37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Nákup kancelárskych stoličiek
kancelárska zdravotná stolička
Tovar, Služba
1. Kancelárska stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre potreby zamestnancov objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelárska stolička - čierny poťah | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
výška kresla v závislosti od nastavenia piestu | 119,5 cm -129 cm |
výška sedu kresla v závislosti od nastavenia piestu | 46 cm - 55,5 cm |
šírka kresla s podrúčkami | 72,5 cm |
minimálna nosnosť kresla | 140 kg |
kancelárske otočné kreslo s vysokou ergonomicky tvarovanou chrbtovou opierkou | |
vyhotovenie vo verzii chróm (kríž + podrúčky | |
plynulá regulácia výšky sedenia na vzduchovom pieste s tlmením nárazu pri dosadnutí | |
pevná opierka hlavy, vysokokvalitná látka | |
kvalitná hojdacia mechanika s nastavením sklonu sedadla a operadla zafixovateľná v 5-tich polohách s nastaviteľnou silou prítlaku sedadla a operadla (podľa hmotnosti sediaceho) | |
v mechanike kresla zabudovaný systém "antishock" (po odaretovaní (uvoľnení) mechaniky kresla chrbtová opierka neudrie nečakane do chrbta, ale až keď sa osoba oprie o chrbtovú opierku vtedy sa mechanika uvoľní a môžete si nastaviť polohu, ktorá individuálne vyhovuje) | |
čalúnenie podrúčiek zamedzujúce pocitu chladu pri dotyku rúk |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 3pracovných dní od uzavretia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov, výrobcu a značku tovaru a informácie, z ktorýchbude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
Cena je konečná, vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto predmet zákazky neprevziať. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality predmetu zákazky v súlade s touto zmluvou. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky:- lehota splatnosti faktúry je 30 dní od dňa je doručenia objednávateľovi- faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky, podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je stanovená ako pevná aúplná. Zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie, montáž a vyloženie tovaru do miesta dodania. Kúpna cena je vrátane nákladov na dopravu. |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk |
Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
22.12.2023 14:00 — 12.01.2024 14:00
6,00 ks
3 655,74
3 046,45
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2023 11:11
20.12.2023 13:00
20.12.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2023 18:32 - Vstupná ponuka | 3 655,74 | € | Cena s DPH |
20.12.2023 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 652,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: