• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 09:50

Detail zákazky Z202314249

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2023 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 09:50

Základné údaje

Z202314249

OF-283619

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8713455

Objednávateľ

31944515

Mestský súd Košice

Štúrova 29, Košice, 04160, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrina, energia, dodávka, distribúcia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
1. Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na zmluvné obdobie do odberných miest, (ďalej aj "OM") odberateľa, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie u prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
2. Zabezpečenie distribučných služieb elektrickej energie v čase od 01.01.2024 0:00 SEČ do 31.12.2024 24:00 SEČ.
3. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy a musí byť v súlade s platnou legislatívou SR pre oblasť energetiky (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z. v platnom znení).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet odberných miest odberné miesto 2
Predpokladaná ročná spotreba za obe OM kWh 32000
Ampérická hodnota hlavného ističa pred elektromerom A 300
Dohodnutá rezervovaná kapacita OM1 kW 56,3
Hlavný istič OM1 A 85,50
Dohodnutá rezervovaná kapacita OM2 kW 56,5
Hlavný istič OM2 A 85,8
Distribučná sadzba VSDS C1 VSDS Profil 1T
Napäťová úroveň hodnota nn
Počet fáz počet 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Identifikácia OM1 / EIC kód 24ZVS0000033354H
Identifikácia OM2 / EIC kód 24ZVS00000333589
Fakturačné obdobie ( priebehové meranie) mesačne, na základe reálnej spotreby
Obchodná jednotka 1kWh
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednanej elektrickej energie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby
3. Dodávateľ musí predložiť návrh na plnenie predmetu zmluvy (ďalej len „Návrh“), ktorý musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie pre OM. Obsahom Návrhu musí byť stanovenie štruktúry jednotkovej ceny v členení podľa platných energetických predpisov a ostatnej platnej legislatívy
4. Nepožadujeme oslobodenie od spotrebnej dane.
5. Obsahom Návrhu musí byť stanovenie konkrétnych taríf pre OM tak, aby boli čo najvýhodnejšie pre objednávateľa.
6. Obsahom Návrhu musí byť aj rozpis mesačných úhrad za spotrebu elektrickej energie na OM s mesačným vyúčtovaním.
7. Návrh nesmie ísť nad rámec požiadaviek vyplývajúcich z platnej legislatívy v oblasti elektroenergetiky.
8. Dodávateľ sa musí zaviazať bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvá elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odberných miestach.
9. Dodávateľ zabezpečí všetky úkony spojené s prípadným procesom zmeny dodávateľa elektrickej energie.
10. Dodávateľ vyhlasuje, že má splnené všetky podmienky v zmysle § 32, ods. 1 Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
11. Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného styku s mesačnou platbou za skutočne odobrané množstvo v danom mesiaci, ak to technické parametre OM umožňujú.
12. Požadujeme predloženie vyúčtovania spotreby elektrickej energie k dátumu 31. 12. 2024
13. Lehota splatnosti faktúr je 21 dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu.
14. Dodávateľ predloží do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy odberateľovi nasledujúce dokumenty:
a. doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie,
b. čestné vyhlásenie o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy s PDS o distribúcii a o prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k OM odberateľa počas plnenia zmluvy,
c. čestné vyhlásenie, že bude mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy počas plnenia zmluvy.
15. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
16. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 31.12.2024. Zmluva sa neobnovuje a uplynutím doby účinnosti Zmluvy podľa predchádzajúcej vety zmluva zaniká.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky odberateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tichá 19/21, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

32 000,00 kWh

10 272,53

8 560,44

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2023 08:05

14.12.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2023 15:24 - Vstupná ponuka 10 248,28 € Cena s DPH
13.12.2023 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka 10 248,28 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS