00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
36182508
AGB ekoservis s.r.o.
Pražská 2, Košice, 04011, SVK
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov - katalógové číslo 18 01 03
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov
Služba
1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov - katalógové číslo 18 01 03
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odber, odvoz (preprava) a zneškodnenie nebezpečného biologického odpadu z objektu pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora s súlade so zákonom č. 79/2015Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo odpadu | kg | 380 | 420 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | kat. číslo 18 01 03 |
počet vývozov | jeden , termín vývozu bude upresnený objednávateľom |
miesto nakládky odpadu | Košice |
dodávateľ služby zabezpečí vážne lístky nebezpečného odpadu | áno |
dodávateľ pred odberom nebezpečného odpadu zabezpečí v mieste nakládky jeho odváženie | áno |
dodávateľ pri nakládke odpadu bude disponovať vlastnou certifikovanou váhou na ktorej váženie uskutoční | áno |
Názov |
1. Zmluvná cena: |
1.1 Celková zmluvná cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky a to vrátane nákladov na prepravu, odber, odvoz, zneškodnenie a likvidáciu nebezpečných odpadov. |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
2.1 Plnenie dodávateľ bude realizovať na základe písomnej objednávky objednávateľa. Objednávka bude dodávateľovi doručená mailom. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená. |
2.3 Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami vo vlastnej réžii na vlastné náklady. |
2.4 Dodávateľ sa zaväzuje, že pred odberom odpadu zabezpečí za prítomnosti objednávateľa prostredníctvom vlastnej certifikovanej váhy odváženie aktuálneho množstva odpadu v mieste jeho naloženia a zaznamenanie hmotnosti na vážny lístok. Vážny lístok o odobranom množstve odpadu potvrdený podpisom objednávateľa bude aj podkladom pre fakturáciu. Odvážené množstvo následne potvrdí zodpovedná osoba objednávateľa, ktorá bola pri vážení prítomná. |
2.5 Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
2.6 Dodávateľ je povinný do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti objednávky predložiť rozpis jednotkových cien odpadu bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta. |
2.7 Dodávateľ je povinný mať predpísané súhlasy, osvedčenia a povolenia príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva a ďalších orgánov verejnej moci na nakladanie s odpadom v zmysle zákona 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zodpovedajúce predmetu objednávky. Dodávateľ je povinný kedykoľvek na základe žiadosti objednávateľa preukázať splnenie požiadaviek na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom objednávky a predložiť mu všetky súvisiace súhlasy, osvedčenia a povolenia |
2.8 Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia svojho zamestnanca, za bezpečný technický stav motorového vozidla, ktorým bude odvážať predmetný odpad, plnenie protipožiarnych opatrení pri vykonávaní činností v priestoroch Objednávateľa v súlade so zák. č. 124/2006 Z. z., zák. č. 314/2001 Z. z.. |
3. Termín a miesto realizácie: |
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň vopred presný termín odberu odpadov. |
3.2 Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
3.3 Objednávateľ uvedie v objednávke miesto nakládky odpadu. |
4. Platobné podmienky: |
4.1 Fakturácia za služby bude realizovaná po jej poskytnutí. Objednávateľ neposkytne zálohové platby resp. preddavky. Súčasťou faktúry musí byť doklad o množstve odpadu - vážny lístok s uvedeným katalógovým číslom odpadu, dátumom, pečiatkou, s uvedením mena, priezviska a podpismi osôb poverených zo strany objednávateľa a dodávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPEP je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
4.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronickej platformy doplnené o príslušný kód zneškodnenia odpadu podľa prílohy č.2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. |
4.3 Cena za služby musí obsahovať rozpis zmluvnej ceny v EUR bez DPH a s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre |
5. Odstúpenie od zmluvy: |
5.1 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom a dbjednávateľ má právo od predmetnej zmluvy odstúpiť. |
5.2 Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo neposkytnutie služby, definovanej v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
5.3 Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu v súlade s OPEP. |
5.4 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda SNP 1, Košice, 04011, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
18.12.2023 08:00 — 20.12.2023 14:00
1,00 celok
1 210,80
1 009,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2023 09:21
14.12.2023 10:00
14.12.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2023 14:20 - Vstupná ponuka | 1 210,80 | € | Cena s DPH |
11.12.2023 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 210,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: