35653655
HUMANITY - Centrum sociálnej pomoci
Viničná č. 17, Prievidza, časť Veľká Lehôtka, 97101, SVK
47505214
OMES spol. s r.o.
Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK
Kombinovaný sporák, umývačka riadu, mlynček na mäso
konvektomat, varenie, panvica, smaženie, stravovacie zariadenie
Tovar, Služba
1. Kombinovaný sporák
|
|
---|---|
Funkcia |
Cena kombinovaného sporáku bez DPH 3.534,-Eur s DPH je 4.240,80 Eur |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmery (v-š-h) | mm | 900x900x900 | ||
Energetická trieda | A | A | A+ | |
horák- 3ks | kW | 5 | ||
horák -1ks | kw | 3 | ||
Elektrický výkon rúry | kW | 5 | 6 | |
Regulácia teploty v rúdre | stupne celzia | 50 | 300 | |
Vnútorný rozmer rúry (šxhxv) | mm | 540x700x280 | ||
Príkon plyn | kW | 15 | 18 | |
Príkon elektro 400V | kW | 3 | 4 | |
Kombinovaný sporák | ks | 1 |
2. umývačka riadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Celková cena bez DPH za umývačku riadu je 2.378,-Eur s DPH 2.853,60Eur. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmery | mm | 500x510x720 | 600x610x820 | |
Rozmery koša | mm | 450x450 | 500x500 | |
Zásuvná výška | mm | 300 | 330 | |
Kapacita | kôš/h | 25 | 30 | |
Spotreba vody | l | 2,5 | 3 | |
Kapacita tanierov | ks/hod | 540 | ||
Kapacita pohárov | ks/hod | 750 | 1900 | |
Garancia oplachu | stupňov C | 75 | 83 | |
Automatický čistiaci systém príkon 400V | kW | 3,3 | 5,5 | |
Umývačka riadu | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dávkovač oplachového prostriedku | povinné |
Dávkovač umývacieho prostriedku | povinné |
Odpadové čerpadlo | povinné vo výbave |
Digitálny teplotný displej | vo výbave |
3. mlynček na mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
Celková cena bez DPH za mlynček na mäso je 1.800,-Eur s DPH 2.160,-Eur |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mäsomlynček | ks | 1 | ||
Rozmery | mm | 300x450x500 | 320x480x550 | |
Napätie | V | 350 | 400 | |
Príkon elektro | kW | 2 | 2,2 | |
Produkcia: | kg/h | 400 | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Priemer rezných doštičiek 100 mm | povinné |
Miska na produkt | povinné |
tlačný kotlík z plastu | povinné |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia : Prievidza, Viničná ulica 679/17 |
Vrátane zaškolenia min. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodinu obsahujúce preškolenie ako používať zariadenie, analyzovanie a optimalizovanie procesov vo výrobe pokrmov, preškolenie kuchynského personálu a poučenie o procesoch |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, montáže a montážneho materiálu k tovaru, revíznej správy a odskúšania prevádzky schopnosti všetkých funkčných prvkov |
Spísanie a odovzdanie odovzdávacieho a preberacieho protokolu, odovzdanie prehlásenia o zhode alebo certifikátu, odovzdanie ďalších dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky |
Návod na použitie, technické dokumentácie-manuál v slovenskom alebo českom jazyku |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ predloží vrámci ponuky vlastný návrh riešenia t.j. presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného referenčného modelu, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: požadujeme lehotu splatnosti faktúry do 30 dní od doručenia faktúry, faktúra bude vystavená dňom riadne a včasne dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou , vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku najneskôr do 31.12.2022 |
Spôsob a čas dodania: dodanie do 14 kalendárnych dní (najneskôr 22.12.2023 a montáž počas pracovných dní v čase 7.00-13.00 hod, termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonicky , oprávnená osoba kupujúceho a jeho emailová adresa pre účely dodania a prevzatia bude upresnená po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia tovaru do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely. |
Nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika. Dodávateľ certifikovaným servisom-doložiť kópiu servis zmluvy medzi dodávateľom a výrobcom zariadenia o spôsobilosti dodávateľa vykonávať servis na dané zariadenie. |
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa emailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 5 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný tovar a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému tovaru, z ktorej je zrejmé, že tento tovar spĺňa všetky požiadavky na tovar, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné tovary, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami súvisiacimi so zabezpečením ochrany zamestnancov pred škodlivými vplyvmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) a tiež písm. f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: - Nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve resp objednávke - Dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve - Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na používanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska - Ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami trhoviska |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa pričom objednávateľ: - Ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Viničná ulica 679/17, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
15.12.2023 12:10 — 22.12.2023 12:11
1,00 ks
7 050,00
5 875,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2023 12:12
12.12.2023 12:09
12.12.2023 12:24
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2023 12:37 - Vstupná ponuka | 7 049,90 | € | Cena bez DPH |
11.12.2023 10:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: