• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 13:00

Detail zákazky Z202314280

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 13:00

Základné údaje

Z202314280

OF-283637

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8713501

Objednávateľ

00603287

GAUDEAMUS - zariadenie komunitnej rehabilitácie

Mokrohájska 3, Bratislava, 84512, SVK

Dodávateľ

36530506

Food Factory Slovakia s.r.o.

Cabajská 10, Nitra, 95022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina, čerstvé ovocie, čerstvá zelenina, kyslá kapusta

  • 03221270-9 - Uhorka
  • 03221340-1 - Špenát
  • 03221310-2 - Hlávkový šalát
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 15331461-6 - Konzervovaná kyslá kapusta
  • 03222118-3 - Kivi
  • 03221300-9 - Listová zelenina
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222341-5 - Stolové hrozno
  • 03222230-4 - Grepy
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221110-0 - Koreňová zelenina
  • 03222111-4 - Banány
  • 03221200-8 - Plodová zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka ovocia a zeleniny pre stravovacie zariadenie pre zabezpečenie stravovania klientov a zamestnancov
na priamy konzum
na kuchynskú úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Paradajky min. priemer 5 cm kg 200
Paradajky strapcové kg 300
Paradajky cherry kg 20
Paprika PCR voľná kg 190
Paprika červená kg 70
Paprika zelená kg 30
Paprika žltá kg 100
Cibuľa žltá min. priemer 5 cm kg 850
Cibuľa červená min. priemer 5 cm kg 20
Cibuľa mladá - zväzok ks 220
Kapusta biela hlav. min. 500g max 2000 g kg 180
Kapusta hlávková červená kg 50
Kapusta čínska ks 150
Kapusta kyslá 10kg kg 420
Šalát hlávkový 500g+ ks 110
Šalát ľadový min.400 g+ ks 450
Šalát lollo Biondo ks 210
Šalát lollo Rosso ks 70
Mrkva voľná min. 15 mm kg 950
Zeler min. priemer 10 cm kg 320
Uhorky šalátové - HADOVKA min. 180 g kg 50
Uhorky poľné min. 180 g kg 300
Banány min. 180 g max. 200 g kg 1500
Broskyňa kg 250
Pomaranče min. priemer 73 mm kg 800
Mandarínky min. priemer 51 mm kg 450
Jablká Golden Delicius kg 600
Jablká min. 150 g max. 200 g červené kg 750
Citróny min. priemer 48 mm max. 57 mm kg 300
Grapefruit žltý, zelený  min. priemer 84 mm max. 97 mm kg 50
Grepefruit červený min. priemer 84 mm max. 97 mm kg 25
Hrozno stolové biele bezkôstkové kg 300
Hrozno stolové červené bezkôstkové kg 100
Hruška kg 410
Kiwi min. 70 g max. 100 g ks 920
Kiwi min. 70 g max. 100 g kg 100
Limetka kg 10
Marhule kg 30
Melón vodový kg 100
Nektarinka kg 150
Pomelo ks 10
Ringlóty kg 30
Slivky kg 20
Pór kg 240
Petržlenová vňať kg 25
Petržlen min. 15 cm kg 250
Cesnak čerstvý min. priemer 30 mm kg 45
Kaleráb min. 300 g kg 30
Kaleráb mladý min.300g ks 800
Reďkovka biela kg 20
Reďkovka červená-zväzok ks 420
Cuketa - zelená kg 40
Zemiaky konzumné neskoré 20 kg kg 9000
Zemiaky konzumné nové 20 kg kg 1600
Zemiaky konzumné prané 20 kg kg 300
Baklažán kg 10
Bazalka čerstvá kg 7
Brokolica ks 240
Cvikla čerstvá kg 130
Hliva ustricová čerstvá kg 40
Karfiol čerstvý min. 1,5kg ks 180
Kel čerstvý min. 1,5kg kg 60
Kôpor čerstvý kg 11
Mäta čerstvá kg 2
Pažítka čerstvá kg 15
Paštrnák kg 15
Šampióny balené kg 20
Špenát baby kg 3
Tekvica čerstvá kg 100
Tekvica Hokaido kg 20
Zázvor kg 2
Medovka čerstvá kg 2
Špargľa zväzok ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
akosť I.trieda
zelenina a ovocie čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé
zelenina a ovocie bez známok hniloby
zelenina a ovocie čisté, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
zelenina a ovocie bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami
zelenina a ovocie bez nadmernej povrchovej vlhkosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dovozu tovaru a manipulačných výkonov, 5 x týždenne do 7.00 na miesto určenia. Plody v I. triede kvality musia byť charakteristické pre odrodu alebo obchodný typ. Sú povolené malé odchýlky, ak tieto neovplyvňujú celkový vzhľad plodu, jeho kvalitu, trvanlivosť a obchodnú úpravu v obale. Skladovateľnosť tovarov v zmysle príslušných ON.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie od 1.1.2024 do 31.12.2024, zmena ceny s DPH, je možná len pri zmene sadzby DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 prac. dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
Skutočné požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa potreby.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hodín od doručenia objednávky.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa.
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar zodpovednej osobe objednávateľa, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme.
V súlade s §10b ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, objednávateľ vykoná minimálne každých šesť mesiacov zisťovanie vývoja cien na relevantnom trhu a to formou prieskumu trhu, pričom vezme do úvahy aspoň 3 cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary.
Ak priemer troch najnižších cien zistených prieskumom trhu bude nižší ako cena určená dodávateľom, objednávateľ vyzve dodávateľa k zníženiu ceny na úroveň priemeru troch najnižších cien zistených prieskumom trhu. Ak dodávateľ súhlasí so znížením ceny, je povinný do 30 dní oznámiť to objednávateľovi a doručiť objednávateľovi v tejto lehote podpísaný návrh dodatku zmluvy.
Ak dodávateľ nedoručí svoj súhlas so znížením ceny a podpísaný návrh dodatku, alebo oznámi, že nesúhlasí so znížením ceny, objednávateľ má pravo zmluvu vypovedať s mesačnou výpovednou lehotou, ktorá plynie doručením výpovede.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu (PK) v zmysle ustanovení výnosu č. 2608/2005-100, ktorým sa vydáva devätnásta hlava tretej časti PK SR. Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu podľa obchodných noriem v sektore ovocia a zeleniny v zmysle Vykonávacieho nariadenia komisie (EÚ) č. 543/2011 v z.n.p. a zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v z.n.p.
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať lej jeho štatutárny orgán. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia na miesto plnenia.
Pokiaľ z objektívnych príčin dodávateľ nemôže splniť svoj záväzok dodať tovar podľa čiastkovej objednávky v požadovanom čase, kvalite alebo množstve, je povinný bez zbytočného odkladu pred predpokladanou vlastnou dodávkou, informovať objednávateľa o takejto situácii. Ak sa táto situácia bude opakovať maximálne 3 krát, obstarávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ priloží kópiu platného certifikátu bezpečnosti potravín alebo rozhodnutie o udelení Značky kvality.
Dodávateľ doručí doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa čl.10 nariadenia (EÚ) č.543/2011 a výsledok z poslednej kontroly.
Dodávateľ predloží doklad o vykonanom rozbore plodov na prítomnosť nežiadúcich látok (ťažké kovy, rezíduá pesticídov, dusičnany) akreditovaným laboratóriom alebo výskumným ústavom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mokrohájska cesta 3, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2024 06:00 — 31.12.2024 10:17

25 817,00 ks, kg

37 800,00

37 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2023 10:19

14.12.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 67
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2023 12:24 - Vstupná ponuka 37 800,00 € Cena s DPH
13.12.2023 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 37 691,15 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS