00306606
Mesto Nesvady
Obchodná 233/23, Nesvady, 94651, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Nákup kancelárskeho papiera
Kancelársky papier
Tovar, Služba
1. Nákup bieleho kancelárskeho papiera, formát A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup bieleho kancelárskeho papiera, formát A4 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plošná hmotnosť /lSO 536/ | g/m2 | 78 | 82 | |
Hrúbka /ISO 534/ | μm | 105 | 110 | |
CIE belosť /ISO 11475/ | CIE belosť | 160 | ||
opacita % /ISO 2471/ | % | 92 | 94 | |
drsnosť oboch strán Bendtsen /ISO 8791-2/ml/min | ml/min | 180 | ||
vlhkosť (ISO 287) | % | 4.3 | 5.5 | |
počet ks/hárkov v balíku | ks | 500 | ||
počet balíkov v krabici | balík | 5 | ||
požadované množstvo balíkov | balík | 750 |
2. Nákup bieleho kancelárskeho papiera, formát A3
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup bieleho kancelárskeho papiera, formát A3 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plošná hmotnosť /lSO 536/ | g/m2 | 78 | ||
Hrúbka /ISO 534/ | μm | 105 | 110 | |
CIE belosť /ISO 11475/ | CIE belosť | 160 | ||
opacita % /ISO 2471/ | % | 92 | ||
drsnosť oboch strán Bendtsen /ISO 8791-2/ml/min | ml/min | 180 | ||
vlhkosť (ISO 287) | % | 4.3 | 5.5 | |
počet ks/hárkov v balíku | ks | 500 | ||
počet balíkov v krabici | balík | 5 | ||
požadované množstvo balíkov | balík | 25 |
Názov |
Technický list musí preukázať, že ponúkaný papier: |
- spĺňa technickú špecifikáciu predmetu zákazky |
- spĺňa požiadavky na kopírovací papier pre rozmnožovanie suchým tonerom podľa STN EN 12281, |
- spĺňa požiadavky na stálosť papiera. |
Požaduje sa dodanie vrátane dopravy na miesto plnenia a vykládky, čím sa rozumie vyloženie balíkov papiera na objednávateľom určené miesto v objekte objednávateľa. |
Náležitosti dodania tovaru: |
- predmet plnenia bude dodávaný na základe čiastkových objednávok s uvedením presného množstva a termínov dodania, |
- dodacia lehota jednotlivých čiastkových objednávok je najviac do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi, |
- požaduje sa dodanie na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody, |
- dodanie bude požadované v čase od 09:00 hod do 15:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru, |
- tovar bude vždy dodaný s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu spolu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH. |
Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie Zmluvy/Rámcovej dohody. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
Verejný obstarávateľ realizuje zelené verejné obstarávanie, preto výrobok musí byť označený Environmentálnou značkou EÚ (EU Ecolabel) alebo slovenskou národnou environmentálnou značkou Environmentálne vhodný produkt (EVP) alebo ekvivalent a musí spĺňať ISO 9706 požiadavky na stálosť papiera. |
Rozpor/nesúlad medzi technickými parametrami papiera uvedenými v doručenom technickom liste a v zmluve/rámcovej dohode bude považovaný za neplnenie zmluvy/rámcovej dohody s dôsledkom ukončenia zmluvného vzťahu. |
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy, vyloženia z dopravného prostriedku a uloženia v mieste dodania. |
Tovar musí byť dodaný nový, doposiaľ nepoužitý, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Zmluva/dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia zmluvy/dohody alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy/dohody podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Obchodná 233/23, Slovenská republika
9
1,00 sada
4 100,00
3 416,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2023 14:19
13.12.2023 14:12
13.12.2023 14:27
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2023 14:05 - Vstupná ponuka | 4 099,98 | € | Cena s DPH |
13.12.2023 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 099,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: