00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
54519098
BIOHEM a. s.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91105, SVK
Bedside monitor koagulácie plnej krvi - Rotačný tromboelastograf
monitoring, zdravotnícka technika. lekárske zariadenia
Tovar, Služba
1. Rotačný tromboelastograf
|
|
---|---|
Funkcia |
POCT analyzátor pre akutnú diagnostiku koagulačných porúch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet testovacích kanálov | ks | 4 | ||
Počet pozícií na predohrev vzorky | ks | 4 | ||
Dotykový display | palec | 12 | ||
Možnosť sledovania meraní súčasne | meranie | 4 | ||
Prevádzková teplota | °C | 2 | 42 | |
Hmotnosť | kg | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Princíp | Thromboelastografia (meranie viskozity) |
Technológia/metóda | Rotačná tromboelastografia |
Vstavaná čítačka QR/čiarového kódu | áno |
Možnosti testovacieho menu: Kaolin, R-Kaolin, HEP,FIB | áno |
Možnosť testovania agregácie trombocitov samostatne | áno (AA-ADP) |
Možnosť pripojenia do LIS | áno |
Pripojenie LIVE prenosu merania | áno |
Možnosť plne automatizovanej pipety | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov. |
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení. |
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu. |
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v požadovanom množstve, v prvotriednej kvalite, v bezchybnom vyhotovení, nové, nepoužívané, nerepasované |
Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty, vyhlásenie o zhode a CE certifikát (neoverené kópie) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál na obsluhu v slovenskom jazyku. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky. |
Ponuka predložená dodávateľom musí obsahovať cenu vrátane DPH aj cenu bez DPH |
Záručný autorizovaný servis a údržba. |
Dodávateľ predloží do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy čestné vyhlásenie výrobcu alebo jeho lokálneho zastúpenia, že garantuje vykonávanie odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom obchodných partnerov aj v prípade zániku dodávateľa alebo ukončenia jeho pôsobenia na trhu a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu. |
Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu: |
Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní. |
Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu. |
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu. |
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak: |
Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov. |
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia. |
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky. |
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre. |
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru. |
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa. |
Spôsob pripojenia systému do počítačovej siete verejného obstarávateľa musí dodávateľ konzultovať s IT administrátormi verejného obstarávateľa minimálne 14 dní vopred. Za týmto účelom je dodávateľ povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi potrebné technické informácie a rešpektovať jeho požiadavky. |
Ak bude dodávateľ požadovať vzdialenú správu dodaného systému, musí vopred uzavrieť s verejným obstarávateľom zmluvu o plnení bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností, ktorá bližšie upraví zabezpečenie kybernetickej bezpečnosti elektronických sietí a informačných systémov verejného obstarávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
18.12.2023 08:00 — 29.12.2023 10:30
1,00 ks
24 900,00
24 900,00
v súlade s opisom predmetu zákazky
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2023 09:08
15.12.2023 10:00
15.12.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2023 08:41 - Vstupná ponuka | 24 900,00 | € | Cena bez DPH |
15.12.2023 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 899,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: