• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 09:50

Detail zákazky Z202314301

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 09:50

Základné údaje

Z202314301

OF-283694

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8719847

Objednávateľ

30844363

Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky

Pražská 29, Bratislava, 81263, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery a príslušenstvo

toner, originálny

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
Predmetom zákazky je kúpa originálnych, resp. nerepasovaných tonerových náplní vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení a ďalšieho príslušenstva v súlade s technickými vlastnosťami na základe vystavených objednávok objednávateľom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP MFP 477 black CF 410 XC ks 14
výťažnosť strán 6500
Toner HP MFP477 cyan CF411XC ks 6
výťažnosť strán 5000
Toner HP MFP477 yellow CF412XC ks 6
výťažnosť strán 5000
Toner HP MFP477 magenta CF413XC ks 5
výťažnosť strán 5000
Toner HP CF210X čierny pre M276n ks 6
výťažnosť strán 2400
Toner HP CF211X azúrový pre M276n ks 4
výťažnosť strán 1800
Toner HP CF212X žltý pre M276n ks 4
výťažnosť strán 1800
Toner HP CF213X purpurový pre M276n ks 4
výťažnosť strán 1800
Toner HP CF350A - čierny HP M176 ks 3
výťažnosť strán 1300
Toner HP CF351A - azúrový HP M176 ks 3
výťažnosť strán 1000
Toner HP CF352A - žltý HP M176 ks 3
výťažnosť strán 1000
Toner HP CF353A - purpurový HP M176 ks 3
výťažnosť strán 1000
Toner HP CF230X - čierny HP M227 ks 5
výťažnosť strán 3500
Optický valec HP CF232A - čierny HP M227 ks 3
výťažnosť strán 2300
Toner Canon CRG-054H čierny ks 6
výťažnosť strán 3100
Toner Canon CRG-054H žltý ks 3
výťažnosť strán 2300
Toner Canon CRG-054H purpurový ks 3
výťažnosť strán 2300
Toner Canon CRG-054H azúrový ks 3
výťažnosť strán 2300
Toner Canon CRG-718BK čierny ks 4
výťažnosť strán 3400
Toner Canon CRG-718Y žltý ks 3
výťažnosť strán 2900
Toner Canon CRG-718M purpurový ks 3
výťažnosť strán 2900
Toner Canon CRG-718C azúrový ks 3
výťažnosť strán 2900
Toner LEXMARK 50F2X00 čierny ks 3
výťažnosť strán 10000
Toner LEXMARK 51B2H00 - toner, black ks 3
výťažnosť strán 8500
Toner Minolta TN323 čierny bizhub 227 ks 5
výťažnosť strán 23000
Optický valec Konica Minolta 227 DR312 ks 1
výťažnosť strán 80000
Toner Minolta TN324K čierny bizhub C258 ks 5
výťažnosť strán 28000
Toner Minolta TN324Y žltý bizhub C258 ks 3
výťažnosť strán 26000
Toner Minolta TN324M purpur bizhub C258 ks 3
výťažnosť strán 26000
Toner Minolta TN324C azúr bizhub C258 ks 3
výťažnosť strán 26000
Toner Samsung M2026 D111S ks 2
výťažnosť strán 1800
Toner HP 2030X č. 415X čierny ks 2
výťažnosť strán 7500
HP W2033X č. 415X purpurový ks 1
výťažnosť strán 6000
HP W2031X č. 415X azúrový ks 1
výťažnosť strán 6000
HP W2032X č.415X žltý ks 1
výťažnosť strán 6000
Toner Lexmark X264A21G ks 2
výťažnosť strán 3500
TONER SHARP MX-235-GT ČIERNY ks 2
výťažnosť strán 16000
Toner Lexmark 80C2SK0 (CX 310) čierny ks 2
výťažnosť strán 2500
Toner Lexmark 80C2SY0 (CX 310) žltá ks 2
výťažnosť strán 2000
Toner Lexmark 80C2SM0 (CX 310) purpurová ks 2
výťažnosť strán 2000
Toner Lexmark 80C2SC0 (CX 310) azúrová ks 2
výťažnosť strán 2000
Toner HP CE505AC ks 3
výťažnosť strán 6500
Odpadová nádobka pre Konica Minolta WX-103, A4NNWY1 renovovaná bizhub C224/C258/C284/C308(A7XWWY2) ks 2
výťažnosť strán 4000
Odpadová nádobka Minolta WX-104 Bizhub 227/287/367 ks 3
výťažnosť strán 110000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda bude platná do 30.3.2024 alebo do vyčerpania hodnoty zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
2. Dodaný tovar musí spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť.
3. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, odberom a ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalových materiálov kupujúceho. Množstvo tonerov za účelom likvidácie, ktoré kupujúci predávajúcemu týmto spôsobom odovzdá, nie je obmedzené. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene predávajúceho.
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri prevzatí. V prípade dodávky prepravnou spoločnosťou dodávateľ musí zabezpečiť u prepravcu nevyhnutný čas na fyzickú kontrolu obsahu zásielky čo do množstva a kvality.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode – neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky.
6. V prípade pochybností objednávateľa ohľadne originality dodaných tonerových náplní je rozhodujúce vyjadrenie výrobcu, resp. dodávateľa zariadenia, do ktorého je toner určený, ktoré si je objednávateľ oprávnený od výrobcu, resp. dodávateľa zariadenia vyžiadať.
7. Dodávateľ je povinný v súvislosti s dodaním tovaru dodržiavať práva výrobcov tovaru vyplývajúce z priemyselného vlastníctva. Nedodržanie podmienky podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
8. Tonery a príslušenstvo musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu vymenovaných v špecifikácii.
9. Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
10. Tonerové kazety a atramentové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení. Nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalent.
11. Tonerové kazety a atramentové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov/puzdier originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí.
12. Súčasťou dodávky pri každom kuse plnenia je overiteľný dôkaz vydaný výrobcom zariadenia, od ktorého je spotrebný materiál dodávaný, o jeho originalite – fotografie a opis technickej špecifikácie (technický list) na dátovom nosiči - predloží fotografiu balenia, v akom bude daná originálna náplň dodávaná. Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a ďalej označenie tlačiarní či iných zariadení na spoluprácu, s ktorými je navrhnutý- predloží technický list ku každému typu plnenia.
13. Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť počty jednotlivých položiek predmetu zákazky pri zachovaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
14. Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tonerov uvedených v rámcovej dohode.
15. Dodávateľ bude v plnej miere znášať náklady na opravu zariadení verejného objednávateľa spôsobených dodaním nekvalitného toneru dodávateľom. Neodobranie všetkých druhov a počtu tonerov a príslušenstva uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od rámcovej dohody z tohto dôvodu.
16. Dodanie tovaru vrátane dopravy a vyloženia v sídle objednávateľa, v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 hodiny v lehote do 48 hodín od elektronického nahlásenia, bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa po dobu trvania rámcovej dohody. Odovzdávanie, preberanie a kontrola objednaného tovaru bude vykonaná fyzicky - položkovite na základe dodacieho listu za účasti oprávnených zástupcov objednávateľa i dodávateľa.
17. Meno oprávneného zástupcu objednávateľa, jeho telefonický a elektronický kontakt, bude oznámený dodávateľovi v prvej čiastkovej objednávke vystavenej objednávateľom s adresou dodania (sídlo dodávateľa).
18. Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis - podrobnú špecifikáciu cien jednotlivých tonerov bez DPH, sadzbu DPH, ako aj cien s DPH, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta za každú položku v prehľadnej tabuľke.
19. Predmetom dodávky môžu byť aj iné druhy originálnych tonerov neuvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ak zo strany objednávateľa vznikne takáto potreba z dôvodu zakúpenia nových zariadení počas doby platnosti rámcovej dohody. Cena za dodanie takýchto tonerov sa určí po vzájomnej dohode. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, prípadne zmeniť druh tovaru v rozsahu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
20. Dodávateľ počas celej doby platnosti rámcovej dohody garantuje výšku cien jednotlivých tonerov bez ohľadu na zmenu ich cien u ich výrobcov.
21. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa požadované technické, kapacitné a kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku 24 mesiacov.
22. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8,00 hodiny do 14,00 hodiny na vlastné náklady a zároveň zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov v sídle objednávateľa na vlastné náklady, u ktorých objednávateľ zistí každú závadu alebo nedodržanie požadovaných parametrov tonerov, ktoré bránia riadnemu užívaniu a funkčnosti pri nasadení do prevádzky po dobu 24 mesiacov od ich dodania objednávateľovi.
23. Fakturácia sa bude realizovať ku každej čiastkovej objednávke samostatne a musí obsahovať rozpis položiek, množstvo, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Prílohou faktúry bude objednávka a potvrdený dodací list. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
24. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
25. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
26. Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi finančný preddavok.
27. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
28. Miestom dodania pre každú čiastkovú objednávku je sídlo objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pražská 29, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.03.2024 23:59

150,00 ks

16 974,41

14 145,34

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2023 14:28

15.12.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2023 15:19 - Vstupná ponuka 16 974,41 € Cena s DPH
15.12.2023 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka 16 974,36 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS