17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
50197975
Surgitech s. r. o.
Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK
Operačný stôl – ortopédia
mobilný operačný stôl, elektrický, ortopédia,
Tovar, Služba
1. Operačný stôl – ortopédia
|
|
---|---|
Funkcia |
Polohovanie pacienta pri operačných zákrokoch. Zdravotnícke zariadenie. Určený na operačné zákroky pre traumatológiu a ortopédiu. |
Operačný stôl vysokej kvality, vysoko stabilný s elektrickým polohovaním, diaľkovým ovládačom s možnosťou nožného ovládania. |
Mobilný operačný stôl s pevnou operačnou doskou základňa operačného stola s bezdrôtovým diaľkovým ovládačom a nabíjačkou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mobilný operačný stôl pre ortopedické zákroky | ks | 1 | ||
Základňa operačného stola s elektrickým polohovaním | - | - | - | |
- výškovo nastaviteľný v rozsahu | mm | 600-1050 | ||
- šírka operačnej dosky bez bočnej lišty | mm | 520 | ||
- Trendelenburg/Antitrendelenburg v rozsahu | ° | 25°/35° | ||
- poloha chrbtovej sekcie v rozsahu | ° | +70° / -40° | ||
- polohovanie nožných dielov v rozsahu | ° | +80° / -90° | ||
- Celková nosnosť stola | kg | 400 | ||
- Nosnosť v reverznom vyskladaní | kg | 250 | ||
Nabíjačka akumulátorov, alebo vstavaná | ks | 1 | ||
Základné príslušenstvo k základni operačného stola | - | - | - | |
A. Moduly/diely modulárnej dosky stola: | - | - | - | |
Hlavový diel | ks | 1 | ||
- sklony v hlavnom páre kĺbov | ° | -50°/+55° | ||
- sklony v druhom páre kĺbov | ° | +30° | ||
Chrbtový predlžovací diel | ks | 1 | ||
- dĺžka chrbtového predlžovacieho dielu | mm | 250 | ||
Nožné diely – pár - ľavý a pravý | ks | 1 | ||
B. Ortopedické diely stola: | - | - | - | |
- chrbtový diel pre artroskopie na ramene | ks | 1 | ||
- adaptér pre helmu k artroskopickému dielu | ks | 1 | ||
- helma k chrbtovému artroskopickému dielu | ks | 1 | ||
Štandardné príslušenstvo k stolu: | - | - | - | |
- otočná svorka pre príslušenstvo | ks | 4 | ||
- teleskopický infúzny stojan | ks | 1 | ||
- anestetický rám (šibenica) | ks | 1 | ||
- 3D polohovateľné podpery horných končatín pacienta, použiteľné aj pre artroskopický chrbtový diel, aj pre štandardnú polohu pacienta. Výškovo nastaviteľné minimálne o 450mm | ks | 2 | ||
--- 3D polohovateľné podpery horných končatín - výškovo nastaviteľné | mm | 450 | ||
- pás fixácie pacienta na stole, prateľný | ks | 1 | ||
--- pás fixácie pacienta na stole - dĺžka | mm | 1500 | ||
--- pás fixácie pacienta na stole - šírka | mm | 110 | ||
Bezdrôtový diaľkový ovládač | ks | 1 | ||
- nabíjacia stanica k ovládaču | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Základňa stola na 4 plne otočných kolieskach s funkciou usadenia základne na podlahu počas samotných chirurgických-ortopedických výkonov, pre maximálnu stability aj pri výkonoch v maximálnej polohe dosky stola | áno |
Rovná plocha základne pre ľahkú údržbu s nerezovým prekrytím | áno |
Základňa po stranách s vyvýšeným okrajom pre uľahčenie prístupu personálu k pacientovi – možnosť zasunutia nôh čo najbližšie k doske stola | áno |
Základná doska stola s 2 pármi identických kĺbov: pre chrbtovú časť a nožnú časť | áno |
Základná doska stola s maximálnou dĺžkou 870 mm pre jeho modularitu | áno |
Identické rozhrania musia mať rýchloupínací systém pripojenia jednotlivých dielov/modulov dosky stola, umožňujúca aj reverzné vyskladanie stola | áno |
Ovládanie stola diaľkovým káblovým a bezkáblovým ovládačom s farebným dotykovým displejom, zobrazujúci polohy jednotlivých dielov stola s farebným odlíšením | áno |
Ovládač musí umožniť prepnutie z normálnej do reverznej polohy, pre predídenie nesprávneho polohovania modulu pri reverznom vyskladaní. | áno |
Pamäť ovládača, minimálne pre 10 prednastavení zvolených užívateľom | áno |
Zobrazenie kritických a krajných polôh stola so zvukovou signalizáciou | áno |
Operačný stôl schopný integrácie existujúceho extenzného zariadenia dolných končatín, od výrobcu Maquet, v prípade, že dodávateľ nedokáže splniť túto požiadavku, požaduje sa dodanie kompletného extenzného zariadenia na vozíku, pre extenzie oboch dolných končatín. | áno |
Hlavový diel sklopný v 2 pároch kĺbov, t.j. vhodný aj pre laterálnu polohu pacienta | áno |
Nožné diely - samostatne odklopné do strán | áno |
Nožné diely - možnosť ich zaklopenia pri sklopení k strane stola | áno |
Nožné diely - nastaviteľné aj mechanicky aj elektricky na kĺbe stola | áno |
Chrbtový diel pre artroskopie na ramene - samostatne oddeliteľná ľavá a pravá časť | áno |
Adaptér pre helmu k artroskopickému dielu - umožňuje nastavenie vzdialenosti helmy od chrbtového dielu, sklon helmy a jeho nastavenie do strán | áno |
Helma k chrbtovému artroskopickému dielu - s nastaviteľnými bočnými časťami o uchytenie hlavy, podľa veľkosti hlavy pacienta, fixačný pás o čelo a bradu pacienta. Mäkké odoberateľné vankúšiky | áno |
Všetky diely/moduly operačného stola musia byť vybavené mäkkými matracmi z dvojvrstvovej peny s antidekubitnou vrchnou penou. Vrchná pena s pamäťovým efektom. | áno |
Poťah matraca musí byť vodeodpudivý a zároveň paropriepustný s termoizolačnými vlastnosťami. | áno |
Názov |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky. |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi registráciu ŠUKL alebo číslo registrácie v registri |
Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí predložený Vlastný návrh plnenia (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy . |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi mailom alebo listinne poštou : |
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
-platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu |
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod... |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii a spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte. |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahraných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov. |
Prístroje budú dodané nové , nerepasované a nepoužívané. |
Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade, že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis alebo zapožičanie náhradného prístroja. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a likvidáciu odpadov |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky dodávateľa podľa tejto zmluvy). |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 30 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
e) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru objednávateľovi a po podpísaní dodacieho listu |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru. |
Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Preberacieho protokolu. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Dodávateľ môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Sankcie: |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade porušenia povinnosti Dodávateľa účtovať zmluvnú pokutu v zmysle platných Obchodných podmienok elektronickej platformy dostupnej na www.eks.sk.Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje výkon akéhokoľvek iného práva či uplatnenie iného nároku spojeného s porušením povinnosti, na ktoré sa viaže zmluvná pokuta. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Zánik tejto zmluvy nespôsobuje zánik nároku na zmluvnú pokutu. Zaplatenie zmluvnej pokuty nespôsobuje zánik záväzku ani nezbavuje povinnú zmluvnú stranu povinnosti plniť záväzky podľa tejto zmluvy. Súbeh či kumulácia zmluvných pokút nie sú vylúčené. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
-zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len "register") ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. |
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ. |
Miesto dodania tovaru je sídlo Objednávateľa. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záručná doba na predmet zmluvy je odo dňa jeho prevzatia a spustenia do prevádzky | 24 mesiacov |
V. Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.12.2023 13:50 — 16.01.2024 13:50
1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise
41 713,00
41 713,00
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2023 13:13
14.12.2023 13:30
14.12.2023 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2023 14:30 - Vstupná ponuka | 41 713,00 | € | Cena bez DPH |
12.12.2023 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 712,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: