• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    15.12.2023 09:03

Detail zákazky Z202314228

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    15.12.2023 09:03

Základné údaje

Z202314228

OF-283594

zrušená

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

dodávka ovocia, zeleniny a zemiakov

ovocie, zelenina a zemiaky

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie, zelenina, zemiaky
Funkcia
Ovocie, zelenina, zemiaky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Grep - 1ks cca 250g kg 30
Jablko zelené - 1 ks cca 150g kg 700
Jablko červené - 1 ks cca 150g kg 1200
Citróny kg 640
Pomaranč - 1 ks cca 200g kg 1000
Banán - 1 ks cca 170g-200g kg 1400
Mandarínky kg 300
Kiwi ks 2400
Hruška - 1ks cca 150g kg 300
Hrozno zelené kg 20
Slivky kg 80
Ringlota kg 100
Petržlenová vňať čerstvá zväzok 600
Šalát ľadový ks 1300
Šalát červený kučeravý ks 150
Šalát hlávkový ks 200
Mrkva praná kg 900
Zeler buľva praný kg 320
Petržlen praný kg 180
Kaleráb gigant kg 280
Pór kg 150
Kapusta čínska kg 400
Kapusta hlávková kg 500
Kapusta červená kg 400
Kapusta kyslá kg 550
Cvikla kg 440
Hliva ustricová kg 50
Šampiňóny kg 150
Cibuľka žltá kg 460
Cibuľa lahôdková zväzok 100
Pažítka čerstvá 20g zväzok 50
Cibuľa červená kg 40
Cesnak kg 100
Kel kg 200
Paradajky cherry kg 50
Paradajky kg 1000
Paprika zelená tmavá kg 70
Uhorky šalátové kg 720
Redkvička červená zväzok 420
Redkvička biela kg 50
Cuketa kg 120
Špenát baby čerstvý kg 40
Paprika zelená svetlá kg 400
Zemiaky nové - varný typ B kg 12000
Tekvica kg 150
Tekvica Hokaido kg 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH, podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. tzn. tovar musí byť celý bez známok poškodenia (celistvý) a vzhľad musí zodpovedať deklarovanej odrode
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok, ktoré budú hlásené mailom, faxom alebo telefonicky.  Dodávky budú realizované 3x do týždňa - pondelok, streda, piatok do 6.30 h
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar zabalený spôsobom potrebným na ochranu tovaru a uchovanie jeho akosti v obaloch obvyklých pre jednotlivé druhy tovaru
Faktúra a dodací list musia spĺňať náležitosti daňového dokladu, faktúra je splatná 30 dní odo dňa jej doručenia
Kvalita dodávanej zeleniny, zemiakov a ovocia musia spĺňať požiadavky na kvalitu Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR-potravinového kódexu SR upravujúce ovocie, zeleninu
Dodávaný tovar vrátane jeho prepravy musí spĺňať jednotlivé ustanovenie zákona NR SR č. 152/1995 Z.z. o potravinách
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou, prepravou a vyložením tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na objednávateľa
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť
Uvedené množstvá sú predpokladané, objednávateľ si vyhradzuje právo množstvo zmeniť podľa aktuálnej potreby
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH alebo zmeny ceny smerom nadol
Doba platnosti zmluvy je na obdobie od 1.1.2024 do 31.03.2024.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.03.2024 00:00

30 860,00 kg/zväzok

26 955,00

26 955,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.12.2023 13:42

15.12.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 166
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS