• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2023 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2023 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2023 13:55

Detail zákazky Z202314095

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2023 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2023 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2023 13:55

Základné údaje

Z202314095

OF-283474

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8700056

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

34113924

MED - ART, spol. s r.o.

Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky skupiny ATC J01-Antibakteriálne látky na systémové použitie4

Antibakteriálne látky na systémové použitie

  • 33690000-3 - Rôzne liečivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antibakteriálne látky na systémové použitie4
Funkcia
Antibakteriálne látky na systémové použitie4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
J01EE01     sulfamethoxazolum a trimethoprim (Biseptol) con inf. alebo ekvivalent 480mg 480
J01EE01    sulfamethoxazolum a trimethoprim tbl. alebo ekvivalent 480mg 9800
J01FA09    clarithromycinum (Clarithromycin) plc ifc alebo ekvivalent 500mg 480
J01FA09    klaritromycin (Klerimed) tbl. alebo ekvivalent 500mg 1148
J01FA10    azithromycin tbl. alebo ekvivalent 500mg 408
J01FF01    clindamycinum amp. 300 mg alebo ekvivalent 2ml 330
J01FF01    clindamycinum amp. 600 mg alebo ekvivalent 4ml 380
J01FF01    clindamycinum amp. cps alebo ekvivalent 300mg 480
J01GB03   gentamycin sol inf. 240 mg alebo ekvivalent 80ml 640
J01GB03   gentamycin sol inf. 80 mg alebo ekvivalent 80ml 120
J01GB03   gentamycinum sulfas amp. 80mg alebo ekvivalent 2ml 700
J01GB06   amikacin (Selemycin) sol inj. 500 mg alebo ekvivalent 2ml 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena  musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním tovaru do sídla objednávateľa
Požaduje sa dodanie nového doposiaľ nepoužitého a nepoškodeného  tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti budú upresnené po účinnosti zmluvy)
Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových objednávok, v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa.
Dodanie tovaru do 48 hodín od zaslania objednávky.
Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorý nie je dodaný v súlade s podmienkami zmluvy
Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy po celú dobu trvania zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo pri zachovaní jednotkovej ceny. Zmluva bude ukončená po uplynutí zmluvného vzťahu.
Do 5 prac.dní od uzatvorenia zmluvy predloží dodávateľ podrobnú štruktúru ceny, t.j. jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH.
Do 5 prac.dní od uzatvorenia zmluvy predloží dodávateľ povolenie na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č. 362/2011 Z.z.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite, či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou.
V prípade, ak sa v opisnom formulári uvádzajú konkrétne názvy tovarov, resp. označenia a pod., objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentov
Objednávateľ je oprávnený neodobrať, resp. reklamovať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou expiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať, príp. vrátiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.02.2024 00:00 — 31.01.2025 00:00

14 986,00 tbl/amp

9 412,00

9 412,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.12.2023 11:48

12.12.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2023 11:03 - Vstupná ponuka 9 412,00 € Cena bez DPH
12.12.2023 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka 9 411,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS