• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 14:20

Detail zákazky Z202314304

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 14:20

Základné údaje

Z202314304

OF-282917

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8713531

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

50197975

Surgitech s. r. o.

Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Operačný stôl – ortopédia

mobilný operačný stôl, elektrický, ortopédia,

  • 33192230-3 - Operačné stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Operačný stôl – ortopédia
Funkcia
Polohovanie pacienta pri operačných zákrokoch. Zdravotnícke zariadenie. Určený na operačné zákroky pre traumatológiu a ortopédiu.
Operačný stôl vysokej kvality, vysoko stabilný s elektrickým polohovaním, diaľkovým ovládačom s možnosťou nožného ovládania.
Mobilný operačný stôl  s pevnou operačnou doskou základňa operačného stola s bezdrôtovým diaľkovým ovládačom a nabíjačkou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilný operačný stôl  pre ortopedické zákroky ks 1
Základňa operačného stola s elektrickým polohovaním - - -
- výškovo nastaviteľný v  rozsahu mm 600-1050
- šírka operačnej dosky bez bočnej lišty mm 520
- Trendelenburg/Antitrendelenburg v  rozsahu ° 25°/35°
- poloha chrbtovej sekcie v  rozsahu ° +70° / -40°
- polohovanie nožných dielov v rozsahu ° +80° / -90°
- Celková nosnosť stola kg 400
- Nosnosť v reverznom vyskladaní kg 250
Nabíjačka akumulátorov, alebo vstavaná ks 1
Základné príslušenstvo k základni operačného stola - - -
A. Moduly/diely modulárnej dosky stola: - - -
Hlavový diel ks 1
- sklony v hlavnom páre kĺbov ° -50°/+55°
- sklony v druhom páre kĺbov ° +30°
Chrbtový predlžovací diel ks 1
- dĺžka chrbtového predlžovacieho dielu mm 250
Nožné diely – pár - ľavý a pravý ks 1
B. Ortopedické diely stola: - - -
- chrbtový diel pre artroskopie na ramene ks 1
- adaptér pre helmu k artroskopickému dielu ks 1
- helma k chrbtovému artroskopickému dielu ks 1
Štandardné príslušenstvo k stolu: - - -
- otočná svorka pre príslušenstvo ks 4
- teleskopický infúzny stojan ks 1
- anestetický rám (šibenica) ks 1
- 3D polohovateľné podpery horných končatín pacienta, použiteľné aj pre artroskopický chrbtový diel, aj pre štandardnú polohu pacienta. Výškovo nastaviteľné minimálne o 450mm ks 2
--- 3D polohovateľné podpery horných končatín - výškovo                      nastaviteľné mm 450
- pás fixácie pacienta na stole, prateľný ks 1
--- pás fixácie pacienta na stole - dĺžka mm 1500
--- pás fixácie pacienta na stole - šírka mm 110
Bezdrôtový diaľkový ovládač ks 1
- nabíjacia stanica k ovládaču ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základňa stola na 4 plne otočných kolieskach s funkciou usadenia základne na podlahu počas samotných chirurgických-ortopedických výkonov, pre maximálnu stability aj pri výkonoch v maximálnej polohe dosky stola áno
Rovná plocha základne pre ľahkú údržbu s nerezovým prekrytím áno
Základňa po stranách s vyvýšeným okrajom pre uľahčenie prístupu personálu k pacientovi – možnosť zasunutia nôh čo najbližšie k doske stola áno
Základná doska stola s 2 pármi identických kĺbov: pre chrbtovú časť a nožnú časť áno
Základná doska stola s maximálnou dĺžkou 870 mm pre jeho modularitu áno
Identické rozhrania musia mať rýchloupínací systém pripojenia jednotlivých dielov/modulov dosky stola, umožňujúca aj reverzné vyskladanie stola áno
Ovládanie stola diaľkovým káblovým a bezkáblovým ovládačom s farebným dotykovým displejom, zobrazujúci polohy jednotlivých dielov stola s farebným odlíšením áno
Ovládač musí umožniť prepnutie z normálnej do reverznej polohy, pre predídenie nesprávneho polohovania modulu pri reverznom vyskladaní. áno
Pamäť ovládača, minimálne pre 10 prednastavení zvolených užívateľom áno
Zobrazenie kritických a krajných polôh stola so zvukovou signalizáciou áno
Operačný stôl schopný integrácie existujúceho extenzného zariadenia dolných končatín, od výrobcu Maquet, v prípade, že dodávateľ nedokáže splniť túto požiadavku, požaduje sa dodanie kompletného extenzného zariadenia na vozíku, pre extenzie oboch dolných končatín. áno
Hlavový diel sklopný v 2 pároch kĺbov, t.j. vhodný aj pre laterálnu polohu pacienta áno
Nožné diely - samostatne odklopné do strán áno
Nožné diely - možnosť ich zaklopenia pri sklopení k strane stola áno
Nožné diely - nastaviteľné aj mechanicky aj elektricky na kĺbe stola áno
Chrbtový diel pre artroskopie na ramene - samostatne oddeliteľná ľavá a pravá časť áno
Adaptér pre helmu k artroskopickému dielu - umožňuje nastavenie vzdialenosti helmy od chrbtového dielu, sklon helmy a jeho nastavenie do strán áno
Helma k chrbtovému artroskopickému dielu - s nastaviteľnými bočnými časťami o uchytenie hlavy, podľa veľkosti hlavy pacienta, fixačný pás o čelo a bradu pacienta. Mäkké odoberateľné vankúšiky áno
Všetky diely/moduly operačného stola musia byť vybavené mäkkými matracmi z dvojvrstvovej peny s antidekubitnou vrchnou penou. Vrchná pena s pamäťovým efektom. áno
Poťah matraca musí byť vodeodpudivý a zároveň paropriepustný s termoizolačnými vlastnosťami. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi registráciu ŠUKL alebo číslo registrácie v registri
Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí predložený Vlastný návrh plnenia (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy .
Dodávateľ do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi mailom alebo listinne poštou :
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
-platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod...
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii a spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahraných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov.
Prístroje budú dodané nové , nerepasované a nepoužívané.
Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade, že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis alebo zapožičanie náhradného prístroja.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a likvidáciu odpadov
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky dodávateľa podľa tejto zmluvy).
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 30 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
e) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru objednávateľovi a po podpísaní dodacieho listu
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru.
Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Preberacieho protokolu. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ môže požadovať :
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Sankcie:
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
Objednávateľ je oprávnený v prípade porušenia povinnosti Dodávateľa účtovať zmluvnú pokutu v zmysle platných Obchodných podmienok elektronickej platformy dostupnej na www.eks.sk.Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje výkon akéhokoľvek iného práva či uplatnenie iného nároku spojeného s porušením povinnosti, na ktoré sa viaže zmluvná pokuta. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Zánik tejto zmluvy nespôsobuje zánik nároku na zmluvnú pokutu. Zaplatenie zmluvnej pokuty nespôsobuje zánik záväzku ani nezbavuje povinnú zmluvnú stranu povinnosti plniť záväzky podľa tejto zmluvy. Súbeh či kumulácia zmluvných pokút nie sú vylúčené.
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Ukončenie zmluvného vzťahu:
-zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka .
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ :
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len "register") ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ.
Miesto dodania tovaru je sídlo Objednávateľa.
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Ochrana osobných údajov:
1.    Dodávateľ  je povinný poučiť všetky fyzické osoby,  ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy  mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná  fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše.  Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce  na pracoviskách objednávateľa,  kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2.    Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3.    Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4.    Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní  je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“:  P O U Č E N I E  o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5.    Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa  v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záručná doba na predmet zmluvy je odo dňa jeho prevzatia a spustenia do prevádzky 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V. Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

16.12.2023 13:50 — 16.01.2024 13:50

1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise

41 713,00

41 713,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.12.2023 13:13

14.12.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2023 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 744
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2023 14:30 - Vstupná ponuka 41 713,00 € Cena bez DPH
12.12.2023 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka 41 712,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS