00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
46344012
TagriS s.r.o.
Schubertova 1073/28, Želiezovce, 93701, SVK
Malotraktor 4x4 s kabínou a hydraulickou radlicou
Malotraktor
Tovar, Služba
1. Malotraktor 4x4 s kabínou a hydraulickou radlicou
|
|
---|---|
Funkcia |
Malotraktor 4x4 s kabínou a hydraulickou radlicou |
Zimná údržba a práce spojené s udržiavaním zelene a verejným priestranstvom v areáli UNLP |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť ramien | kg | 500 | ||
Nádrž | l | 25 | ||
Polomer otáčania | m | 6,5 | ||
Rozmer pneumatiky - predné | mm | 6x12 | ||
Rozmer pneumatiky - zadné | mm | 8,3x20 | ||
Nosnosť vlečného prívesu | kg | 2900 | ||
Rozmer radlice | mm | 1300 | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh paliva | nafta motorová |
Prevodovka | min. 8-stupňová mechanická synchrónna |
Spojka | lamelová suchá |
Náhon | 4x4 s uzávierkou diferenciálu |
Výkon | min. 26 KS (HP) |
Motor | min. 3 valec, vodou chladený dizel |
Riadenie | posilňovač |
Typ PTO | mechanické |
Záves | 3 bodový |
Brzdy | hydraulické |
Ručná brzda | ÁNO |
Vykurovacia kabína | vyžaduje sa |
Odnímateľná predná radlica na odhŕňanie snehu s hydraulickým zdvihom, vrátane konzoly a zapojenia do hydraulického okruhu | vyžaduje sa |
Hydraulický okruh vpredu aj vzadu | vyžaduje sa |
7 pin. elektrická zásuvka pre pripojenie vozíka ( vlečky ) | vyžaduje sa |
Maják | vyžaduje sa |
Predný vlečný záves | vyžaduje sa |
Zadný výkyvný záves + záves na prívesný vozík | vyžaduje sa |
Kľúče - 2 ks | vyžaduje sa |
Názov |
1.Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok dohodnutých v tejto zmluve. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je "Malotraktor 4x4 s kabínou a hydraulickou radlicou" , špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "tovar“). |
1.2 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru požiadaviek na predmet zmluvy ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. |
1.3 Dodávateľ môže pri predkladaní Kontraktačnej ponuky nahradiť požadované doklady/dokumenty v bode 1.2 formou čestného vyhlásenia, že spĺňa podmienky a požiadavky, ktoré objednávateľ určil a doklady/dokumenty predloží v súlade s bodom 3.0 |
2.0 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok: |
- predložený ekvivalent bude spĺňať min. požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo |
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú min. požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo |
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky, a |
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy. |
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného tovaru |
2.1 Ak ekvivalent nebude spĺňať min.požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy |
3.0 Dodávateľ je povinný do troch (3 ) pracovných odo dňa prijatia predloženého vlastného návrhu plnenia predmetu zmluvy objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa- Oddelenie nákupu, elektronicky e-mailom kontaktnej kontaktnej osobe objednávateľa: |
a) kalkuláciu ceny tovaru, vzor - Príloha č. 1 tejto zmluvy, vyplnený a podpísaný dokument vo formáte PDF. Do celkovej ceny predmetu zmluvy je dodávateľ povinný započítať všetky náklady spojené s úplným, vecným a funkčným splnením záväzkov a všetkých ďalších vedľajších nákladov nevyhnutných na splnenie dodania predmetu zmluvy, t.j dodávka tovaru, doprava , vykládka, zabezpečenie bezplatných odstránení vád na tovare počas záručnej doby a pod. |
b) technický list/katalógový list alebo rovnocenný doklad, ktorý popisuje hodnoty, návod na údržbu vlastnosti a parametre predkladaného tovaru, vo formáte PDF, v slovenskom, resp. českom jazyku. |
c) dokument, ktorý popisuje návod na obsluhu a údržbu tovaru, dokument vo formáte PDF. |
d) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkciu a zároveň meno a priezvisko, e-mailovú adresu a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom. |
e) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2 vo formáte PDF. |
4.0 Objednávateľ posúdi predložené doklady/dokumenty uvedené v bode 3. a najneskôr do dvoch ( 2 ) pracovných dní odo dňa prijatia dokladov/dokumentov, zašle dodávateľovi informáciu o výsledku posúdenia predložených dokladov/dokumentov. |
4.1 V prípade, ak objednávateľovi požadované doklady/dokumenty uvedené v bode 3. , nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenej lehote, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa. |
4.2. V prípade, ak požadované doklady/dokumenty nie je možné doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronicky, e-mailom, dodávateľ doručí doklady/dokumenty uvedené v bode 3. do miesta sídla objednávateľa.. |
5.0 Lehota dodania tovaru do miesta dodania je 45 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Tovar má byť plne spôsobilý na užívanie na určený účel. |
6.0 Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zmluvy bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po dodaní predmetu zmluvy. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci , nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zmluvy dodaný. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
6.1 Dodávateľ je povinný k vystavenej faktúre doložiť dodací list, potvrdený oboma zmluvnými stranami, v prípade, ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
6.2 Za správne vyhotovenie faktúry v celom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
6.3 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa , v prípade, že faktúru dodávateľ nedoručí v čase dodania tovaru do miesta určenia objednávateľom. Objednávateľ zároveň požaduje zaslania vystavenej faktúry e-mailom na adresu: faktury@unlp.sk, dana.rakacova@unlp.sk |
6.4 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohu na predmet plnenia zmluvy. |
6.5 V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak v priebehu plnenia zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
7.0 Dodávateľ prehlasuje, že predmet zmluvy je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán. |
8.0 Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoškodený, nerepasovaný, nepoužívaný, nevystavovaný, kompletný a riadne zabalený tovar. Dodávateľ ručí za tovar, t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú parametrom určenými v technickej špecifikácii tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
9.0 Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu alebo ak nebude zodpovedať všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, uvedenej v tejto zmluve. O neprevzatí vystaví objednávateľ protokol nezrovnalostí. V tomto prípade všetky náklady znáša dodávateľ a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy. |
10.0 Miestom dodania tovaru : Univerzitná nemocnica L Pasteura, Košice, pracovisko - sklad technického materiálu, Rastislavova 43, 041 90 Košice. Miesto dodania tovaru upresní kontaktná osoba objednávateľa pred dodaním tovaru dodávateľom. |
10.1 Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa termín a predpokladaný čas dodania predmetu zmluvy minimálne dva (2 ) pracovné dni pred jeho plánovaným dodaním a potvrdiť dátum, čas a miesto dodania tovaru. Poverená osoba dodávateľa upresní množstvo a miesto dodania konkrétneho dodania. |
11.0 Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 36 mesiacov odo dňa jeho riadneho dodania a prevzatia objednávateľom ( t.j. odo dňa podpisu Dodacieho listu, resp. Preberacieho protokolu ). |
11.1 Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby poskytovať objednávateľovi bezplatný záručný servis. V prípade nahlásenia vady objednávateľom kontaktnej osobe dodávateľa, dodávateľ je povinný do 72 hodín od nahlásenia vady na tovare (počas pracovných dní) dostaviť sa na miesto umiestnenia tovaru, ktoré mu bude oznámené objednávateľom a odstrániť vadu na tovare najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nahlásenia vady na tovare objednávateľom. |
11.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade opakovaných reklamácií (4 najviac) , vadný tovar vrátiť dodávateľovi a dodávateľ je povinný nahradiť tento tovar novým tovarom. Všetky náklady súvisiace s výmenou tovaru znáša v dodávateľ. |
11.3 Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a to len v prípade, ak nie je možné reklamáciu vybaviť priamo na mieste kde je predmet zmluvy objednávateľom umiestnený. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je tovar v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene tovaru , záručná doba začne plynúť odznova, t.j. od prevzatia nového tovaru. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka. |
12.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
12.1 Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym iným spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. |
13.0 V prípade porušenia predchádzajúceho bodu (12.0) je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% (slovom: desať percent ) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnením majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody. |
13.1. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa tejto Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia denne. |
14.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek na plnenie podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť a vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Názov | Upresnenie |
Záruka | min. 3 roky |
Záručný a pozáručný servis | vyžaduje sa |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
20.12.2023 08:00 — 03.02.2024 15:00
1,00 celok
16 185,83
16 185,83
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru požiadaviek na predmet zmluvy ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. Dodávateľ môže pri predkladaní Kontraktačnej ponuky nahradiť požadované doklady/dokumenty v bode 1.2 formou čestného vyhlásenia, že spĺňa podmienky a požiadavky, ktoré objednávateľ určil a doklady/dokumenty predloží v súlade s bodom 3.0
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2023 08:30
15.12.2023 15:00
15.12.2023 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2023 14:41 - Vstupná ponuka | 16 185,83 | € | Cena bez DPH |
15.12.2023 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 185,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: