• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2023 12:20
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2023 13:25

Detail zákazky Z202314274

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2023 12:20
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2023 13:25

Základné údaje

Z202314274

OF-283285

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8743947

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky pre zamestnancov

darčekové poukážky, elektronické karty, benefit

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30237131-6 - Elektronické karty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčeková poukážka
Funkcia
benefit pre zamestnancov
forma elektronickej karty / papierová forma
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota poukážky EUR 10
počet poukážok v NH 10 EUR ks 6500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nominálna hodnota poukážky: 10 EUR
Balenie 15 ks x 10 EUR (pri úväzku 1,0) - zoznam pošle odberateľ po uzatvorení zmluvy
Platnosť poukážok, resp. kreditu min. do 31.12.2024
Personalizované áno, na základe poskytnutého zoznamu od zamestnávateľa po uzatvorení zmluvy
využitie darčekových poukážok nákup potravín, kníh, elektroniky, hračiek, športových potrieb, drogérie a kozmetiky, vitamínov, liekov, oblečenia, obuvi,
využitie darčekových poukážok kultúrne a športové podujatia, wellness, masáž, návšteva kín, návšteva divadiel, prípadne ďalšie iné využitie
využitie darčekových poukážok v zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa na území Slovenskej republiky. Tento zoznam dodávateľ poskytne ihneď po uzatvorení zmluvy (minimum 1500)
Podoba darčekovej poukážky: papierová forma  / karta
Papierová forma: Darčeková poukážka musí spĺňať: všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov
Papierová forma : Darčeková poukážka musí obsahovať: označenie poukážky, číslo poukážky, hodnota poukážky, platnosť poukážky, čiarový kód, podmienky uplatnenia
Elektronická karta: obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Elektronická karta bezhotovostné a bezkontaktné platby bez obmedzenia minimálnej a maximálnej hodnoty platby (do výšky zostatku); možnosť platby online
Elektronická karta priradenie hodnoty elektronických darčekových poukážok na karty cez profil/online systém na webstránke dodávateľa najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky/čiastkovej výzvy
Elektronická karta akceptácia po celom Slovensku v rozsahu požadovaných služieb
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie tovaru do 4 pracovných dní od objednania
Dodávateľ nebude účtovať žiadne  poplatky. Do ceny sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä, ale nie výlučne vydanie,  personalizáciu,  dodanie do sídla objednávateľa, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky. Do ceny sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa s a to najmä, ale nie výlučne vydanie, aktivácie, deaktivácie, blokovania, personalizáciu, priradenie poukážok a vedenie zamestnaneckých účtov k darčekovým elektronickým kartám, dodanie do sídla objednávateľa, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a zoznam zazmluvnených prevádzok na území SR do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemôže postúpiť pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým dodávateľ postúpi pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Dodávateľ berie na vedomie, že súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok nie je možné. Započítanie pohľadávok objednávateľa je možné v zmysle ust. § 8 zák. č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších predpisov len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu. Dodávateľ neprijme vyhlásenie podľa ust. § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. V prípade ak Dodávateľ prijme vyhlásenie v rozpore s predchádzajúcou vetou objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky, na ktorú
sa vyhlásenie vzťahuje.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu, 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

21.12.2023 13:00 — 28.12.2023 15:00

1,00 podľa rozpisu položiek

65 000,00

65 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2023 12:10

20.12.2023 12:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2023 12:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 430
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2023 15:01 - Vstupná ponuka 64 999,99 € Cena s DPH
12.12.2023 11:44 - Najvýhodnejšia ponuka 64 999,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS