00603147
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravovanie zamestnancov, elektronické karty
Tovar, Služba
1. Stravovacie poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok papierových alebo elektronických. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky/stravnej jednotky | eur | 5,85 | ||
počet papierových stravných poukážok | ks | 1900 | ||
počet elektronických stravných kariet | ks | 50 | ||
počet elektronických stravných poukážok/jednotiek | ks | 7000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
papierová stravovacia poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
papierová stravovacia poukážka obsahuje | rok platnosti poukážky |
papierová stravovacia poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu poukážky |
papierová stravovacia poukážka aj elektronická stravovacia karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
elektronická stravovacia karta obsahuje | číslo karty, dobu platnosti, |
elektronická stravovacia karta | platnosť minimálne 3 roky |
elektronická stravovacia karta | dobijanie online cez Zákaznícku zónu dodávateľa |
elektronická stravovacia karta | bezkontaktná platba priložením karty k POS terminálu |
elektronická stravovacia karta | ochranné technické prvky proti falšovaniu |
elektronická stravovacia karta | meno a priezvisko držiteľa karty |
elektronická stravovacia karta | neobmedzený objem transakcie v rámci kreditu |
elektronická stravovacia karta | možnosť zablokovania |
elektronická stravovacia karta | online aplikácia na kontrolu zostatku na karte |
elektronická stravovacia karta | možnosť dočerpať kredit minimálne do 3 mesiacov po poslednom dobití karty |
Názov |
Cena celkom - je cena za všetky stravné poukážky (papierové a/alebo elektronické), dodané do sídla objednávateľa , vrátane všetkých ostatných nákladov dodávateľa, t. j. cena, ktorú zaplatí objednávateľ za splnenie celého objemu zákazky. |
Cena celkom - musí obsahovať aj cenu za dopravu na miesto plnenia. |
Poplatok za poskytnutie služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie stravovania prostredníctvom papierových alebo elektronických stravných poukážok, zahŕňa tlač stravných poukážok, výrobu a dodanie elektronických stravných kariet, províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za stravné poukážky sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvy. |
Výška poplatku v percentách, zaokrúhlená na 5 desatinných miest, bude objednávateľovi predložená dodávateľom úspešnej cenovej ponuky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží zoznam - minimálne 10 stravovacích zariadení, ktoré akceptujú papierové poukážky a elektronické karty uchádzača na uliciach Gorkého, Štúrova, Šafárikovo námestie, Vajanského nábrežie, Fajnorovo nábrežie, Prešernova, Múzejná, Kúpeľná, Tobrucká, Dobrovičova, Tallerova, Medená, Námestie Ľudovíta Štúra, Mostová, Jesenského, Palackého nachádzajúcich sa v mestskej časti Bratislava – Staré Mesto a tiež - minimálne 3 obchodných reťazcov, ktoré akceptujú papierové poukážky a elektronické karty uchádzača. |
Nedodanie požadovaných údajov podľa bodov 5. a 6. v lehote 5 pracovných dní je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Zmluvné stravovacie zariadenia akceptujúce stravné poukážky dodávateľa musia poskytovať obedové menu celoročne. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas účinnosti zmluvy na základe písomných objednávok, dodávať do sídla objednávateľa stravné poukážky vždy jedenkrát mesačne v lehote dvoch pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky. |
Objednávku môže objednávateľ zadať elektronicky (e-mailom). Objednávka bude obsahovať nominálnu hodnotu stravných poukážok, požadovaný počet stravných poukážok, miesto dodania. |
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla objednávateľa a odovzdať predmet dodávky zamestnancovi oprávnenému v mene objednávateľa dodávku prevziať. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu za stravné poukážky do 30 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne bezhotovostne prevodným príkazom na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje deň pripísania príslušnej sumy na účet dodávateľa. |
Kontaktnú osobu objednávateľa určí objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
V prípade, že dodávka nebude spĺňať požiadavky vyplývajúce zo zmluvy a z objednávky a objednávateľ uvedenú skutočnosť zistí až po prevzatí dodávky, je oprávnený celú dodávku vrátiť dodávateľovi. |
Objednávateľ tak musí spraviť bez zbytočného odkladu, po tom ako túto skutočnosť zistí. Dodávateľ je povinný bezplatne doručiť novú dodávku najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa vrátenia vadnej dodávky. |
V prípade zmeny legislatívy je objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je jeden mesiac od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Platnosť a účinnosť zmluvy končí uplynutím doby na ktorú bola uzatvorená alebo vyčerpaním zazmluvneného finančného limitu. |
Názov | Upresnenie |
Papierové stravné poukážky | Papierové stravné poukážky budú balené v samostatných obálkach po 20 ks. |
Papierové stravné poukážky | Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
Papierové stravné poukážky | Dodané poukážky musia byť platné a použiteľné v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom boli dodané. Poukážky dodané v mesiaci december musia byť platné a použiteľné aj v nasledujúcom kalendárnom roku. |
Papierové stravné poukážky | Objednávateľ je oprávnený poukážky, ktoré v danom mesiaci nevyužil, vrátiť dodávateľovi. Objednávateľ je oprávnený vrátiť dodávateľovi aj stravné poukážky, ktorým skončila doba platnosti. |
Papierové stravné poukážky | Dodávateľ sa zaväzuje takéto nespotrebované stravné poukážky spätne prevziať, vystaviť dobropis k faktúre a vrátiť plnú cenu nespotrebovaných stravných poukážok objednávateľovi. |
Papierové stravné poukážky | Objednávateľ je oprávnený požadovať bezplatnú výmenu stravovacích poukážok, ktorým skončila doba platnosti, pričom dodávateľ je povinný vymeniť tieto poukážky za platné. |
Papierové stravné poukážky | Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa. |
Papierové stravné poukážky | Zmena sa deje na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Ostatné poplatky zostanú nezmenené. |
Papierové stravné poukážky | Nahradenie vrátených nepoužitých poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne v lehote 14 dní buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených poukážok. |
Papierové stravné poukážky | alebo dodaním nových poukážok objednávateľovi na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu. Výmena nepoužitých stravných poukážok bude možná do 31.01. nasledujúceho kalendárneho roka. |
Elektronické stravovacie karty | Objednávateľ požaduje dodanie elektronických stravovacích kariet do miesta plnenia do 5 pracovných dní od zadania objednávky. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 komplet
52 689,78
52 585,65
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2023 08:34
15.12.2023 09:00
15.12.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2023 13:30 - Vstupná ponuka | 52 689,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2023 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 52 065,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: