• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2023 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2023 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2023 15:35

Detail zákazky Z202314111

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2023 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2023 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2023 15:35

Základné údaje

Z202314111

OF-283360

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8700058

Objednávateľ

37847783

Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja

Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK

Dodávateľ

36740519

MBM-GROUP, a.s.

Miletičova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Studená obaľovaná asfaltová zmes vo vreciach

studená asfaltová zmes, asfaltová zmes aplikovaná za studena

  • 44113320-4 - Obalené cestné kamene
  • 44113700-2 - Materiály na opravu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Studená obalená zmes vo vreciach
Funkcia
Obaľovaná asfaltová zmes za studena sa používa na úsporné úpravy výtlkov a drobné opravy povrchov ciest za nepriaznivých poveternostných podmienok, ako je dážď, sneh, námraza, pri teplotách do – 10 oC.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo tona 24,2
balenie - v PE vreciach kg 25
zrnitosť kameniva mm 0,05 11
aplikačná teplota do oC -10
obsah asfaltu % 4 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zmes kvalitného drveného kameniva predpísanej krivky zrnitosti a asfaltového spojiva.
Spojivo musí tvoriť normálne tuhnúci riedený asfalt a modifikovaná aditívna prísada.
Predmet Rámcovej dohody musí spĺňať vlastnosti umožňujúce dlhodobé skladovanie a jednoduchú spracovateľnosť za nepriaznivých podmienok, ako dážď, sneh, námraza pri teplote do – 10 oC.
Trvanlivosť voči kyselinám, zásadám a soli.
Okamžité obnovenie dopravy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miest dodania.
Miestom dodania sú sídla oblastí objednávateľa v lokalitách: Trnava, Dunajská Streda, Senica.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu Rámcovej dohody zahrnie všetky náklady na dodanie predmetu Rámcovej dohody vrátane dopravy, balného, paliet, výkladky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu Rámcovej dohody.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné, palety, vykládku a pod.
Požadované maximálne množstvo studenej obaľovanej asfaltovej zmesi je predpokladané na obdobie 6 mesiacov. Celková maximálna cena plnenia bude vypočítaná ako súčin jednotkovej ceny – ceny 1 tony studenej obaľovanej asfaltovej zmesi a požadovaného maximálneho množstva studenej obaľovanej asfaltovej zmesi za obdobie trvania Rámcovej dohody.
V prípade použitia obalových materiálov, paliet, tieto musia byť jednorazové, nevratné.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi rozpis - jednotkové ceny bez DPH, s DPH na uvedený druh tovaru s uvedením presného názvu (obchodnej značky) do 2 pracovných  dní od uzavretia zmluvy. Zároveň objednávateľ požaduje predložiť aj Vyhlásenie o parametroch a Technický list za účelom preukázania splnenia minimálnych požadovaných parametrov predmetu Rámcovej dohody a Kartu bezpečnostných údajov.
Objednávateľ požaduje, aby predmet Rámcovej dohody spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky v zmysle platných zákonov, legislatívnych predpisov a príslušných technických noriem vzťahujúcich sa na predmet Rámcovej dohody.
Dodania budú realizované na základe čiastkových objednávok (zasielaných e-mailom) v množstvách podľa potreby objednávateľa, najviac však do maxima určeného v tabuľke v rámci Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Rámcovej dohody.
Objednávateľ požaduje dodať studenú obaľovanú asfaltovú zmes do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky dodávateľovi. V prípade omeškania dodávateľa má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny objednanej časti predmetu Rámcovej dohody s DPH, a to za každý deň omeškania dodávateľa s dodaním požadovaného množstva studenej obaľovanej asfaltovej zmesi.
Dodávateľ je povinný vystaviť čiastkovú faktúru v zmysle čiastkovej objednávky a spolu s potvrdeným dodacím listom  ju zaslať e-mailom na adresu ekonomicke@spravaciest.sk .
Lehota splatnosti čiastkovej faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, len osobou registrovanou pre daň podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ  a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7  zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V čiastkovej faktúre bude dodávateľ uvádzať číslo Rámcovej dohody a číslo čiastkovej objednávky, ku ktorej sa táto čiastková faktúra viaže.
Vystavená faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu v súlade s platnou právnou úpravou SR. V prípade, že daňový doklad nebude obsahovať tieto náležitosti, objednávateľ má právo vrátiť ho na doplnenie a prepracovanie. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť doručením doplneného/prepracovaného dokladu objednávateľovi.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva objednanej a dodanej studenej obaľovanej asfaltovej zmesi.
Za podstatné porušenie Rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od Rámcovej dohody sa považuje: nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie požadovanej kvality a vlastností tovaru, nedodržanie jednotkových cien predmetu Rámcovej dohody, nepredloženie požadovaných dokladov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 6 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia, alebo do naplnenia celkového maximálneho finančného limitu, ktorý bude výsledkom verejného obstarávania (Celková maximálna cena plnenia podľa Rámcovej dohody vrátane DPH) podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane ako prvá.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkovú maximálnu cenu plnenia, a teda aj neodobrať maximálne požadované množstvo studenej obaľovanej asfaltovej zmesi.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronickej platformy verzia 1.2 zo dňa 3.11.2022

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnava (Bulharská 39), Senica (železničná ul. 356/134), Dunajská Streda (Bratislavská 10), Trnavský, Slovenská republika

6

24,20 tona

11 070,05

9 225,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2023 13:08

12.12.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2023 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 299
 82
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2023 13:39 - Vstupná ponuka 11 070,00 € Cena s DPH
12.12.2023 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka 10 884,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS