• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2023 17:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2023 12:50

Detail zákazky Z202314184

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2023 17:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2023 12:50

Základné údaje

Z202314184

OF-283365

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8706797

Objednávateľ

00314099

Mesto Kysucké Nové Mesto

Námestie slobody 94, Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

Elektrická energia, elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Dodávka elektrickej energie do odberných miest (ďalej len "OM") špecifikovaných objednávateľom, vrátane zodpovednosti za odchýlku objednávateľa vo všetkých OM a zabezpečiť u dodávateľa distribučnej sústavy (ďalej len "PDS") pre objednávateľa distribúciu elektrickej energie. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike) a platnou vyhláškou Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej len "ÚRSO").
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný odber pre 1. OM,  EIC: 24ZSS73079610005; JT kWh/rok 67
Predpokladaný odber pre 2. OM, EIC: 24ZSS7307960000A; JT kWh/rok 2137
Predpokladaný odber pre 3. OM, EIC: 24ZSS7307958000D; JT kWh/rok 193
Predpokladaný odber pre 4. OM, EIC: 24ZSS72154300006; JT kWh/rok 991
Predpokladaný odber pre 5. OM, EIC: 24ZSS7214854000S; JT kWh/rok 3850
Predpokladaný odber pre 6. OM, EIC: 24ZSS7332737000K; JT kWh/rok 48923
Predpokladaný odber pre 7. OM, EIC: 24ZSS7328213000B; JT kWh/rok 252
Predpokladaný odber pre 8. OM, EIC: 24ZSS7215427000E; JT kWh/rok 7660
Predpokladaný odber pre 9. OM, EIC: 24ZSS7320588000O; JT kWh/rok 8047
Predpokladaný odber pre 10. OM, EIC: 24ZSS7215199000K; JT kWh/rok 24520
Predpokladaný odber pre 11. OM, EIC: 24ZSS7215218000T; JT kWh/rok 11310
Predpokladaný odber pre 12. OM, EIC: 24ZSS7215016000G; JT kWh/rok 3284
Predpokladaný odber pre 13. OM, EIC: 24ZSS7215133000C; JT kWh/rok 17168
Predpokladaný odber pre 14. OM, EIC: 24ZSS72151340007; JT kWh/rok 25611
Predpokladaný odber pre 15. OM, EIC: 24ZSS7215256000F; JT kWh/rok 1221
Predpokladaný odber pre 16. OM, EIC: 24ZSS4534392000Y; Nemeraný odber kWh/rok 0
Predpokladaný odber pre 17. OM, EIC: 24ZSS4603694000S; JT kWh/rok 2152
Predpokladaný odber pre 18. OM, EIC: 24ZSS72152580005; DT kWh/rok 97
Predpokladaný odber pre 19. OM, EIC: 24ZSS72147360000; DT kWh/rok 44
Predpokladaný odber pre 20. OM, EIC: 24ZSS7214897000Q; DT kWh/rok 22
Predpokladaný odber pre 21. OM, EIC: 24ZSS7215006000M; DT kWh/rok 22
Predpokladaný odber pre 22. OM, EIC: 24ZSS7215303000G; DT kWh/rok 18
Predpokladaný odber pre 23. OM, EIC: 24ZSS7214625000I; DT kWh/rok 893
Predpokladaný odber pre 24. OM, EIC: 24ZSS72151160009; JT kWh/rok 421
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 OM Hodnota ističa 3 x 25A, AKTIV
2 OM Hodnota ističa 3 x 25A, AKTIV
3 OM Hodnota ističa 3 x 25A, AKTIV
4 OM Hodnota ističa 3 x 12,9A, AKTIV
5 OM Hodnota ističa 3 x 25A, AKTIV
6 OM Hodnota ističa 3 x 80A, AKTIV
7 OM Hodnota ističa 3 x 25A, AKTIV
8 OM Hodnota ističa 3 x 37,5A, AKTIV
9 OM Hodnota ističa 3 x 25A, AKTIV
10 OM Hodnota ističa 3 x 63A, AKTIV
11 OM Hodnota ističa 32A, AKTIV
12 OM Hodnota ističa 3 x 25A, AKTIV
13 OM Hodnota ističa 3 x 25A, AKTIV
14 OM Hodnota ističa 3 x 63A, AKTIV
15 OM Hodnota ističa 3 x 25A, AKTIV
16 OM Hodnota ističa 1 x 6A, ELEMENT_A
17 OM Hodnota ističa 3 x 25A, PANORAMIK
18 OM Hodnota ističa 3 x 75A, KLASIK
19 OM Hodnota ističa 3 x 25A, KLASIK
20 OM Hodnota ističa 3 x 30A, KLASIK
21 OM Hodnota ističa 3 x 25A, KLASIK
22 OM Hodnota ističa 3 x 31,6A, KLASIK
23 OM Hodnota ističa 3 x 600A, KLASIK
24 OM Hodnota ističa 3 x 25A, AKTIV
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Odberné miesta (ďalej len „OM“) budú: Kysucké Nové Mesto
Objednávateľ oznámi dodávateľovi presné adresy OM pre potreby fakturácie do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ vystaví objednávateľovi zálohovú faktúru za každé OM do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak k nej dôjde.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať elektrickú energiu nepretržite do všetkých OM objednávateľa za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) a v súlade s Osobitnými ustanoveniami o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len „OUEP“), pričom sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s dodávkou elektriny.
Akékoľvek prerušenie dodávky elektrickej energie v rozpore s touto zmluvou a/alebo platnými právnymi predpismi v oblasti energetiky je pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ garantuje prevzatie zodpovednosti za odchýlku v súlade s technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete pri dodávke elektrickej energie do dohodnutých OM objednávateľa. Nedodržanie tohto záväzku/garancie je pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od tejto zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje dodanú elektrickú energiu odoberať a dodávateľovi zaplatiť za dodávku elektrickej energie a za distribučné služby cenu podľa tejto zmluvy.
Dodaná elektrická energia je taká, ktorá bola odmeraná meradlami v OM objednávateľa v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol prevádzkovateľ distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“).
Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku objednávateľa v plnom rozsahu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že ku dňu uzatvorenia tejto zmluvy má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa, a to: cenu za predpokladané množstvo odobranej elektrickej energie pre všetky OM objednávateľa dohodnuté zmluvou, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, schválené pre obdobie dodávky Úradom pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej len „ÚRSO“), cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom a spotrebnú daň.
Zmluvná cena je výsledkom elektronickej aukcie a platí počas celej doby trvania tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude objednávateľovi účtovať žiadne fixné poplatky za dohodnuté OM, ani žiadne iné poplatky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči objednávateľovi z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a uvedeným predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie žiadne sankcie.
Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schvaľovaná ÚRSO.
Zúčtovacím a fakturačným obdobím je pre OM s priebehovým meraním kalendárny mesiac a pre OM bez priebehového merania je zhodné s odpočtovým cyklom prevádzkovateľa distribučnej siete, do ktorého je OM pripojené. Vyúčtovacie obdobie je kalendárny mesiac.
Platbu za opakované dodanie elektrickej energie bude objednávateľ realizovať každý mesiac na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vo výške skutočnej spotreby elektrickej energie alebo predpokladanej výšky platby za odber elektrickej energie.
Výška, počet, termíny a spôsob platieb preddavkov budú špecifikované na základe splátkového kalendára, ktorý sa dodávateľ zaväzuje objednávateľovi predložiť do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Faktúry za opakované dodávky, vyúčtovacia faktúra a dobropis (preplatok aj nedoplatok) sú splatné v lehote 21 dní odo dňa doručenia faktúry.
Celková vyúčtovacia faktúra spotreby elektrickej energie bude vystavená podľa skutočného odberu elektrickej energie k dátumu 31.12. príslušného kalendárneho roku so zohľadnením uhradených zálohových mesačných faktúr.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladom dodávky od 01.01.2024 00:00 hod. do 31.12.2025 24:00 hod. a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť: i) rezervované kapacity (ďalej len "RK") pre všetky OM objednávateľa dohodnuté touto zmluvou, ii) úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre dohodnuté OM objednávateľa na žiadosť objednávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k ukončeniu zmluvy, a to do doby, kým nebude zabezpečený plynulý prechod dodávky elektrickej energie pre zmluvou dohodnuté OM na ďalšieho dodávateľa.
Dodávateľ a objednávateľ sa výslovne dohodli, že odpojenie objednávateľa od zdroja elektrickej energie sa touto zmluvou vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade poškodenia, resp. nesprávneho merania meradla v OM dohodnutom zmluvou zabezpečí montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla v OM objednávateľa na náklady objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že si nebude uplatňovať voči objednávateľovi sankcie v prípade neodobrania alebo prekročenia touto zmluvou kontrahovaného množstva elektrickej energie.
Do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje objednávateľovi predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu povolenia na podnikanie v energetike vydaného ÚRSO podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o energetike“) v rozsahu predmetu zákazky. Prípadne predloží doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Nesplnenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje na žiadosť objednávateľa zabezpečiť preskúšanie meradiel na náklady objednávateľa, ak neboli na určenom meradle zistené chyby, ktoré presahujú chybu povolenú podľa osobitného predpisu.
Do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje objednávateľovi predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platnej zmluvy na obdobie trvania tejto zmluvy uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej sústavy a distribúcii elektriny a o poskytovaní podporných služieb v energetike, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení takejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje objednávateľovi predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platnej zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrickou energiou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia.
Do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje objednávateľovi predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy na dodanie elektrickej energie za každé OM zvlášť, v ktorom dodávateľ uvedie podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek tvoriacich zmluvnú cenu.
Dodávateľ a objednávateľ sa zaväzujú pri dodávke elektrickej energie vrátane distribučných služieb spravovať sa ustanoveniami zmluvy, platnými technickými podmienkami a prevádzkovým poriadkom PDS, všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými pre oblasť energetiky, najmä zákonom o energetike, zákonom č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v znení neskorších predpisov a vyhláškou ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy voči objednávateľovi žiadne sankcie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 94/27, Kysucké Nové Mesto, Kysucké Nové Mesto, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2025 23:59

320,00 MWh

130 000,00

97 105,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2023 17:56

13.12.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2023 13:16 - Vstupná ponuka 116 371,18 € Cena s DPH
12.12.2023 13:16 - Najvýhodnejšia ponuka 116 371,18 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS