• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2023 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 10:50

Detail zákazky Z202314288

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2023 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 10:50

Základné údaje

Z202314288

OF-282285

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8719871

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

54519098

BIOHEM a. s.

Zlatovská 2211, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bedside monitor koagulácie plnej krvi - Rotačný tromboelastograf

monitoring, zdravotnícka technika. lekárske zariadenia

  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rotačný tromboelastograf
Funkcia
POCT analyzátor pre akutnú diagnostiku koagulačných porúch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet testovacích kanálov ks 4
Počet pozícií na predohrev vzorky ks 4
Dotykový display palec 12
Možnosť sledovania meraní súčasne meranie 4
Prevádzková teplota °C 2 42
Hmotnosť kg 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Princíp Thromboelastografia (meranie viskozity)
Technológia/metóda Rotačná tromboelastografia
Vstavaná čítačka QR/čiarového kódu áno
Možnosti testovacieho menu: Kaolin, R-Kaolin, HEP,FIB áno
Možnosť testovania agregácie trombocitov samostatne áno (AA-ADP)
Možnosť pripojenia do LIS áno
Pripojenie LIVE prenosu merania áno
Možnosť plne automatizovanej pipety áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v požadovanom množstve, v prvotriednej kvalite, v bezchybnom vyhotovení, nové, nepoužívané, nerepasované
Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty, vyhlásenie o zhode a CE certifikát (neoverené kópie) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál na obsluhu v slovenskom jazyku.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Ponuka predložená dodávateľom musí obsahovať cenu vrátane DPH aj cenu bez DPH
Záručný autorizovaný servis a údržba.
Dodávateľ predloží do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy čestné vyhlásenie výrobcu alebo jeho lokálneho zastúpenia, že garantuje vykonávanie odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom obchodných partnerov aj v prípade zániku dodávateľa alebo ukončenia jeho pôsobenia na trhu a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu.
Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu.
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.
Spôsob pripojenia systému do počítačovej siete verejného obstarávateľa musí dodávateľ konzultovať s IT administrátormi verejného obstarávateľa minimálne 14 dní vopred. Za týmto účelom je dodávateľ povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi potrebné technické informácie a rešpektovať jeho požiadavky.
Ak bude dodávateľ požadovať vzdialenú správu dodaného systému, musí vopred uzavrieť s verejným obstarávateľom zmluvu o plnení bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností, ktorá bližšie upraví zabezpečenie kybernetickej bezpečnosti elektronických sietí a informačných systémov verejného obstarávateľa.
Názov Upresnenie
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.12.2023 08:00 — 29.12.2023 10:30

1,00 ks

24 900,00

24 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

v súlade s opisom predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.12.2023 09:08

15.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 538
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2023 08:41 - Vstupná ponuka 24 900,00 € Cena bez DPH
15.12.2023 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka 24 899,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS