• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 10:50

Detail zákazky Z202314254

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 10:50

Základné údaje

Z202314254

OF-283499

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8713469

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

36182508

AGB ekoservis s.r.o.

Pražská 2, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov - katalógové číslo 18 01 03

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov - katalógové číslo 18 01 03
Funkcia
Predmetom zákazky je  odber, odvoz (preprava) a zneškodnenie nebezpečného biologického odpadu z objektu pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora s súlade so zákonom č. 79/2015Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo odpadu kg 380 420
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy kat. číslo 18 01 03
počet vývozov jeden , termín vývozu bude upresnený objednávateľom
miesto nakládky odpadu Košice
dodávateľ služby zabezpečí vážne lístky nebezpečného odpadu áno
dodávateľ pred odberom nebezpečného odpadu zabezpečí v mieste  nakládky jeho odváženie áno
dodávateľ pri nakládke  odpadu bude disponovať vlastnou certifikovanou váhou na ktorej váženie uskutoční áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1.1 Celková zmluvná cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky a to vrátane nákladov na prepravu, odber, odvoz, zneškodnenie a likvidáciu nebezpečných odpadov.
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
2.1 Plnenie dodávateľ bude realizovať na základe písomnej objednávky objednávateľa. Objednávka bude dodávateľovi doručená mailom.
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená.
2.3 Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami vo vlastnej réžii na vlastné náklady.
2.4 Dodávateľ sa zaväzuje, že pred odberom odpadu zabezpečí  za prítomnosti objednávateľa prostredníctvom vlastnej certifikovanej  váhy odváženie aktuálneho množstva odpadu v mieste jeho naloženia a zaznamenanie hmotnosti na vážny lístok. Vážny lístok o odobranom množstve odpadu potvrdený podpisom objednávateľa bude aj podkladom pre fakturáciu. Odvážené množstvo následne potvrdí zodpovedná osoba objednávateľa, ktorá bola pri vážení prítomná.
2.5 Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
2.6 Dodávateľ je povinný do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti objednávky predložiť rozpis jednotkových cien odpadu bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta.
2.7 Dodávateľ je povinný mať predpísané súhlasy, osvedčenia a povolenia príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva a ďalších orgánov verejnej moci na nakladanie s odpadom v zmysle zákona 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zodpovedajúce predmetu objednávky. Dodávateľ je povinný kedykoľvek na základe žiadosti objednávateľa preukázať splnenie požiadaviek na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom objednávky a predložiť mu všetky súvisiace súhlasy, osvedčenia a povolenia
2.8 Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia svojho zamestnanca, za bezpečný technický stav motorového vozidla, ktorým bude odvážať predmetný odpad, plnenie protipožiarnych opatrení pri vykonávaní činností v priestoroch Objednávateľa v súlade so zák. č. 124/2006 Z. z., zák. č. 314/2001 Z. z..
3. Termín a miesto realizácie:
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň vopred presný termín odberu odpadov.
3.2 Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný  v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
3.3 Objednávateľ uvedie v objednávke miesto nakládky odpadu.
4. Platobné podmienky:
4.1 Fakturácia za služby bude realizovaná po jej poskytnutí. Objednávateľ neposkytne zálohové platby resp. preddavky.  Súčasťou faktúry musí byť doklad o množstve odpadu  - vážny lístok s uvedeným katalógovým číslom odpadu, dátumom, pečiatkou, s uvedením mena, priezviska  a podpismi osôb poverených zo strany objednávateľa a dodávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPEP je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
4.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronickej platformy doplnené o príslušný kód zneškodnenia odpadu podľa prílohy č.2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi.
4.3 Cena za služby musí obsahovať rozpis zmluvnej ceny v EUR bez DPH a s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre
5. Odstúpenie od zmluvy:
5.1 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom a dbjednávateľ má právo od predmetnej zmluvy odstúpiť.
5.2 Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo neposkytnutie služby, definovanej v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
5.3 Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu v súlade s OPEP.
5.4 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 1, Košice, 04011, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

18.12.2023 08:00 — 20.12.2023 14:00

1,00 celok

1 210,80

1 009,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2023 09:21

14.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2023 14:20 - Vstupná ponuka 1 210,80 € Cena s DPH
11.12.2023 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka 1 210,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS