• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2023 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 08:31
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 09:25

Detail zákazky Z202314124

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2023 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 08:31
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 09:25

Základné údaje

Z202314124

OF-283447

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8713397

Objednávateľ

17078423

Stredná odborná škola Gemerská 1, Košice

Gemerská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrina, energia, dodávka, distribúcia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie v objeme 35000 kWh pre 1 odberné miesto, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa voči zúčtovateľovi v odberných miestach a zabezpečenie distribúcie a služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie.
Prevzatie zodpovednosti za odchýlky a zabezpečenie distribučných služieb elektrickej energie v čase od 01.01.2024 0:00 SEČ do 31.12.2024 24:00 SEČ.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy a musí byť v súlade s platnou legislatívou SR pre oblasť energetiky (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z. v platnom znení).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet odberných miest odberné miesto 1
Predpokladaná ročná spotreba kWh 35000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Identifikácia odberného miesta (EIC kód) č. 1 Gemerská 1, Košice: OM č: 116270, EIC kód: 24ZVS0000075802J
maximálna rezervovaná kapacita 125 A
počet fáz 3 F
napäťová úroveň 400 V
distribučná sadzba: X3-C2
vyúčtovacie obdobie mesačné (kalendárny mesiac)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberného miesta objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre všetky odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenia služieb súvisiacich s dodávkou elektriny v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu vo všetkých odberných miestach odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Množstvo odobratej elektrickej energie je len predpokladané a je určené podľa skutočnej spotreby v predchádzajúcich obdobiach.
Ponúkaná cena bude platná na celé obdobie zmluvy (od 1.1.2024 do 31.12.2024).
Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebnú daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných právnych predpisov.
Cena bude hradená v mene EUR. Cena musí zahŕňať: cenu za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby, a to cenu za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky , daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklade spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
Úhrada za odobratú elektrickú energiu bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Dodávateľ vystaví faktúru za odberné miesto najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca.
Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. Zároveň faktúra musí byť vystavená v zmysle zmluvy a okrem náležitostí podľa všeobecných zmluvných podmienok musí obsahovať náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia.
Okrem faktúr v tlačenej podobe doručí dodávateľ vystavenú faktúru odberateľovi aj v elektronickej podobe v XML formáte.
Odberateľ uhradí faktúru za príslušný mesiac do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Odberateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry, prípadne jej príloh, najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry s uvedením konkrétnych formálnych alebo vecných výhrad objednávateľa voči faktúre.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky elektrickej energie chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa zodpovednú osobu (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny a zároveň je povinný zriadiť pre objednávateľa prístup do privátnej zóny ( elektronického portálu) za účelom prehľadu o mesačnej fakturácii. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ sa zaväzuje, na svoje vlastné náklady, zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde. Dodávateľ je v takom prípade povinný zabezpečiť za Odberateľa všetky právne kroky a úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy. V splnomocnení na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny odberateľ dá dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dodávateľ nesmie postúpiť pohľadávku vyplývajúcu z tohto zmluvného vzťahu na inú osobu bez predchádzajúceho súhlasu odberateľa. Právny úkon, ktorým bude pohľadávka postúpená v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude neplatný.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa preskúšanie meradiel.
Distribúcia dodávanej elektriny na základe tejto Zmluvy môže byť obmedzená alebo prerušená v nevyhnutnom rozsahu a na nevyhnutnú dobu v prípadoch uvedených v Zákone o energetike, súvisiacich právnych predpisoch a príslušných ustanoveniach Prevádzkového poriadku. Dodávateľ je oprávnený vo vlastnom mene požiadať PDS o obmedzenie alebo prerušenie distribúcie elektriny do Odberných miest v prípade, ak aj po doručení predchádzajúceho písomného upozornenia – Upomienky, Odberateľ podstatne porušuje túto Zmluvu.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na plnenie a iné predpoklady pre riadne plnenie zákazky. Dodávateľ je povinný predložiť odberateľovi najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy s odberateľom elektronicky na adresu odberateľa tieto doklady:
1. kalkuláciu ceny, v ktorej uvedie rozpis jednotlivých fakturačných položiek, a to najmä jednotkovú cenu za dodávku elektriny a ostatné položky, napr. spotrebná daň, odvody do národného jadrového fondu, poplatky za distribučné, prepravné a systémové služby atď., teda všetky položky, ktoré dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.
2. ČESTNÉ VYHLÁSENIE dodávateľa: A) že je oprávnený podnikať v predmete zákazky - v energetike; B)má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa zmluva na predmet zákazky uzatvára; C)o uzatvorení alebo plánovanom uzatvorení distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vzťahu k odberným miestam objednávateľa.
3. doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie.
4. kontaktné údaje zodpovednej osoby (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny, a to v rozsahu minimálne: meno, priezvisko, titul, pracovná pozícia, telefonický kontakt, e-mailovú adresu kontaktnej osoby.
5. Iinformáciu o zriadení prístupu do privátnej zóny ( elektronického portálu) za účelom prehľadu o mesačnej fakturácii.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 31.12.2024. Zmluva sa neobnovuje a uplynutím doby účinnosti Zmluvy podľa predchádzajúcej vety zmluva zaniká.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky alebo požiadavky odberateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ zápis v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gemerská 1, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 00:00

35 000,00 kWh

18 400,00

15 333,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2023 08:43

14.12.2023 08:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2023 08:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2023 13:14 - Vstupná ponuka 18 399,77 € Cena s DPH
13.12.2023 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka 18 399,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS