00738280
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK
37277197
Marián Matúšek
Suchá nad Parnou 439, Suchá nad Parnou, 91901, SVK
Nepravidelná autobusová preprava (nh-29)
preprava osôb, autobusová preprava, nepravidelná osobná preprava, autobus
Služba
|
1. Nepravidelná autobusová preprava osôb
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| preprava z východzieho bodu do miesta určenia a späť |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Trasa: Nitra - Leopoldov a späť | počet jázd | 37 | ||
| - počet hodín stojného pri jednej jazde | hod | 6 | ||
| 2. Trasa: Nitra - Lúčnica nad Žitavou a späť | počet jázd | 12 | ||
| - počet hodín stojného pri jednej jazde | hod | 6 | ||
| 3. Trasa: Nitra - Štrky -Trnava a späť | počet jázd | 12 | ||
| - počet hodín stojného pri jednej jazde | hod | 6 | ||
| 4. Trasa: Nitra - Ilava - Trenčín - Opatovce a späť | počet jázd | 12 | ||
| - počet hodín stojného pri jednej jazde | hod | 5 | ||
| 5. Ostatné jazdy na základe dohody | eur | 4000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Posledná položka "Ostatné jazdy na základe dohody" | ide o jazdy, ktorých potreba môže vyplynúť počas trvania zmluvy a ktoré objednávateľ nevedel predpokladať v čase prípravy verejného obstarávania, |
| Posledná položka "Ostatné jazdy na základe dohody" | na uvedenú položku objednávateľ určil celkovú sumu 4 000,00 € s DPH, to znamená, že dodávateľ pri predložení podrobného rozpočtu zákazky rozpíše v trasách 1 až 4 ceny za jednu jazdu bez DPH aj s DPH. |
| Posledná položka "Ostatné jazdy na základe dohody" | a v poslednej položke 5. Ostatné jazdy na základe dohody bude rátať so sumou 4 000,00 € s DPH. |
| Počet miest: | |
| 1. Trasa: Nitra - Leopoldov a späť | min. 30 |
| 2. Trasa: Nitra - Lúčnica nad Žitavou a späť | min. 46 |
| 3. Trasa: Nitra - Štrky-Trnava a späť | min. 46 |
| 4. Trasa: Nitra - Ilava - Trenčín - Opatovce a späť | min. 46 |
| Názov |
| Preprava bude zabezpečovaná spravidla v pracovných dňoch v období od 01. 01. 2024 do 31. 12. 2024. |
| Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy zašle rozpis cien s DPH aj bez DPH. |
| Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov. |
| Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
| Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie. |
| Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb. |
| V prípade poruchy vozidla Dodávateľ bezodkladne zabezpečí náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov. |
| Dodávateľ pristaví autobus minimálne 15 minút pred plánovaným časom odchodu. |
| Cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, parkovné, stojné, prístavné, mýtne, mzdové náklady vodičov a všetky ostatné vedľajšie náklady. Za jednu jazdu sa považuje cesta tam a späť. |
| Dodávateľ na základe písomnej objednávky, ktorú mu zašle Objednávateľ elektronickou poštou, zabezpečí prepravu. Každá preprava bude realizovaná na základe samostatných písomných objednávok Objednávateľa. |
| Objednávka sa považuje za prijatú momentom doručenia elektronického potvrdenia Dodávateľa o prijatí objednávky. Dodávateľ je povinný doručiť elektronické potvrdenie o prijatí objednávky vzápätí po zaslaní Objednávateľom. |
| Periodicita zasielania objednávok počas trvania zmluvy bude na mesiac dopredu. |
| Prípadné zmeny v objednávke (napr. v čase pristavenia autobusu, v trase a pod.) nahlási Objednávateľ najneskôr jeden pracovný deň vopred. |
| Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení každej trasy samostatne. Objednávateľ zálohy neposkytuje. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia Objednávateľovi. |
| Objednávateľ sa zaväzuje faktúry uhradiť do 30 dní odo dňa ich doručenia. Ak vystavená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platných predpisov, objednávateľ ju vráti na doplnenie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej faktúry. |
| Faktúra bude predložená objednávateľovi po vykonaní jazdy najneskôr do 15 pracovných dní a bude obsahovať náležitosti v súlade so zákonom o DPH. Splatnosť faktúry bude 30 dní a bude obsahovať názov trasy z východzieho bodu do miesta určenia a späť. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celý predpokladaný počet jázd. Trasy sa môžu meniť v závislosti od aktuálnych potrieb objednávateľa. Najviac však do vyčerpania zmluvnej sumy. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy. |
Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2024 07:00 — 31.12.2024 14:30
1,00 na základe čiastkových objednávok
34 048,00
28 374,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2023 13:46
14.12.2023 08:00
14.12.2023 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.12.2023 15:51 - Vstupná ponuka | 34 044,00 | € | Cena s DPH |
| 14.12.2023 07:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 400,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: