42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Paletový vozík s váhou
vozík
Tovar, Služba
1. Paletový vozík s váhou
|
|
---|---|
Funkcia |
Paletový vozík s váhou pre kontrolné váženie s vysokou presnosťou a robustnou konštrukciou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nosnosť a váživosť | kg | 2000 | 2500 | |
dĺžka lyžín | mm | 1150 | 1560 | |
výška zdvihu | mm | 80 | 195 | |
šírka cez lyžiny | mm | 540 | 555 | |
presnosť váženia | kg | 1 | ||
množstvo | ks | 17 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- lakované prevedenie s robustnou konštrukciou | |
- váha paletového vozíka je určená pre kontrolné váženie, t.j. zistenie okamžitej kontroly hmotnosti tovaru a porovnanie údajov s predloženými dokladmi od tovaru | |
- úradné overenie/ciachovanie váhy paletového vozíka | |
- displej: | LCD podsvietený |
- klávesnica: | min. nulovanie, automatické tárovanie, ručné zadanie hmotnosti obalu |
- rozsah Táry: | 100 % |
- indikácia stavu batérie | |
- úsporný režim pri nečinnosti | |
- tlač: | bez potlače |
Názov |
1.3.1 Platobné podmienky |
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesta plnenia a uvedenia do prevádzky. |
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve. |
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s potvrdenými dodacími listmi. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
1.3.2 Ostatné dojednania |
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presných názvov (obchodných značiek a typových označení) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Na základe tohto sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky. |
V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný predložiť kalibračný list ku každému predmetu zákazky. |
1.3.2.5 Dodávateľ je povinný zaškoliť 1 osobu na mieste plnenia v rozsahu max. 1 hodiny. |
1.3.2.6 Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie záručných listov, návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. |
1.3.2.7 Záručná doba na paletové vozíky minimálne 24 mesiacov. |
1.3.2.8 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na každé miesto dodania po 1ks: CÚ Nitra, Veľký rad 945 01 Komárno-CS, CÚ BB, colný sklad BB, Jegorovova 37, B.Bystrica, CÚ BB, colný sklad Lučenec, Gemerská cesta 1, Lučenec, CÚ BB, sklad Čačín, Jegorovova 37, B.Bystrica, CÚ Žilina, Colný úrad Žilina, Pri cintoríne 36, 010 04 Žilina, CÚ TT, sklad SCÚ Senica, Čáčovská cesta 1407/2, 905 01 Senica, CÚ TT, sklad CÚ TT, Modranská 4/C, 917 01 Trnava, CÚ TT, sklad PCÚ D. Streda, Povodská cesta 169/14, 929 01 Dunajská Streda, CÚ BA, sklad Kopčianska 92, Bratislava 851 01 |
CÚ BA, sklad Kopčianska 92, Bratislava 851 01, CÚ PO, Colný úrad Prešov, sklad colného úradu, Royova 43, 080 05 Prešov, CÚ KE, centrála Kukučínová 2, Košice, CÚ KE, sklad CÚ Košice, Kukučínová 2, Košice, CÚ MI, centrála MI, Plynárenská 4, 071 01 Michalovce, CÚ MI, PCÚ Vyšné Nemecké, hraničný priechod Vyšné Nemecké, 072 51 Krčava, CÚ TN, SCÚ Trenčín, Kasárenská 8, 911 50 Trenčín, CÚ TN, SCÚ Púchov, Svätoplukova 1462, 020 01 Púchov v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
1.3.2.9 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred. |
1.3.2.10 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. |
Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.11 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky. |
1.3.2.12 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. |
Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky |
1.3.2.13 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. |
Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP. |
1.3.2.14 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky |
1.3.2.15 Požadovaná lehota dodania: najneskôr do 27.12.2023 |
Slovenská republika
16.12.2023 09:30 — 27.12.2023 14:30
17,00 ks
23 628,30
19 690,25
Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2023 08:34
14.12.2023 09:00
14.12.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2023 15:09 - Vstupná ponuka | 23 628,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2023 15:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 628,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: