• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2023 14:12
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2023 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2023 15:05

Detail zákazky Z202314233

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2023 14:12
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2023 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2023 15:05

Základné údaje

Z202314233

OF-283615

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8706838

Objednávateľ

00306606

Mesto Nesvady

Obchodná 233/23, Nesvady, 94651, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho papiera

Kancelársky papier

  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup bieleho kancelárskeho papiera, formát A4
Funkcia
Nákup bieleho kancelárskeho papiera, formát A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plošná hmotnosť /lSO 536/ g/m2 78 82
Hrúbka /ISO 534/ μm 105 110
CIE belosť /ISO 11475/ CIE belosť 160
opacita % /ISO 2471/ % 92 94
drsnosť oboch strán Bendtsen /ISO 8791-2/ml/min ml/min 180
vlhkosť (ISO 287) % 4.3 5.5
počet ks/hárkov v balíku ks 500
počet balíkov v krabici balík 5
požadované množstvo balíkov balík 750
 2. Nákup bieleho kancelárskeho papiera, formát A3
Funkcia
Nákup bieleho kancelárskeho papiera, formát A3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plošná hmotnosť /lSO 536/ g/m2 78
Hrúbka /ISO 534/ μm 105 110
CIE belosť /ISO 11475/ CIE belosť 160
opacita % /ISO 2471/ % 92
drsnosť oboch strán Bendtsen /ISO 8791-2/ml/min ml/min 180
vlhkosť (ISO 287) % 4.3 5.5
počet ks/hárkov v balíku ks 500
počet balíkov v krabici balík 5
požadované množstvo balíkov balík 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Technický list musí preukázať, že ponúkaný papier:
- spĺňa technickú špecifikáciu predmetu zákazky
- spĺňa požiadavky na kopírovací papier pre rozmnožovanie suchým tonerom podľa STN EN 12281,
- spĺňa požiadavky na stálosť papiera.
Požaduje sa dodanie vrátane dopravy na miesto plnenia a vykládky, čím sa rozumie vyloženie balíkov papiera na objednávateľom určené miesto v objekte objednávateľa.
Náležitosti dodania tovaru:
- predmet plnenia bude dodávaný na základe čiastkových objednávok s uvedením presného množstva a termínov dodania,
- dodacia lehota jednotlivých čiastkových objednávok je najviac do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi,
- požaduje sa dodanie na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody,
- dodanie bude požadované v čase od 09:00 hod do 15:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru,
- tovar bude vždy dodaný s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu spolu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH.
Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie Zmluvy/Rámcovej dohody.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Verejný obstarávateľ realizuje zelené verejné obstarávanie, preto výrobok musí byť označený Environmentálnou značkou EÚ (EU Ecolabel) alebo slovenskou národnou environmentálnou značkou Environmentálne vhodný produkt (EVP) alebo ekvivalent a musí spĺňať ISO 9706 požiadavky na stálosť papiera.
Rozpor/nesúlad medzi technickými parametrami papiera uvedenými v doručenom technickom liste a v zmluve/rámcovej dohode bude považovaný za neplnenie zmluvy/rámcovej dohody s dôsledkom ukončenia zmluvného vzťahu.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy, vyloženia z dopravného prostriedku a uloženia v mieste dodania.
Tovar musí byť dodaný nový, doposiaľ nepoužitý, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Zmluva/dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia zmluvy/dohody alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy/dohody podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obchodná 233/23, Slovenská republika

9

1,00 sada

4 100,00

3 416,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.12.2023 14:19

13.12.2023 14:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2023 14:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2023 14:05 - Vstupná ponuka 4 099,98 € Cena s DPH
13.12.2023 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka 4 099,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS