00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
51261171
DC Sielnica, n. o., „r. s. p.“
Lazovná 1487/56, Banská Bystrica, 97401, SVK
Priemyselný robot s príslušenstvom
priemysel, robot, uchopenie, modulárna, školenie, bunka
Tovar, Služba
1. Priemyselný robot s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie robotického pracoviska, pre prácu v laboratóriu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo: | ks | 1 | ||
Nosnosť: | kg | 4,6 | ||
Dosah: | mm | 600 | ||
Počet osí: | - | 6 | ||
Presnosť opakovania polohy (ISO 9283): | mm | ± 0,015 | ||
Obslužný softvér robota: | ks | 1 | ||
Príslušenstvo: Modulárna školiaca bunka | ks | 1 | ||
Príslušenstvo: Uchopovač | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Polohovanie osí: | min. rozsah : A1: ±170 °, A2: -195 ° / 40 °, A3: -115 ° / 150 °, A4: ±185 °, A5: ±120 °, A6: ±350 ° |
Druh ochrany (IEC 60529): | min. IP40 |
Mobilný panel (Mechanika): | min. priemyselné prevedenie (Ovládací panel s dotykovou obrazovkou) |
Riadiaci systém robota: | min. rozhranie smartPAD,min. vlastnosti rozhrania: digitálni vstupy/výstupy 24V, EtherCAT Extension Bus KEB,Rozhranie USB, Parkovacia zbernica založená na ethernetu |
Interné zdroje energie robota: | min.: 4x vzduch, 1x prípojka prívodu energie, 1 x ethernetová prípojka |
Napájacie napätie v rozsahu: | 200V až 240 V |
Systémová doska: | min. 8 ethernetových rozhraní |
Interfaceboard standard min.: | 16 vstupných a 16 výstupných signálov 24V v konfigurácii NPN alebo PNP. Možnosť pripojenia k riadiacemu systému robota |
Externý batériový pack: | min. UPS batériový pack 24 V |
Prepojovací kábel: | min. 1m napr. na prepojenie riadiaceho systému a batériového packetu |
Obslužný softvér robota: | spĺňa min. podmienku certifikácie podľa UL 1740/CAN-CSA 434- 03, |
- | min. funkcie: programovanie a ovládanie priemyselného robota, používanie inline formulárov pri programovaní, ovládanie a kontrola uchopovača |
Ochrana robota: | min. chránenie proti nekontrolovanému elektrostatickému nabitiu alebo vybitiu |
Vhodnosť robota pre aplikácie: | min. aditívna výroba, 3D tlač, meranie, skúšanie a kontrola |
Modulárna školiaca bunka - Príslušenstvo: | min. vhodná na integrovanie priemyselného robota |
Aplikačné balíky - Príslušenstvo: | min. integrácia kompletného balíka strojového videnia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Požaduje sa doprava a vyloženie do priestorov Objednávateľa. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. |
Požaduje sa nainštalovanie a oživenie zariadenia vrátane zaškolenia obsluhy v počte tri osoby. |
Požaduje sa v rozsahu dodávky dodanie uchopovača založeného na elektro pohonoch, ktorý umožní realizovať jednotlivé školiace štúdie. Príruba robota musí byť pripravená na manuálnu zmenu uchopovača v prípade potreby výučby. V prípade potreby sa vyžaduje mať možnosť pripojiť aj pneumatický uchopovač, na stlačený vzduch, alebo vákuum. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. Technická dokumentácia v slovenskom resp. českom alebo anglickom jazyku. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu zákazky, názov a číslo súvisiaceho Projektu, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky. |
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci Projektu v rámci programu Obchod a inovácie financovaného FM EHP a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť oprávneným subjektom úplný prístup k účtovníctvu dodávateľa súvisiaceho s Projektom po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
Oprávnené subjekty: všetky kontrolné subjekty, vrátane Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalšie kontrolné orgány a orgány oprávnené na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetky subjekty poverené týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy. |
Zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že Zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, môže byť zverejnená na webovom sídle správcu program (SP). |
Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty do výšky 10 % z hodnoty predmetu plnenia ak: a) Dodávateľ neumožnil kontrolným subjektom vykonanie kontroly účtovných dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy alebo b) sa Dodávateľ dopustil kolúzneho správania, alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber úspešného uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorého výsledkom je táto zmluva. |
Pre účely tejto zmluvy kolúzne správanie znamená akúkoľvek spoluprácu medzi uchádzačmi vo verejnom obstarávaní, osobami zapojenými do procesu verejného obstarávania a ďalšími aktérmi, či už s vedomím alebo bez vedomia verejného obstarávateľa. Konkrétne môže ísť o dohodu o cenách, dohodu o rozdelení trhu, dohodu o víťaznej ponuke (tzv. bid rigging) a ďalšie. Uplatnenie zmluvnej pokuty nevylučuje možnosť Objednávateľa požadovať od Dodávateľa náhradu škody v skutočnej výške. |
Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Správca programu (SP) neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO ( po doručení správy z kontroly Prijímateľovi) , alebo v rámci ktorej Prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/ správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Rozhodnutia EK o určovaní finančných opráv . |
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou SP neschváli predmetné VO. |
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre. |
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH ostáva prázdne. |
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra obrábania a výrobnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
21.12.2023 08:00 — 23.02.2024 16:00
1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)
39 766,67
39 766,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2023 13:29
15.12.2023 10:00
15.12.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2023 14:32 - Vstupná ponuka | 39 766,00 | € | Cena bez DPH |
13.12.2023 13:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 765,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: