• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 11:35

Detail zákazky Z202314250

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 11:35

Základné údaje

Z202314250

OF-283635

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8719817

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Paletový vozík s váhou

vozík

  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Paletový vozík s váhou
Funkcia
Paletový vozík s váhou pre kontrolné váženie s vysokou presnosťou a robustnou konštrukciou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nosnosť a váživosť kg 2000 2500
dĺžka lyžín mm 1150 1560
výška zdvihu mm 80 195
šírka cez lyžiny mm 540 555
presnosť váženia kg 1
množstvo ks 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- lakované prevedenie s robustnou konštrukciou
- váha paletového vozíka je určená pre kontrolné váženie, t.j. zistenie okamžitej kontroly hmotnosti tovaru a porovnanie údajov s predloženými dokladmi od tovaru
- úradné overenie/ciachovanie váhy paletového vozíka
- displej: LCD podsvietený
- klávesnica: min. nulovanie, automatické tárovanie, ručné zadanie hmotnosti obalu
- rozsah Táry: 100 %
- indikácia stavu batérie
- úsporný režim pri nečinnosti
- tlač: bez potlače
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 Platobné podmienky
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesta plnenia a uvedenia do prevádzky.
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s potvrdenými dodacími listmi. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 Ostatné dojednania
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presných názvov (obchodných značiek a typových označení) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Na základe tohto sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky.
V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný predložiť kalibračný list ku každému predmetu zákazky.
1.3.2.5 Dodávateľ je povinný zaškoliť 1 osobu na mieste plnenia v rozsahu max. 1 hodiny.
1.3.2.6 Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie záručných listov, návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku.
1.3.2.7 Záručná doba na paletové vozíky minimálne 24 mesiacov.
1.3.2.8 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na každé miesto dodania po 1ks: CÚ Nitra, Veľký rad 945 01 Komárno-CS, CÚ BB, colný sklad BB, Jegorovova 37, B.Bystrica, CÚ BB, colný sklad Lučenec, Gemerská cesta 1, Lučenec, CÚ BB, sklad Čačín, Jegorovova 37, B.Bystrica, CÚ Žilina, Colný úrad Žilina, Pri cintoríne 36, 010 04 Žilina, CÚ TT, sklad SCÚ Senica, Čáčovská cesta 1407/2, 905 01 Senica, CÚ TT, sklad CÚ TT, Modranská 4/C, 917 01 Trnava, CÚ TT, sklad PCÚ D. Streda, Povodská cesta 169/14, 929 01 Dunajská Streda, CÚ BA, sklad Kopčianska 92, Bratislava 851 01
CÚ BA, sklad Kopčianska 92, Bratislava 851 01, CÚ PO, Colný úrad Prešov, sklad colného úradu, Royova 43, 080 05 Prešov, CÚ KE, centrála Kukučínová 2, Košice, CÚ KE, sklad CÚ Košice, Kukučínová 2, Košice, CÚ MI, centrála MI, Plynárenská 4, 071 01 Michalovce, CÚ MI, PCÚ Vyšné Nemecké, hraničný priechod Vyšné Nemecké, 072 51 Krčava, CÚ TN, SCÚ Trenčín, Kasárenská 8, 911 50 Trenčín, CÚ TN, SCÚ Púchov, Svätoplukova 1462, 020 01 Púchov v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod.
1.3.2.9 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred.
1.3.2.10 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia.
Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.11 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky.
1.3.2.12 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie.
Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky
1.3.2.13 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje.
Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP.
1.3.2.14 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky
1.3.2.15 Požadovaná lehota dodania: najneskôr do 27.12.2023

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

16.12.2023 09:30 — 27.12.2023 14:30

17,00 ks

23 628,30

19 690,25

Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2023 08:34

14.12.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 11
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2023 15:09 - Vstupná ponuka 23 628,00 € Cena s DPH
13.12.2023 15:09 - Najvýhodnejšia ponuka 23 628,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS