• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 11:25

Detail zákazky Z202314097

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2023 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2023 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2023 11:25

Základné údaje

Z202314097

OF-283400

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8719789

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

51261171

DC Sielnica, n. o., „r. s. p.“

Lazovná 1487/56, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Priemyselný robot s príslušenstvom

priemysel, robot, uchopenie, modulárna, školenie, bunka

  • 42997300-4 - Priemyselné roboty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Priemyselný robot s príslušenstvom
Funkcia
Vybavenie robotického pracoviska, pre prácu v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo: ks 1
Nosnosť: kg 4,6
Dosah: mm 600
Počet osí: - 6
Presnosť opakovania polohy (ISO 9283): mm ± 0,015
Obslužný softvér robota: ks 1
Príslušenstvo: Modulárna školiaca bunka ks 1
Príslušenstvo: Uchopovač ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Polohovanie osí: min. rozsah : A1: ±170 °, A2: -195 ° / 40 °, A3: -115 ° / 150 °, A4: ±185 °, A5: ±120 °, A6: ±350 °
Druh ochrany (IEC 60529): min. IP40
Mobilný panel (Mechanika): min. priemyselné prevedenie (Ovládací panel s dotykovou obrazovkou)
Riadiaci systém robota: min. rozhranie smartPAD,min. vlastnosti rozhrania: digitálni vstupy/výstupy 24V, EtherCAT Extension Bus KEB,Rozhranie USB, Parkovacia zbernica založená na ethernetu
Interné zdroje energie robota: min.: 4x vzduch,   1x prípojka prívodu energie,  1 x ethernetová prípojka
Napájacie napätie v rozsahu: 200V až 240 V
Systémová doska: min. 8 ethernetových rozhraní
Interfaceboard standard min.: 16 vstupných a 16 výstupných signálov 24V v konfigurácii NPN alebo PNP. Možnosť pripojenia k riadiacemu systému robota
Externý batériový pack: min. UPS batériový pack 24 V
Prepojovací kábel: min. 1m napr. na prepojenie riadiaceho systému a batériového packetu
Obslužný softvér robota: spĺňa min. podmienku certifikácie podľa UL 1740/CAN-CSA 434- 03,
- min. funkcie: programovanie a ovládanie priemyselného robota, používanie inline formulárov pri programovaní, ovládanie a kontrola uchopovača
Ochrana robota: min. chránenie proti nekontrolovanému elektrostatickému nabitiu alebo vybitiu
Vhodnosť robota pre aplikácie: min. aditívna výroba, 3D tlač, meranie, skúšanie a kontrola
Modulárna školiaca bunka - Príslušenstvo: min. vhodná na integrovanie priemyselného robota
Aplikačné balíky - Príslušenstvo: min. integrácia kompletného balíka strojového videnia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Požaduje sa doprava a vyloženie do priestorov Objednávateľa.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Požaduje sa nainštalovanie  a oživenie zariadenia vrátane zaškolenia obsluhy v počte tri osoby.
Požaduje sa v rozsahu dodávky dodanie uchopovača založeného na elektro pohonoch, ktorý umožní realizovať jednotlivé školiace štúdie. Príruba robota musí byť pripravená na manuálnu zmenu uchopovača v prípade potreby výučby. V prípade potreby sa vyžaduje mať možnosť pripojiť aj pneumatický uchopovač, na stlačený vzduch, alebo vákuum.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. Technická dokumentácia v slovenskom resp. českom alebo anglickom jazyku.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu zákazky, názov a číslo súvisiaceho Projektu, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky.
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Táto zmluva sa uzatvára v rámci Projektu v rámci programu  Obchod a inovácie financovaného FM EHP a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky.
Dodávateľ je povinný poskytnúť oprávneným subjektom úplný prístup k účtovníctvu dodávateľa súvisiaceho s Projektom po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Oprávnené subjekty: všetky kontrolné subjekty, vrátane Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalšie kontrolné orgány a orgány oprávnené na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetky subjekty poverené týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy.
Zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že Zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, môže byť zverejnená na webovom sídle správcu program (SP).
Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty do výšky 10 % z hodnoty predmetu plnenia ak:      a)   Dodávateľ neumožnil kontrolným subjektom vykonanie kontroly účtovných dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy alebo      b)   sa Dodávateľ dopustil kolúzneho správania, alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber úspešného uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorého výsledkom je táto zmluva.
Pre účely tejto zmluvy kolúzne správanie znamená akúkoľvek spoluprácu medzi uchádzačmi vo verejnom obstarávaní, osobami zapojenými do procesu verejného obstarávania a ďalšími aktérmi, či už s vedomím alebo bez vedomia verejného obstarávateľa. Konkrétne môže ísť o dohodu o cenách, dohodu o rozdelení trhu, dohodu o víťaznej ponuke (tzv. bid rigging) a ďalšie. Uplatnenie zmluvnej pokuty nevylučuje možnosť Objednávateľa požadovať od Dodávateľa náhradu škody v skutočnej výške.
Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Správca programu (SP)  neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO ( po doručení  správy z kontroly Prijímateľovi) , alebo v rámci ktorej Prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/ správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Rozhodnutia EK o určovaní finančných opráv .
Objednávateľ po doručení správy z  kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou SP neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH ostáva prázdne.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra obrábania a výrobnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

21.12.2023 08:00 — 23.02.2024 16:00

1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

39 766,67

39 766,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.12.2023 13:29

15.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 187
 51
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2023 14:32 - Vstupná ponuka 39 766,00 € Cena bez DPH
13.12.2023 13:52 - Najvýhodnejšia ponuka 39 765,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS