00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
31354882
ArcGEO Information Systems spol. s r.o.
Blagoevova 9, Bratislava, 85104, SVK
Služby technickej a licenčnej podpory softvéru k licenciám ESRI ArcGIS
Licencie, Maintanance
Služba
1. Rozšírenie existujúcich serverových a desktopových licencií a nákup nových desktopových licencií softvérových produktov ESRI
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie technickej a licenčnej podpory softvéru k licenciám ESRI ArcGIS určenej pre potreby a prevádzku geoportálu MPRV SR |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1.ArcGIS Enterprise Advanced Maintenanceročná podpora, 1 Server/max. 4 Cores | ročná podpora | 1 | ||
1.2. ArcGIS Image Server Maintenance ročná podpora, 1 Server/max. 4 Cores | ročná podpora | 1 | ||
1.3. ArcGIS Desktop Advanced Concurrent Use Maintenance ročná podpora, primárna licencia | ročná podpora | 1 | ||
1.4. ArcGIS Desktop Standard Concurrent Use Maintenance ročná podpora, primárna licencia | ročná podpora | 1 | ||
1.5. ArcGIS 3D Analyst Concurrent Use Maintenance ročná podpora, primárna licencia | ročná podpora | 1 | ||
1.6. ArcGIS 3D Analyst Concurrent Use Maintenance ročná podpora, sekundárna licencia | ročná podpora | 1 | ||
1.7. ArcGIS Spatial Analyst Concurrent Use ročná podpora, primárna licencia | ročná podpora | 1 | ||
1.8. ArcGIS Spatial Analyst Concurrent Use Maintenance ročná podpora, sekundárna licencia | ročná podpora | 1 | ||
1.9. ArcGIS Data Interoperability Concurrent Use ročná podpora, primárna licencia | ročná podpora | 1 | ||
1.10. ArcGIS Data Interoperability Concurrent Use Maintenance ročná podpora, sekundárna licencia | ročná podpora | 1 | ||
2. Inštalácia a konfigurácia u verejného obstarávateľa | MD (8 človekohodín) | 10 |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zákazky je obstaranie ročnej softvérovej podpory existujúcich produktov spoločnosti ESRI (Environmental Systems ResearchInstitute) pre zabezpečenie aktuálnych softvérových verzií obsahujúcich zlepšenia akejkoľvek jeho existujúcej vlastnosti na dvanásť (12) po sebe nasledujúcich mesiacov a služieb inštalácie a konfigurácie. |
Za služby inštalácie a konfigurácie sa považuje: inštalácia serverových softvérových licencií a komponentov, inštalácia komponentov určených na manažment licenčných kľúčov, konfigurácia geoprocesných nástrojov, konfigurácia a publikácia mapových služieb. |
1.2 Poskytovateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom plnenia zmluvy, rozsahom a povahou dodania plnení a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Poskytovaľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie plnení uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
1.3 Poskystovateľ prehlasuje, že je oprávnený na dodanie predmetu zmluvy na území Slovenskej republiky, a teda licencii spoločnosti ESRI. Poskytovateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru ESRI alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru ESRI alebo oprávneného distribútora softvéru, resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru ESRI alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie poskytovateľa dodávať predmet zmluvy v súlade s bodom 2.5 osobitných požiadaviek na plnenie. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Poskytovateľ predloží do do troch (3) pracovných dní od účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a informácie: |
2.1.1 údaje o sídle, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v EKS, |
2.1.2 kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo vecich súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za poskytovateľa (meno a priezvisko, e-mailova adresu, telfónne číslo) |
2.1.3 Objednávateľ po doručení kontaktných údajov osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za poskytovateľ zašle poskytovateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu zmluvy za objednvateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo) |
2.2 V prípade, ak poskytovateľ bude poskytovať služby prostredníctvom využitia subdodávateľa/ľov, potom súčasťou predloženej dokumentáfe bude zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy za subdodávateľa, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
2.3 Poskytovateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodov 2.1 až 2.2 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) tejto zmluvy zaslaním požadovaného dokumentu/informácie do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oznámenej dodávateľovi podľa bodu 2.1.3 OPNP tejto zmluvy , ak nebude v súlade s touto zmluvou dohodnuté inak. |
2.4 Poskytovateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu preukazujúceho, že poskytovateľ je oprávnený na dodanie predmetu zmluvy na území SR- licencii spoločnosti ESRI. Dodávateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru ESRI alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru ESRI alebo oprávneného distribútora softvéru resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru ESRI alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa dodávať predmet zmluvy. |
2.5 Poskytovateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 2.4 OPNP tejto zmluvy a to zaslaním požadovaného dokladu/certifikátu/potvrdenia elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oznámenej dodávateľovi podľa bodu 2.1.3 OPNP tejto zmluvy , ak nebude v súlade s touto zmluvou dohodnuté inak. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy. |
3.2 Doba platnosti zmluvy na poskytovanie softvérovej podpory existujúcich softvérových produktov spoločnosti ESRI je dvanásť (12) po sebe nasledujúcich mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
3.3 Lehota na začatie poskytovania softvérovej podpory a dodanie aktuálnych licenčných kľúčov k existujúcim softvérom ESRI platných počas účinnosti zmluvy elektronicky (e-mailom na adresu zodpovednej osoby objednávateľa) do 5 pracovných dní (pondelok -piatok) počas 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
3.4 Lehota na odstránenie vád a nedostatkov na softvérových produktoch ESRI, ktoré sa vyskytnú pri používaní softvéru ESRI podľa tejto zmluvy je do 5 pracovných dní (pondelok -piatok) od nahlásenia a potvrdenia vady a nedostatkov. |
4. MLČANLIVOSŤ A OCHRANA INFORMÁCIÍ |
4.1 Poskytovateľ sa zaväzuje voči objednávateľovi, že akékoľvek informácie objednávateľa, vrátane všetkých súborov, kópií dokumentov a poznámok odovzdané alebo sprístupnené Poskytovateľovi bude udržiavať v tajnosti a zachovávať o nich mlčanlivosť, bude ich chrániť pred zneužitím, poškodením, zničením, znehodnotením, stratou a odcudzením, nevyzradí ich, nesprístupní ich, nezverejní ich, nebude ich šíriť, rozmnožovať, nebude ich používať inak ako na realizáciu plnenia tejto zmluvy, |
nevyužije ich vo svoj vlastný prospech ani v prospech akejkoľvek tretej osoby ani ich nebude používať v rozpore s predmetom alebo účelom tejto zmluvy a ani žiadne z informácií neodovzdá, nesprístupní ani neposkytne inej fyzickej ani právnickej osobe. |
4.2 Všetky informácie poskytnuté Poskytovateľovi v súlade s touto zmluvou musia byť k dátumu ukončenia tejto zmluvy bez vyzvania preukázateľne odovzdané objednávateľovi alebo preukázateľne skartované alebo vymazané, alebo o tom Poskytovateľ predloží objednávateľovi čestné vyhlásenie. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na vyhotovené kópie takýchto informácií. |
4.3 Povinnosť Poskytovateľa zachovávať mlčanlivosť o informáciách podľa tejto zmluvy sa nevzťahuje na informácie, ktoré: a) boli zverejnené už pred podpisom tejto zmluvy, čo musí byť preukázateľné na základe poskytnutých dôkazov, ktoré túto skutočnosť dokazujú, b) sa stanú všeobecne a verejne dostupné po podpise tejto zmluvy z iného dôvodu, ako z dôvodu porušenia povinností podľa tejto zmluvy, čo musí byť preukázateľné na základe poskytnutých podkladov, ktoré túto skutočnosť dokazujú |
4.4 Poskytovateľ je povinný zaistiť záväzok mlčanlivosti o informáciách poskytnutých alebo sprístupnených podľa tejto zmluvy počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a taktiež po jej skončení v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky a touto zmluvou. |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA ZMLUVY |
5.1 Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť služby tvoriace predmet zmluvy v mieste plnenia zmluvy najneskôr do (5) pracovných dní (pondelok-piatok) po nadobudnutí účinnosti zmluvy osobne v priestoroch Objednávateľa a potom priebežne elektronicky počas dvanástich (12) po sebe nasledujúcich mesiacov. Poskytnutie služieb v mieste plnenia zmluvy je možná v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
5.2 Poskytovateľ osobne dodá plnenie predmetu zmluvy najneskôr do (5) pracovných dní (pondelok-piatok) po nadobudnutí účinnosti zmluvy v priestoroch Objednávateľa v rozsahu: služby inštalácie serverových softvérových licencií a komponentov, inštalácia komponentov určených na manažment licenčných kľúčov, konfigurácia geoprocesných nástrojov, konfigurácia a publikácia mapových služieb. |
5.3 Poskytovateľ bude priebežne elektronicky počas dvanástich (12) po sebe nasledujúcich mesiacov dodávať Objednávateľovi služby ročnej softvérovej podpory existujúcich produktov spoločnosti ESRI (Environmental Systems ResearchInstitute) podľa technickej špecifikácie pre zabezpečenie aktuálnych softvérových verzií obsahujúcich zlepšenia akejkoľvek jeho existujúcej vlastnosti alebo verzie. |
5.4 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dvanásť (12) po sebe nasledujúcich mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
5.5 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke Poskytovateľa k plneniu predmetu zmluvy Poskytovateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za Poskytovateľa. |
5.6 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci ako aj zamestnanci tretej strany konajúci v mene Poskytovateľa (subdodávatelia) pri prístupe do informačných technológií (IT) Objednávateľa, pri plnení tejto zmluvy, dodržiavali všetky podmienky a usmernenia Objednávateľa, všeobecne záväzné právne predpisy SR vzťahujúce sa k prístupu do IT Objednávateľa hlavne z oblasti informačnej a kybernetickej bezpečnosti a súčasne dodržiavali bezpečnostnú dokumentáciu Objednávateľa, ktorá im bude pred prístupom k IT Objednávateľa poskytnutá na oboznámenie. |
V prípade, že pri plnení tejto zmluvy bude vystupovať tretia strana (subdodávateľ), poskytovateľ sa týmto zaväzuje, že tretiu stranu písomne oboznámi s podmienky a povinnosti uvedenými v tejto zmluve. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného poskytovateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom do 10 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov plnenia, počet ks licencii, čísla licencii, potvrdenie o ich inštalácii v softvérom prostredí objednávateľa- akceptačný protokol, ktorý je prílohou preberacieho protokolu, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za poskytovateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za poskytovateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, poskytovateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa |
6.5 Licencie musia byť dodávané nové, nepoužívané ,originálne licencie od zhotoviteľa softvéru ESRI. |
6.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predmet plnenia zmluvy, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a podľa bodu 6.5 OPNP tejto zmluvy. |
6.7 Poskytovateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia zmluvy vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, v požadovanom množstve, na miesto plnenia. |
7. UDELENIE LICENCIÍ |
7.1 Poskytovateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie nových programových prostriedkov ESRI a služieb softvérovej podpory k softvéru ESRI, update softvéru ESRI, upgradu/downgradu softvéru ESRI(ďalej aj „licencie“) v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa softvéru ESRI a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
7.2 Poskytovateľ ďalej vyhlasuje, že práva k licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích strán, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia strana uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, poskytovateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou stranou, a to v plnej výške. |
8. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
8.1 Poskytovateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
8.2 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti poskytovateľa z tejto zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie poskytovateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 5 % z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
8.3 Poskytovateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s porušením povinnosti vyplývajúcich pre poskytovateľa z tejto zmluvy. . Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
9.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V zmluvnej cene predmetu zmluvy sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zákazky a iné súvisiace náklady). |
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe poskytovateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami 1 až 4 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
9.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu poskytovateľ. |
9.5 Ak poskytovateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
9.6 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/poskytovateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania predmetu zmluvy, dátum splatnosti. |
9.7 Bankové spojenie poskytovateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.8 Faktúru je poskytovateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak poskytovateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je poskytovateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
9.9 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru poskytovateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi |
9.10 Poskytovateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za plnenie predmetu zmluvy, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
9.11 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
9.12 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
10. OSTATNÉ USTANOVENIA |
10.1 Dodaný predmet tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému predmetu zmluvy prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej zmluvnej ceny na bankový účet poskytovateľa. |
10.2 Poskytovateľ je oprávnený zadať vykonanie predmetu tejto zmluvy ďalšiemu dodávateľovi (ďalej len „subdodávateľ“). |
10.3 Poskytovateľ v plnej miere zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, predovšetkým za to, že subdodávateľ spĺňa všetky potrebné kvalifikačné a odborné predpoklady na riadne plnenie predmetu tejto zmluvy, vykonaného na základe zmluvy o subdodávke. |
10.4 Poskytovateľ v plnej miere zodpovedá za plnenie premetu tejto zmluvy zadané subdodávateľovi rovnako, akoby zmluvu plnil sám. |
10.5 Poskytovateľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného dodávateľa. |
10.6 Poskytovateľ je oprávnený zmeniť a/alebo doplniť subdodávateľa počas trvania tejto zmluvy, pričom je povinný takúto zmenu a/alebo doplnenie písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní pred začatím plánovanej subdodávky alebo bezodkladne po tom, ako sa o zmene dozvedel. Písomné oznámenie o zmene a/alebo doplnení subdodávateľa bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa bodu 2.3 OPNP tejto zmluvy. |
10.7 Poskytovateľ, aj jeho subdodávateľ, majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená najneskôr v čase nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Poskytovateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
10.8 Ak predmet zmluvy navrhovaný dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto predmetu zmluvy. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní uskutoční výmenu predmetu zmluvy za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
10.9 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností najmä podľa bodu 2 tejto zmluvy poskytovateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy a zmluva nenadobudne účinnosť. |
10.10 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
10.11 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa aktuálne platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2024 14:31 — 13.12.2024 14:31
1,00 jeden celok - služby
58 244,00
48 537,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2023 15:22
18.12.2023 10:00
18.12.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2023 16:12 - Vstupná ponuka | 58 200,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2023 23:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 032,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: