00163741
Školský internát
Internátna ul. č. 4, Banská Bystrica , 97404, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Kovové stoličky, závesné police, botníky na topánky
nábytok, police, stoličky, botníky na topánky, kancelárske vybavenie
Tovar
1. Stolička kovová
|
|
---|---|
Funkcia |
STOLIČKA KOVOVÁ |
stolička určená pre študentov ubytovaných na školskom internáte |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet stoličiek | ks | 0 | 500 | |
Rozmery - Výška | cm | 82 | ||
Rozmery - výška sedu od zeme | cm | 46 | ||
Rozmery - výška operadla chrbta | cm | 37 | ||
Rozmery - Celková šírka | cm | 53 | ||
Rozmery - šírka sedadla | cm | 47 | ||
Rozmery - hĺbka sedadla | cm | 42 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál konštrukcie | kov, konštrukcia z oceľovvých oválnych trubiek |
Farba konštrukcie | čierna, sivá, modrá |
Konštrukcia stoličky | v celku |
Skladacia konštrukcia | NIE |
Materiál sedadla | látka |
Čalúnenie sedadla a operadla | 100% polyester |
Plastové kryty operadla a sedadla čierne | ANO |
Podrúčky | NIE |
Typ stoličky | kancelárska |
Nosnosť | 120kg |
Stohovateľné | ANO |
2. Závesná polica
|
|
---|---|
Funkcia |
na odkladanie vecí pre študentov ubytovaných na školskom internáte |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet poličiek | ks | 0 | 220 | |
Rozmery - Šírka | cm | 80 | ||
Rozmery - Výška | cm | 30 | ||
Rozmery - Hĺbka | cm | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál police | LTD - laminovaná drevotriesková doska |
Korpus police - laminovaná drevotriesková doska, hrúbka 18mm | ANO |
ABS hrany | ANO |
Olepenie hrán PUR technológia | ANO |
Farba | Dub |
Zadná stena police | ANO |
Zmontovaná | ANO |
Príprava na zavesenie | ANO |
Materiál a komponenty na zavesenie - kovové držiak, úchyty alebo konzoly - súčasť dodávky | ANO |
V demonte | NIE |
3. Kovový botník na topánky
|
|
---|---|
Funkcia |
botník pre odkladanie obuvi študentov ubytovaných na školskom internáte |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet botníkov | ks | 0 | 160 | |
Výška | cm | 50 | ||
Šírka | cm | 64 | ||
Hĺbka | cm | 24 | ||
Hmotnosť | kg | 1,7 | ||
Počet poličiek | ks | 3 | ||
Počet priečok v jednej polici | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | nehrdzavejúca oceľ |
Dodávané v demonte | ANO |
Montáž | NIE |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar , na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa dodanie tovaru so záručným listom. Záruka na tovar je min 24 mesiacov. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť vzorku, samotné plnenie zmluvy nastane až po odsúhlasení vzorky objednávateľom |
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy so zadaním negatívnej referencie |
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložená vzorka tovaru nezodpovedá Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorku dodávateľovi nevráti, ale si ju ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložená vzorka nezodpovedá Technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom. |
Pri Rámcovej dohode bude plnenie realizované na základe čiastkových výziev - objednávok objednávateľa |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy - objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 20 dní |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie - objednávok od Objednávateľa - je najviac 1x mesačne počas platnosti Rámcovej dohody |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 50 jednotiek podľa jednotlivých typov zmluvného plnenia |
Splatnosť faktúr 30 kalendárnych dní |
Uvedené množstvo jednotlivých položiek tovarov podľa jednotlivých typov je orientačné - predpokladané. |
Uvedené množstvo tovaru podľa jednotlivých typov nepredstavuje pre objednávateľa v zmysle tejto Rámcovej dohody akýkoľvek záväzok objednávateľa odobrať uvedený tovar počas jej platnosti. |
Objednávateľ je oprávnený, nie však povinný odobrať uvedené množstvo tovaru od dodávateľa a skutočne odobraté množstvo tovaru závisí od záujmu a potrieb objednávateľa. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať za skutočne dodané množstvo podľa typov a podľa Čiastkových výziev - objednávok s 30 dňovou lehotou splatnosti. Zasielanie faktúr sa bude realizovať elektronicky po dodaní tovaru a v zmysle dodacieho listu na e-mailovú adresu určenú objednávateľom, a to : sibbekonom@gmail.com . |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nevyhovujúceho opisu, tento tovar neprevziať. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Internátna 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
880,00 ks
46 380,00
46 380,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2023 16:32
15.12.2023 08:00
15.12.2023 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2023 16:50 - Vstupná ponuka | 46 380,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2023 18:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: