00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Služby technickej podpory existujúcich technických prostriedkov
technická podpora, maintenance
Služba
1. Služby technickej podpory existujúcich technických prostriedkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pozáručnej podpory HW infraštruktúry podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (odstránenie SW poruchy súvisiacej s HW, služby podpory zariadení, služby servisnej prehliadky produktov a služby dodania a výmeny potrebných HW komponentov spoločnosti HPE a Lenovo u objednávateľa) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Služby technickej podpory existujúcich technických prostriedkov | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Údržba a opravy zariadení dátových sietí a serverovej infraštruktúry | |
Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak. |
Infraštruktúra HW | Produktové číslo: JG510A, SLA: HPE Tech Care Essential SVC 24x7, SN: CN79FZL02L, CN79FHC00G, CN79FZL019, CN72FHC00R |
Infraštruktúra HW | Produktové číslo: JH148A, SLA: HPE Tech Care Essential SVC 24x7, SN: CN70H110KL, CN7AH110KM, CN70H110SB, CN7AH110JZ, CN70H110ZG, CN7AH110KF, CN7AH110G6, CN70H110ZN, CN7AH110CP, CN7AH110G4, CN7AH110MQ, |
Infraštruktúra HW | CN7AH110C6, CN7AH110ML, CN7AH110MR, CN7AH110NQ, CN7AH110L0, CN7AH110L6, CN7AH110MX, CN7AH110L3, |
Infraštruktúra HW | Produktové číslo: BB914A, SLA: HPE Tech Care Essential SVC 24x7, SN: CZ3751DB01, CZ3751D901, CZ3751DG01 |
Infraštruktúra HW | Produktové číslo: Lenovo Flex SN550 7X16, SLA: Lenovo PW Tech Install, 24x7 24Hr CSR,SN: S4ABE187, S4ABE193, S4ABE194, |
Infraštruktúra HW | S4ABE188, S4ABE195, S4ABE192, S4ABE186, S4ABE190, S4ABE189, S4ABE191 |
Infraštruktúra HW | Produktové číslo: Lenovo Flex System Enterprise Chassis w/CMM2 8721, SLA: Lenovo PW Tech Install, 24x7 24Hr CSR, SN: S40R2W8, S40R2W9 |
Infraštruktúra HW | Služby technickej podpory existujúcich technických prostriedkov sú v trvaní od 01.01.2024 do 31.12.2024. |
Infraštruktúra HW | Dodávateľ musí byť autorizovaný servisný partner spoločnosti HPE a Lenovo. |
Infraštruktúra HW | Objednávateľ požaduje, aby všetky dodané komponenty určené na servis boli originálne produkty spoločnosti HPE a Lenovo dodané cez autorizovaný distribučný kanál a musia byť určené pre použitie |
Infraštruktúra HW | v Slovenskej republike, príp. regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou. |
Infraštruktúra HW | Objednávateľ požaduje online prístup k potrebným softvérovým zmenám, updateom a upgradom základného softvérového vybavenia (BIOS, firmvér, operačný systém a pod.) |
Infraštruktúra HW | pre zabezpečenie spoľahlivej a bezporuchovej prevádzky zariadení priamo zo stránky výrobcu zariadení. |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom tejto zmluvy sú služby na zabezpečenie pozáručnej podpory HW infraštruktúry podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky (odstránenie SW poruchy súvisiacej s HW, nárok na aktualizáciu softvéru súvisiaceho s HW, odstránenie SW poruchy súvisiacej s HW, nárok na aktualizáciu softvéru súvisiaceho s HW, služby servisnej podpory zariadení, služby servisnej prehliadky produktov spoločnosti HPE a Lenovo u objednávateľa, služby dodania a výmeny potrebných HW komponentov HPE a Lenovo u objednávateľa). |
1.2 Objednávateľ požaduje, aby všetky dodané komponenty určené na technickú podporu, boli originálne produkty spoločnosti HPE a Lenovo dodané cez autorizovaný distribučný kanál a musia byť určené pre použitie v Slovenskej republike, príp. regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou. |
1.3 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom tejto zmluvy, rozsahom a povahou dodania predmetu zákazky a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k plneniu predmetu tejto zmluvy. podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie plnení uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
1.4 V rámci plnenia predmetu zmluvy je dodávateľ zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU PREDMETU ZMLUVY |
2.1 Dodávateľ je povinný do piatich (5) pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kontaktnej osobe objednávateľa: |
a) rozpis celkovej ceny za poskytnutie služieb podľa výrobcov jednotlivých zariadení (bez DPH, s DPH a výšku DPH) prepočítaný na základe ponuky v súlade s OPET, |
b) kontaktné údaje osoby zodpovednej za rokovanie vo veciach obchodných a vecných s uvedením min. mena priezviska zodpovednej osoby, e-mailového a telefonického kontaktu, |
c) servisné partnerstvo doloží dodávateľ písomným potvrdením spoločnosti HPE a Lenovo v elektronickej podobe, |
d) v prípade nepredloženia a nepreukázania relevantných požadovaných dokumentov a podkladov dodávateľa objednávateľovi, sa uvedené považuje za podstatné porušenie zmluvy, |
e) zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude plniť časť predmetu zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy. |
3.2 Dodávateľ je povinný plniť zmluvu plynule v termíne od 01.01.2024 do 31.12.2024. |
4. SPȎSOB DODANIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ nepretržite zabezpečuje služby technickej podpory existujúcich technických prostriedkov produktov spoločnosti HPE a Lenovo u objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi potrebné HW komponenty, vyplývajúce zo servisnej prehliadky alebo po zistení vady dielu objednávateľom, produktov spoločnosti HPE a Lenovo u objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný nové HW komponenty nainštalovať a otestovať v rámci softvérového prostredia objednávateľa a následne postupovať podľa bodu 4. 2 tejto zmluvy. Pri poskytovaní služieb technickej podpory podľa tejto zmluvy bude dodávateľ postupovať podľa pokynov objednávateľa a v súlade s pravidlami informačnej a kybernetickej bezpečnosti podľa bezpečnostnej dokumentácie objednávateľa. |
4.2 Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi podpísaný „Akceptačný protokol“ o funkčnosti inštalovaných bezpečnostných záplat, updatov, upgradov a HW komponentov, do troch (3) pracovných dní od realizácie predmetných služieb u objednávateľa. Súčasťou Akceptačného protokolu je potvrdenie, resp. prehlásenie o platnosti záruky na HW komponenty poskytovanej výrobcom. |
4.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu zmluvy a to v písomnej podobe na emailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
5. SUBDODÁVATELIA |
5.1 Dodávateľ je oprávnený zadať vykonanie časti predmetu zmluvy ďalšiemu dodávateľovi (ďalej len „subdodávateľ“). |
5.2 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, predovšetkým za to, že subdodávateľ spĺňa všetky potrebné kvalifikačné a odborné predpoklady na riadne plnenie tej časti predmetu plnenia, na ktorej sa bude podieľať (t. j. musí disponovať oprávnením podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“)). Zároveň subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. |
5.3 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za plnenie predmetu zmluvy zadané subdodávateľovi rovnako, akoby zmluvu plnil sám. |
5.4 Dodávateľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného dodávateľa. |
5.5 Dodávateľ je oprávnený zmeniť a/alebo doplniť subdodávateľa počas trvania tejto zmluvy, pričom je povinný takúto zmenu a/alebo doplnenie písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr troch (3) pracovných dní pred začatím plánovanej subdodávky alebo bezodkladne po tom, ako sa o zmene dozvedel. Písomné oznámenie o zmene a/alebo doplnení subdodávateľa bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa bodu 2.1 písm. b) OPNP tejto zmluvy. |
5.6 Vzhľadom na výšku finančných zdrojov, má dodávateľ a jeho subdodávateľ povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
6. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
6.1 Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
6.2 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
6.3 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
6.4 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku dva (2) roky na vymenené HW komponenty podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy plynúcu od dátumu uvedeného na Akceptačnom protokole podľa bodu 4.2 OPNP tejto zmluvy. |
7. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
7.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, zneškodnenie/recyklácia vzniknutého odpadu, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zmluvy a iné súvisiace náklady) a poplatky za znovu pridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť). |
7.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry. |
7.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
7.5 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
7.6 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady, dátum vyhotovenia faktúry, dátum splatnosti. |
7.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámením podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
7.8 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
7.9 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová tridsať (30)dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
7.10 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha na predmet zmluvy. |
7.11 Splatnosť faktúry je tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
7.12 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
8. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
8.1 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúcich najmä z bodu 2.1 tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy. |
8.2 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
8.3 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa záväzne platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
8.4 V prípade, ak objednávateľ bude musieť odstúpiť od zmluvy, z dôvodov podstatného porušenia podmienok na strane dodávateľa, bude táto skutočnosť hodnotená ako neuspokojivé plnenie uvedené v Informačnom systéme „Evidencia referencií“, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59
1,00 celok
71 778,00
59 815,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2023 15:28
18.12.2023 10:30
18.12.2023 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2023 12:21 - Vstupná ponuka | 71 778,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2023 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 71 778,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: