• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 14:30

Detail zákazky Z202314159

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 14:30

Základné údaje

Z202314159

OF-281045

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8713411

Objednávateľ

54669464

Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky

Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho papiera

kancelársky papier

  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier biely A4
Funkcia
Papier do tlačiarenských zariadení
Papier do rozmnožovacích zariadení
Papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie
Papier na písanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo - kancelársky papier A4 bal. 150
Hmotnosť / gramáž g/m2 80
Hrúbka μm 106 110
Belosť CIE (D65/10°) % 160
Drsnosť Bendtsen ml/min 200
Opacita / nepriehľadnosť % 91 94
Relatívna vlhkosť % 6
Rozmer formát A4
Rozmer výška mm 210
Rozmer šírka mm 300
Počet kusov papiera v balíku ks 500
Počet kusov balíkov v krabici ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Recyklovaný papier Nie
Farba Biela
Cena zahŕňa Balenie
Cena zahŕňa Naskladnenie
Cena zahŕňa Dopravu
 2. Kancelársky papier biely A3
Funkcia
Papier do tlačiarenských zariadení
Papier do rozmnožovacích zariadení
Papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie
Papier na písanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo - kancelársky papier A3 bal 50
Hmotnosť / gramáž g/m2 80
Hrúbka μm 106 110
Belosť CIE (D65/10°) % 160
Drsnosť Bendtsen ml/min 200
Opacita / nepriehľadnosť % 90 94
Relatívna vlhkosť % 6
Rozmer formát A3
Rozmer výška mm 440
Rozmer šírka mm 300
Počet kusov papiera v balíku ks 500
Počet kusov balíkov v krabici ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Recyklovaný papier Nie
Farba Biela
Cena zahŕňa Balenie
Cena zahŕňa Naskladnenie
Cena zahŕňa Dopravu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladových priestorov, Tomašíkova 64/A, 831 04 Bratislava
Nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený tovar.
Dodávateľ je povinný do 48 hodín od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť dokumenty s uvedením  obchodnej značky vrátane technického listu kancelárskeho papiera, ktorými sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH.Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004Z.z.o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č.222/2004 Z.z.")a cenu vrátane DPH.Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo § 7a zákona č.222/2004Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004Z.z.
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru na určené miesto a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením zákazky.
Tovar bude dodaný naraz. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa podľa miesta určenia objednávateľom.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii na náklady dodávateľa.
Dodanie tovaru a splnenie premetu zákazky podľa zmluvy bude zo strany dodávateľa uskutočnené v jeden pracovný deň do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tomášikova 64/A , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 30.06.2024 00:00

1,00 celok

1 656,60

1 380,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.12.2023 09:31

14.12.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2023 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 71
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2023 14:09 - Vstupná ponuka 1 656,60 € Cena s DPH
14.12.2023 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka 1 655,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS