.) Košeľa pánska s výstrihom V 100% bavlna (150-250g/m2)
7.) Košeľa pánska s výstrihom V nášivka logo NTS SR 2 na náprsnom vrecku
8.) Tričko s výstrihom do "V" krátky rukáv dámske alebo pánske
8.) Tričko s výstrihom do "V" krátky rukáv s 1 náprsným vreckom
8.) Tričko s výstrihom do "V" krátky rukáv jednofarebné biele s červeným lemom na náprsnom vrecku
8.) Tričko s výstrihom do "V" krátky rukáv hladký úplet 95% bavlna a 5% elastan (150-200g/m2) Tolerancia materiálového zloženia +/-10%.
8.) Tričko s výstrihom do "V" krátky rukáv nášivka logo NTS SR 2 na náprsnom vrecku
9.) Tričko s okrúhlym výstrihom, dlhý rukáv dámske alebo pánske
9.) Tričko s okrúhlym výstrihom, dlhý rukáv jednofarebné biele alebo červené
9.) Tričko s okrúhlym výstrihom, dlhý rukáv hladký úplet 95% bavlna a 5% elastan (150-180g/m2). Tolerancia materiálového zloženia +/-10%.
9.) Tričko s okrúhlym výstrihom, dlhý rukáv nášivka logo NTS SR 2, vľavo hore
10.) Vesta flísová dámska alebo pánska
10.) Vesta flísová na zips so šnúrkou na stiahnutie, golier- stojáčik
10.) Vesta flísová s 2 vreckami
10.) Vesta flísová jednofarebná červená
10.) Vesta flísová 100% polyester (290g/m2).
10.) Vesta flísová nášivka logo NTS SR 2, vľavo hore
11.) Mikina flísová dámska alebo pánska
11.) Mikina flísová na zips so šnúrkou na stiahnutie, golier- stojáčik
11.) Mikina flísová s 2 vreckami
11.) Mikina flísová jednofarebná červená
11.) Mikina flísová 100% polyester (290g/m2).
11.) Mikina flísová nášivka logo NTS SR 2, vľavo hore
12.) Obuv pracovná s uzavretou špicou dámska alebo pánska zdravotná rehabilitačná obuv
12.) Obuv pracovná s uzavretou špicou uzavretá špica, remienok vzadu
12.) Obuv pracovná s uzavretou špicou perforovaný kožený zvršok, stielka kožená anti-shock, podrážka polyuretánová klinová, opätok mierne zvýšený
12.) Obuv pracovná s uzavretou špicou jednofarebná biela
13.) Obuv pracovná sandálová dámska alebo pánska pracovná rovná sandálová ortopedická obuv
13.) Obuv pracovná sandálová s 3 prackami
13.) Obuv pracovná sandálová v celokoženom prevedení, stielka anatomicky tvarovaná, kožená, klinová podošva
13.) Obuv pracovná sandálová jednofarebná biela
14.) Tričko krátky rukáv
14.) Tričko jednofarebné biele
14.) Tričko 100% bavlna (150g/cm2)
14.) Tričko nášivka logo NTS SR 2, vľavo hore
15.) Tričko s golierom, zapínanie na gombíky (vodiči) dámsky alebo pánsky, zapínanie na tri gombíky
15.) Tričko s golierom, zapínanie na gombíky (vodiči) s 1 náprsným vreckom
15.) Tričko s golierom, zapínanie na gombíky (vodiči) jednofarebné červené
15.) Tričko s golierom, zapínanie na gombíky (vodiči) 100% bavlna alebo hladký úplet 95% bavlna + 5% elastan (150-180g/m2)
15.) Tričko s golierom, zapínanie na gombíky (vodiči) nášivka logo NTS SR 2 na náprsnom vrecku vľavo
16.) Nohavice reflexné so 6 vreckami
16.) Nohavice reflexné jednofarebné červené
16.) Nohavice reflexné 65% PES 35% bavlna
16.) Nohavice reflexné reflexné pásy 3M 9910 + neónová žltá
17.) Košeľa reflexná s vreckami a s puzdrom na menovku
17.) Košeľa reflexná farba fluorescenčná červená podľa EN 471, vrchná časť modrá
17.) Košeľa reflexná reflexné pásy 3M
17.) Košeľa reflexná polyester/bavlna
17.) Košeľa reflexná nášivka logo NTS SR 1
18.) Mikina wind stoper so zipsami YKK
18.) Mikina wind stoper jednofarebná červená
18.) Mikina wind stoper reflexné pásy 3M 9910
18.) Mikina wind stoper materiál WIND STOPER
18.) Mikina wind stoper nášivka logo NTS SR 1
19.) Vetrovka reflexná nepremokavá úprava, odopínacie rukávy, odopínacia teplá vložka
19.) Vetrovka reflexná s 5 vonkajšími vreckami, 4 vnútornými vreckami a puzdrom na menovku
19.) Vetrovka reflexná jednofarebná červená výstražná EN471
19.) Vetrovka reflexná reflexné pásy 3M 9910
19.) Vetrovka reflexná vrchný materiál 65% PES 35% bavlna
19.) Vetrovka reflexná nášivka logo NTS SR 1 vpravo hore
20.) Vesta reflexná so zipsami YKK
20.) Vesta reflexná materiál fluorescenčný červený podľa EN 471, reflexné pásy 3M 9910
20.) Vesta reflexná nášivka logo NTS SR 1 vpravo hore
21.) Monterková blúza so zapínaním na gombíky alebo zips
21.) Monterková blúza 2x veľké predné vrecko (náprsenkové vrecko)
21.) Monterková blúza jednofarebná modrá
21.) Monterková blúza 100% bavlna (245g/m2)
21.) Monterková blúza nášivka logo NTS SR 1 vľavo hore
22.) Monterkové nohavice na traky 2x veľké predné vrecko, 1x zadné vrecko, 1x náprsné vrecko, 1x bočné vrecko
22.) Monterkové nohavice na traky jednofarebné modrá
22.) Monterkové nohavice na traky 100% bavlna (245g/m2)
22.) Monterkové nohavice na traky nášivka logo NTS SR 1 vľavo na náprsníku
23.) Pracovná bunda zateplená nepremokavá, s odopínateľnou kapucňou
23.) Pracovná bunda vnútorné vrecko na mobil
23.) Pracovná bunda jednofarebná modrá
23.) Pracovná bunda 100% polyester - povrstvený a polyesterová podšívka so zipsom
23.) Pracovná bunda nášivka logo NTS SR 1 vľavo hore
24.) Pracovná obuv nízka poltopánky pracovné
24.) Pracovná obuv nízka brúsená useň + Cordura, podšívka Tebox, podošva PU.2D odolná proti pohonným hmotám, antistatická
24.) Pracovná obuv nízka farba ľubovoľná
25.) Pracovná obuv zimná členková pracovná obuv
25.) Pracovná obuv zimná kožená, hydrofóbna úprava, protišmyková, absorpcia energie v päte, odolná proti pohonným hmotám, antistatická
25.) Pracovná obuv zimná farba ľubovoľná
26.) Ochranné rukavice Päťprstové pracovné rukavice proti chladu s teplou podšívkou
26.) Ochranné rukavice farba ľubovoľná
27.) Pracovné rukavice Dlaň a prsty z bravčovej lícovej kože, chrbát z bravčovej štiepanej kože
27.) Pracovné rukavice farba ľubovoľná
28.) Ponožky tenké zdravotné
28.) Ponožky jednofarebné biele
28.) Ponožky 100% bavlna
29.) Čiapka zimná nepremokavá, zateplená šiltovka so zapínaním vzadu na gumičku so stoperom, kryt na krk a uši
29.) Čiapka zimná jednofarebná červená
29.) Čiapka zimná materiál  nylon supplex, vnútorná strana fleece
29.) Čiapka zimná nášivka s logom NTS SR 2 vpredu (Logo na čiapku bude zmenšené o 32% o presnom umiestnení loga prebehne konzultácia s úspešným uchádzačom a schválenie návrhu )
30.) Čiapka letná šiltovka so zapínaním vzadu na suchý zips
30.) Čiapka letná jednofarebná červená
30.) Čiapka letná 100% bavlna
30.) Čiapka letná nášivka s logom NTS SR 2 vpredu (Logo na čiapku bude zmenšené o 32% o presnom umiestnení loga prebehne konzultácia s úspešným uchádzačom a schválenie návrhu )
31.) Nohavice krátke pohodlný strih nohavíc do pása, v bokoch prešívaná guma
31.) Nohavice krátke Farba červená s fluorescenčnou žltou kombináciou
31.) Nohavice krátke reflexné pásy 3M 9910
31.) Nohavice krátke 100% bavlna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet Rámcovej dohody
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi osobné ochranné pracovné prostriedky  (ďalej len „tovar") v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie tovaru, tejto Zmluvy pre pracoviská Objednávateľa a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok Objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve.
pokračovanie 1.1: Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužitý. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na jednotlivé miesta plnenia. U vybratých položiek musí byť doručený tovar opatrený nášivkou loga Objednávateľa podľa grafického podkladu doručeného Objednávateľom podľa bodu 8.3 tejto Zmluvy.
1.2 Objednávateľ doručí Dodávateľovi do dvadsaťštyri (24) hodín po uzatvorení Zmluvy v zmysle čl. XIX OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tabuľku na nacenenie tovaru (ďalej len "Cenová tabuľka"). Cena uvedená v Cenovej tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a iné poplatky súvisiace s dodaním tovaru po dobu platnosti Zmluvy, ako aj nákladu na našitie loga Objednávateľa podľa bodu 8.3 tejto Zmluvy. Dodávateľ je povinný vyplnenú Cenovú tabuľku zaslať Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od jej doručenia.
1.3 Špecifikácia tovaru vrátane jednotkových cien a obchodného názvu tovaru bude po jej doručení zo strany Dodávateľa tvoriť neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb Objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané.
1.4 Dodávanie predmetu Zmluvy počas trvania Zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii tovaru sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
pokračovanie 1.4: V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu tovaru tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie tovaru tejto Zmluvy.
1.5 Záväzok Dodávateľa podľa tejto Zmluvy zahŕňa aj dopravu tovaru do jednotlivých miest plnenia (bod 8.1 tejto Zmluvy) a opatrenie objednaného tovaru nášivkami (bod 8.3 tejto Zmluvy).
1.6 Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému Dodávateľa. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru, veľkosti a počtom kusov, ktoré majú byť dodané. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný (Zoznam pracovísk kupujúceho - miesta plnenia).
pokračovanie 1.6: Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok.
1.7 V prípade, že Dodávateľ nemôže Objednávateľovi dodať niektorý z tovarov uvedených v Cenovej tabuľke z dôvodu jeho nedostupnosti pre ukončenie jeho výroby, Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať ekvivalentný druh takéhoto tovaru. Právne vzťahy medzi Dodávateľom a Objednávateľom sa aj v takom prípade budú spravovať ustanoveniami tejto Zmluvy a Objednávateľ bude povinný zaplatiť za takýto tovar nahrádzajúci tovar uvedený
pokračuj 1.7: v Cenovej tabuľke cenu podľa aktuálneho cenníka Dodávateľa s tým, že táto nesmie byť vyššia ako cena ekvivalentného tovaru uvedená v Cenovej tabuľke a celková zmluvná cena za dodávku predmetu Zmluvy nesmie prekročiť celkovú cenu plnenia podľa Cenovej tabuľky tejto Zmluvy.
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet Zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia "vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem pre predmet Zmluvy a danú oblasť.
1.9 Počas plnenia predmetu Zmluvy bude Dodávateľ na požiadanie informovať Objednávateľa o postupe pri plnení predmetu Zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie.
2. Doba platnosti Zmluvy
2.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 6 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto Zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH).
2.2 Zmluvný vzťah založený touto Zmluvou je možné, pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý, ukončiť:
a) písomnou dohodou zmluvných strán,
b) odstúpením od Zmluvy z dôvodov uvedených v zákone alebo tejto Zmluve. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane. V prípade pochybností sa má za to, že oznámenie o odstúpení bolo doručené na tretí deň odo dňa jeho zaslania poštou doporučene na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto Zmluvy, pričom deň odoslania sa do tejto lehoty nepočíta.
3. Kúpna cena a platobné podmienky
3.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za merné jednotky tovaru v eurách, ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy.
3.2 V kúpnych cenách uvedených v Cenovej tabuľke je (v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy) zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na všetky určené pracoviská Objednávateľa, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Objednávateľovi. Dodávateľ garantuje pevnú cenu podľa cenníka, ktorý tvorí Cenová tabuľka, po celú dobu platnosti Zmluvy, ak sa zmluvné strany písomným dodatkom k tejto Zmluve nedohodnú inak.
3.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po každej dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
pokračovanie 3.3: Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj tovar, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa Cenovej tabuľky, ktorú má k dispozícii Objednávateľ, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
3.4 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru na základe jednotlivých objednávok elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e- mailovú adresu. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má
pokračovanie: 3.4: Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
3.5 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
4. Miesto plnenia a dodacie podmienky
4.1 Miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa v rámci Slovenskej republiky uvedené v Zozname pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia, tejto Zmluvy, ktorý bude po jeho doručení Objednávateľom Dodávateľovi podľa bodu 8.1 tejto Zmluvy tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto Zmluvy". Konkrétne miesto plnenia bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa.
4.2 Objednávku tovaru oznamujú oprávnené osoby Objednávateľa Dodávateľovi telefonicky alebo v písomnej forme, faxom alebo e- mailom. Zmluvné strany sa môžu pred termínom dodania tovaru dohodnúť na zmene obsahu už doručenej objednávky.
4.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar do dvadsiatich (20) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Objednávateľa podľa Čl. 1 bod 1.4 tejto Zmluvy. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
4.4 Záväzok Dodávateľa dodať tovar sa považuje za splnený okamihom odovzdania objednaného a bezvadného tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedenom v objednávke Objednávateľa.
4.5 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto plnenia tovaru na vlastné náklady.
4.6 V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa Čl. 4 bod 4.3 tejto Zmluvy má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 5 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa.
4.7 Opakované omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
5. Záruka a zodpovednosť za vady
5.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady.
5.2 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto Zmluvy.
5.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru.
5.4 Vady v akosti tovaru je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby.
5.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom.
5.6 Dodávateľ poskytuje na tovar záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom v mieste dodania. Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na objednávateľa okamihom prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené Objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním.
5.7 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 5.6 tohto článku Zmluvy.
5.8 V prípade reklamácie má Objednávateľ nárok, aby mu Dodávateľ v lehote 20 pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Objednávateľovi.
5.9 V prípade, že Dodávateľ poruší povinnosť uvedenú v bode 5.8 tohto článku Zmluvy, má Objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % z ceny vadného tovaru za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností.
6. Ďalšie Osobitné ustanovenia
6.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem.
6.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie Zmluvy. Uvedené zmeny budú predmetom dodatku k tejto Zmluve.
6.3 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto Zmluvy, z dôvodov na strane Dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru  zodpovedajúcej kvality od iného Dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je Objednávateľ oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť.
6.4 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k Zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
6.5 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto Zmluvy akostne inovuje tak, že sa ním nahradzuje pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom verejného obstarávania, pri zachovaní funkčnosti a základných technických parametrov tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto Zmluvy.
6.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije Dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy.
6.7 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Zmluvy.
6.8 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy.
6.9 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka.
6.10 Dodávateľ je povinný do piatich (5) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), oznámiť Objednávateľovi, že tento subdodávateľ bude dodávať tovar.
6.11 Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v bodoch 6.6 až 6.10 tohto článku sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
7. Záverečné ustanovenia
7.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medziním poskytovanou cenou
pokačovanie 7.1: podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou.
7.2 Dodávateľ je povinný v momente uzavretia Zmluvy mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, ak sa táto povinnosť na neho vzťahuje. V prípade ak Dodávateľ nemá v RPVS zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, podľa bodu 18.2 písm. v) OPET má Objednávateľ právo od Zmluvy odstúpiť.
8. Objednávateľ po uzavretí Zmluvy:
8.1. Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest Objednávateľa s presnými adresami a oprávnené osoby Objednávateľa ohľadne objednávok a komunikácie.
8.2 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacenenie tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou tovaru a počas 12 mesačnej doby resp. v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy.
8.3 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín grafický podklad pre Logo 1 a Logo 2.
9. Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy:
9.1 Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy.
9.2 Oznámi Objednávateľovi rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene Dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí objednávateľovi najneskôr v lehote podľa bodu 9.1 tejto Zmluvy.
9.3 Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
9.4 Doručí Objednávateľovi vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou tovaru počas 12 mesačnej doby do troch (3) pracovných dní od jej doručenia Objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
9.5 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia Zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu Zmluvy subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná.
9.6 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy veľkostné tabuľky dodávaného tovaru s uvedením označenia veľkosti a jej prislúchajúcim rozmerom v centimetroch (obvod hrude, obvod pásu, obvod bokov, dĺžka od ramena, dĺžka nohavíc atď.).
9.7 Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. Vzorka plnenia pre všetky položky predmetu zákazky musí byť doručená Objednávateľovi na adresu jeho sídla do troch (5) pracovných dní po zaslaní požiadavky Objednávateľa Dodávateľovi, ak Objednávateľ neurčí dlhšiu dobu na doručenie vzorky.
10. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou tovaru a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu Zmluvy.
11. Dodávateľ dodá tovar "Osobné ochranné pracovné prostriedky" Objednávateľovi najneskôr do dvadsiatich (20) pracovných dní odo dňa písomného doručenia "Objednávky", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Objednávka", bude Dodávateľovi zaslaná najskôr po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch
pokračovanie 11: 9.1, 9.4, 9.5 po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi.
12. Dodací termín dodania tovaru začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Objednávky" zo strany Objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj e-mailová "Objednávka", pričom pri doručovaní "Objednávky" e-mailom, sa písomnosť považuje za doručenú okamihom jej prijatia Dodávateľom, ak Dodávateľ v lehote 2 dní odo dňa jej prijatia neoznámi Objednávateľovi existenciu prekážok, ktoré bránia alebo sťažujú dodávku tovaru a majú za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
13. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
14.) Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu. Písomný súhlas Objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa voči Objednávateľovi v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miestami plnenia sú pracoviská verejného obstarávateľa, Slovenská republika

12

1,00 súbor

25 085,62

25 082,62

Kupujúci požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa vyžaduje uviesť minimálne ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.12.2023 15:34

15.12.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 437
 36
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2023 14:23 - Vstupná ponuka 25 085,62 € Cena bez DPH
15.12.2023 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 25 085,61 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS