• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2023 11:09

Detail zákazky Z202314207

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2023 11:09

Základné údaje

Z202314207

OF-283593

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8725726

Objednávateľ

31944515

Mestský súd Košice

Štúrova 29, Košice, 04160, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn, distribúcia zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu pre verejného obstarávateľa so zabezpečením distribúcie, prepravných služieb a súvisiacich systémových služieb do OM odberateľa počas celého zmluvného obdobia, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba MWh 225
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zmluvné obdobie od / do od 01.01.2024 od 00:00 hod. SEČ do 31.12.2024 do 24:00 hod SEČ
Odberné miesto 3110110459
POD kód SKSPPDIS000910800184
Adresa odberného miesta Mestský súd Košice, obchodný register, Tichá 19, 040 01 Košice
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa pravidelne dodávať zemný plyn do odberného miesta objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
2. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného odberného miesta objednávateľa v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia.
3. Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzavretia tejto zmluvy, tvoria jej neoddeliteľnú prílohu a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
4. Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku plynu pre odberné miesto objednávateľa a zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou do odberného miesta v kvalite plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
5. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberného miesta objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby do jeho odberného miesta.
6. Množstvo odoberaného plynu je predpokladané a určené podľa skutočnej spotreby v predchádzajúcich rokov.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného - predpokladaného množstva objednaného plynu v zmysle a rozsahu ako to uvádzajú energetické predpisy, OPEP a OUEP.
8. Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti v plnom rozsahu.
9. Cena za plnenie je stanovená ako celková cena, ktorá musí v sebe zahŕňať cenu za dodávku plynu vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, ceny za distribučné služby - preprava, distribúcia plynu , systémové služby a ostatné regulované položky , spotrebnú daň počas celého zmluvného obdobia vrátane DPH.
10. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
11. Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu počas zmluvného obdobia, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu.
13. Odpočet a vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať mesačne, vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca.
14. Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi preddavky za dodávku plynu. Dodávateľ vyhotoví rozpis mesačných zálohových platieb so splatnosťou k 15-temu dňu v danom mesiaci. Preddavkové platby určí dodávateľ na základe predpokladanej spotreby na daný mesiac.
15. Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu plynu k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu plynu a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma odpísaná z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
16. Faktúry budú vystavené dodávateľom a doručené odberateľovi do sídla odberateľa v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR.
17. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku plynu chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby matematickou chybou a pod. majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
18. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
19. Dodávateľ prehlasuje, že je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) na podnikanie v energetike podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu a dodávateľ môže byť objednávateľom vyzvaný po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušene zmluvných podmienok.
20. Dodávateľ predloží do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy nasledujúce dokumenty:
a) doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovensko trhu s platnou licenciou na dodávku plynu,
b) čestné vyhlásenie o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy s PDS o distribúcií a o prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k OM odberateľa podľa platnej zmluvy,
c) čestné vyhlásenie, že bude mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s plynom s prevádzkovateľom prenosnej sústavy počas plnenia zmluvy
d) dodávateľ vyhlasuje, že má splnené všetky požiadavky v zmysle § 32, ods. 1 Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
21. Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží objednávateľovi: Podrobný rozpočet- štruktúru ceny t.z. podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby ( €/mesiac, €/kWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu, za použitú tarifu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tichá 19, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

225,00 MWh

18 000,00

18 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.12.2023 10:21

14.12.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2023 08:09 - Vstupná ponuka 18 000,00 € Cena s DPH
14.12.2023 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka 18 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS