• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2023 12:30
  •    Zrušenie zákazky
    13.12.2023 12:33

Detail zákazky Z202314212

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2023 12:30
  •    Zrušenie zákazky
    13.12.2023 12:33

Základné údaje

Z202314212

OF-283591

zrušená

Objednávateľ

42096642

Stredná odborná škola drevárska

Filinského 7, Spišská Nová Ves , 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrina, elektrická energia

  • 65310000-9 - Rozvod elektriny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 09310000-5 - Elektrická energia

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi za odchýlku, zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Funkcia
Odberné  miesto  1
Č.odberného  miesta  612323
Miesto :  Spišská Nová  Ves
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Č.odberného  miesta 1 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Celková  spotreba za   predchádzajúce  obdobie 18 436 kWH
počet  fáz 3
Hlavný   istič 90 A
Rezervovaná kapacita 59,2 kWh
Lehota  poskytnutia   predmetu   zákazky 01.01.2023 - 31.12.2023
 2. OM dielne
Funkcia
Č.odberného  miesta : 612323
Miesto  :   Spišská  Nová  Ves
EIC  : 24ZVS0000041349E
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet   fáz fáza 3
hlavný   istič A 315
Spotreba  za predchádzajúce  obdobie kWh 18 176,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Lehota   poskytnutia  predmetu   zákazky 01.01.2024 - 31.12.2024
 3. OM škola
Funkcia
Č.odberného  miesta : 612324
Miesto  :   Spišská  Nová  Ves
EIC : 24ZVS00000449599
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet   fáz fáza 3
hlavný   istič A 315
Spotreba  za predchádzajúce  obdobie kWh 28 986,00
 4. OM ŠJ
Funkcia
Č.odberného  miesta : 612325
Miesto  :   Spišská  Nová  Ves
EIC : 24ZVS0000044992B
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet   fáz fáza 3
hlavný   istič A 315
 5. OM byt
Funkcia
Č.odberného  miesta : 612326
Miesto  :   Spišská  Nová  Ves
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet   fáz fáza 1
hlavný   istič A 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spotreba  za predchádzajúce  obdobie 0
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ prehlasuje, že je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Dodávateľ môže byť objednávateľom vyzvaný po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Kvalita Plnenia sa riadi Energetickými predpismi.
Dodávateľ preukáže do 2 dní od podpisu zmluvy a) platné povolenie na podnikanie v energetike; b) zabezpečenie kvality dodávky platným Certifikátom systému riadenia kvality ISO 9001; c) predloží  čestné vyhlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odbernému miestu objednávateľa;
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie elektriny a prípadov Vyššej moci.
Nový dodávateľ elektriny oboznámi príslušného prevádzkovateľa sústavy najneskôr 21 dní termínom začatia poskytovania energie o zmene dodávateľa.
Zmluvu je možné ukončiť z dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach Elektronického trhoviska alebo vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zmluvné strany sa zaväzujú postupovať v prípade hroziaceho alebo existujúceho stavu núdze v elektroenergetike podľa príslušných právnych predpisov.
Súčasťou Zmluvy sú aj obchodné podmienky dodávky elektriny Dodávateľa pre kategóriu odberateľov, do ktorej patrí Objednávateľ (ďalej len "OP"), pričom tieto sa uplatňujú v rozsahu, v ktorom nie sú v rozpore s obchodnými podmienkami tu uvedenými. OP Dodávateľ zašle Objednávateľovi na vyžiadanie, ak nie sú dostupné na webovom sídle.
Meranie . Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe elektriny po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky toho merania, prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle.
Dodávka  .  Za dodanie ucelenej časti Plnenia je považovaná časť Plnenia, ktorej veľkosť je určená príslušným PDS odpočtom určeného meradla alebo inak v súlade s Energetickými predpismi. Dodávka elektriny je považovaná za opakované plnenie poskytované Dodávateľom Objednávateľovi v mesačných lehotách počas celého obdobia dodávky dohodnutého v Zmluve.
Cena .  Celková Cena uvedená v Zmluve je určená na základe predpokladaného množstva odobratého Tovaru a cien s dodávkou súvisiacich plnení platných v čase vzniku Zmluvy, preto je cenou orientačnou.
Súčasťou Zmluvy je určenie dohodnutej jednotkovej ceny za Tovar a cena za činnosti súvisiace s dodávkou elektriny a ostatné regulované položky vo výške určenej príslušným cenovým rozhodnutiami upravujúcimi ich výšku , účinnými v čase uzavretia Zmluvy.
Jednotková cena Tovaru je stanovená dohodou zmluvných strán ako cena pevná, konečná a nemenná počas  trvania   zmluvy. .
Zloženie Ceny, z ktorého bude zrejmá výška jednotkovej ceny tovaru (cenu za VT, NT bez a s DPH) a v čase uzavretia zmluvy platné ceny za činnosti súvisiace s dodávkou elektriny a ostatné regulované položky, oznámi Dodávateľ Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Faktúra za opakované dodávky vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Vyúčtovacie faktúry za posledný kalendárny mesiac za OM s mesačným vyúčtovaním a ročné vyúčtovacie faktúry za ostatné OM budú doručené odberateľovi najneskôr do 20. 1. nasledujúceho kalendárneho roku.Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Filinského 7, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 00:00

1,00 rok

23 204,91

19 337,42

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.12.2023 11:49

13.12.2023 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2023 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 174
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS