• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 12:50

Detail zákazky Z202314311

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 12:50

Základné údaje

Z202314311

OF-283704

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8719845

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Optimalizačný prvok siete - Load Balancer

load balancer

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Load Balancer - Systém riadenia prístupu k aplikáciám
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Systém riadenia prístupu k aplikáciám. ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie: Licencia pre virtualizované riešenie. Kompatibilita pre nasadenie na prostredie VMware vSphere v7.0. Nasadenie dvoch inštancii riešenia pre zabezpečenie vysokej dostupnosti.
Všeobecné požiadavky: Synchronizácia (mirroring) spojení medzi zariadeniami; Možnosť nasadenia v režime Active-Passive alebo Active-Active; Podpora samostatných route domén (VRF); Podpora VLAN
Všeobecné požiadavky: Priepustnosť minimálne 200 Mbps
Load balancing: Podpora vlastných skriptov pre monitorovanie dostupnosti služieb; Podpora vlastných skriptov pre modifikáciu aplikačných dát a smerovania prevádzky
Load balancing: TCP optimalizácia pre každého pripojeného klienta nezávisle; Podpora kompresie a cache; SSL Session a SSL Connection mirroring cez viacero ADC zariadení
Load balancing: Dynamické ladenie a nastavovanie TCP parametrov; Schopnosť pripojenia sa na monitorovacie nástroje tretích strán cez otvorené API
Load balancing: Granulárne logovanie všetkých častí komunikácie per aplikácia; Schopnosť pracovať aj so 4k kľúčmi
Load balancing: Podpora aplikačných profilov HTTP/2, SSL/TLS, RADIUS, FTP; Podpora proxy pre HTTP/2 servery
Load balancing: Podpora profilov pre definovanie perzistencii klientských spojení; Podpora agregácii klientskych spojení smerom na server (Oneconnect); Podpora filtrovania paketov
Web aplikačný firewall: Ochrana voči L7 útokom aplikácií; Detekcia a mitigácia L7 DoS; Detekcia a mitigácia Brute force; Detekcia a mitigácia Heavy URL; Detekcia a mitigácia OWASP TOP 10 útokov; XML Firewall
Web aplikačný firewall: Ochrana JSON a AJAX volaní; Zabezpečenie parametrov zmanipulovaných klientom; Validácia prihlasovacích údajov a aplikačného toku
Web aplikačný firewall: Detekcia a mitigácia bot-ov a non-human aktivity vrátane tzv. Headless bot-ov; Ochrana pred únikom citlivých dát pomocou blokovania a maskovania informácií
Web aplikačný firewall: Automatická korelácia viacerých útokov do jedného incidentu; Podpora pozitívnej a negatívnej bezpečnostnej politiky; Podpora detekcie a blokovania útočníkov na základe geolokačnej informácie
Web aplikačný firewall: Podpora skenovania súborov pomocou ICAP; Ochrana SMTP a FTP protokolov na aplikačnej vrstve; Podpora HIPAA, SOX, Basel II
Manažment prístupu: Podpora integrácie MS ADFS Proxy; Podpora Microsoft ActiveSync a Outlook Anywhere; Prehľad a podpora úprav politik prostredníctvom GUI; Podpora AAA
Manažment prístupu: Zero Trust aplikačný prístup - L7 ALC podpora; Federácia identít, SSO cez SAML, Oauth; SSL VPN vzdialený prístup – klient dostupný na Apple macOS, Microsoft
Manažment prístupu: SSL VPN vzdialený prístup aj bez potreby inštalácie klienta; Autentikačné metódy form, certifikát, basic, Kerberos SSO
Záručné doby a SLA podmienky záručná doba vrátane podpory výrobcu zariadení počas doby 12 mesiacov,
Záručné doby a SLA podmienky nahlasovanie incidentov v pracovných hodinách počas pracovných dní, nástup na vykonanie servisného zásahu najneskôr na nasledujúci pracovný deň
 2. Load Balancer - Systém riadenia prístupu k aplikáciám
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Systém riadenia prístupu k aplikáciám. ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie: Licencia pre virtualizované riešenie. Kompatibilita pre nasadenie na prostredie VMware vSphere v7.0. Nasadenie dvoch inštancii riešenia pre zabezpečenie vysokej dostupnosti.
Všeobecné požiadavky: Synchronizácia (mirroring) spojení medzi zariadeniami; Možnosť nasadenia v režime Active-Passive alebo Active-Active; Podpora samostatných route domén (VRF); Podpora VLAN
Všeobecné požiadavky: Priepustnosť minimálne 1Gbps
Load balancing: Podpora vlastných skriptov pre monitorovanie dostupnosti služieb; Podpora vlastných skriptov pre modifikáciu aplikačných dát a smerovania prevádzky
Load balancing: TCP optimalizácia pre každého pripojeného klienta nezávisle; Podpora kompresie a cache; SSL Session a SSL Connection mirroring cez viacero ADC zariadení
Load balancing: Dynamické ladenie a nastavovanie TCP parametrov; Schopnosť pripojenia sa na monitorovacie nástroje tretích strán cez otvorené API
Load balancing: Granulárne logovanie všetkých častí komunikácie per aplikácia; Schopnosť pracovať aj so 4k kľúčmi; Podpora viac ako 19 LB metód
Load balancing: Podpora aplikačných profilov HTTP/2, SSL/TLS, SIP, RADIUS,RTSP,FTP,SMTP; Podpora proxy pre HTTP/3 cez QUIC na HTTP/2 servery.
Load balancing: Podpora profilov pre definovanie perzistencii klientských spojení; Zdieľanie perzistencie medzi aplikaciami; Podpora agregácii klientskych spojení smerom na server (Oneconnect)
Load balancing: Podpora filtrovania paketov; Podpora QoS (marking/preservation/mimic); Ratio based load balancing s CARP persistenciou; Podpora pre dynamickú veľkosť záznamov TLS
Záručné doby a SLA podmienky záručná doba vrátane podpory výrobcu zariadení počas doby 12 mesiacov,
Záručné doby a SLA podmienky nahlasovanie incidentov v pracovných hodinách počas pracovných dní, nástup na vykonanie servisného zásahu najneskôr na nasledujúci pracovný deň
Služby súčasťou dodávky musia byť všetky služby (vykonané certifikovaným pracovníkom dodávateľa v mieste sídla obstarávateľa,
Služby nevyhnutné pre úspešnú integráciu dodávaných virtuálnych aplikácií do produkčného prostredia dodávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
2. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
3. Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
4. Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
5. Dodávateľ do 3 pracovných dní od výzvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA.
6. Dodávateľ do 3 pracovných dní od výzvy preukáže, že disponuje certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Verejný obstarávateľ/Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
7. Dodávateľ do 3 pracovných dní od výzvy preukáže, že disponuje minimálne jedným certifikovaný interným zamestnancom minimálne úrovne F5 BIG IP Administrator.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

18.12.2023 07:00 — 21.12.2023 12:00

1,00 v celom rozsahu

118 233,60

98 528,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2023 14:28

15.12.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2023 11:12 - Vstupná ponuka 118 230,00 € Cena s DPH
12.12.2023 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka 118 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS