42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
35955678
SOITRON, s.r.o.
Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK
Nákup sieťových zariadení - ISE hardwarového appliance a nevyhnutného príslušenstva, vrátane súvisiacich licencií.
sieťové zariadenia
Tovar, Služba
1. SNS-3715-K9 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup sieťových zariadení - ISE hardwarového appliance a nevyhnutného príslušenstva, vrátane súvisiacich licencií, nevyhnutných z dôvodu výmeny a rozšírenia centrálnej infraštruktúry. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SNS-3715-K9 alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
CON-PSRT-SN3715K9 | ks | 2 | ||
SNS-HD600G10K12NM6 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
POŽADOVANÝ MANAŽMENT IDENTITY A KONTEXTOVEJ BEZPEČNOSTI PREDMETU ZÁKAZKY SNS-3715-K9 alebo ekvivalent | POŽADOVANÝ MANAŽMENT IDENTITY A KONTEXTOVEJ BEZPEČNOSTI PREDMETU ZÁKAZKY |
Maximálna veľkosť 1RU na každé hardvérové zariadenie | |
Podpora pre min. 25000 súbežne aktívnych koncových bodov | |
Licencia pre všetky požadované funkcie pre min. 10000 používateľov a/alebo zariadení' | |
POŽADOVANÁ VLASTNOSŤ PREDMETU ZÁKAZKY SNS-3715-K9 alebo ekvivalent | POŽADOVANÁ VLASTNOSŤ PREDMETU ZÁKAZKY |
Integrované funkcie AAA pre pripojenie z LAN, Wifi aj VPN | |
Podpora bezpečnostných politík na princípe používateľských rolí a ich oprávnení | |
Autorizácia prístupu do siete kombináciou min. nasledujúcich parametrov – identita (meno/heslo, certifikát) pripájajúceho sa používateľa, identita (MAC adresa, profilácia, certifikát) pripájajúceho sa zariadenia, čas pripojenia do siete, miesto pripojenia do siete a spôsob pripojenia do siete (wifi/LAN/VPN) | |
Musí obsahovať preddefinované kategórie zariadení | |
Segmentácia pomocou technológie SGT | |
Profilovanie a multifaktorová klasifikácia neznámych zariadení, pridanie zariadení do kategórií | |
Podpora RADIUS, RADIUS Proxy a RADIUS CoA (Change of Authorization) | |
Podpora Radius pre IPv6 sieťové zariadenia | |
Podpora min. týchto databáz identít – LDAP, Active Directory (On-Prem, Azure AD), RSA tokeny (OTP),RADIUS kompatibilných token serverov, SAML, ODBC | |
Podpora Guest prístupu z LAN aj Wifi | |
Dedikovaný portál pre správcu guest účtov | |
Dedikovaný portál pre webovú autentifikáciu guest používateľov, s podporou pre zobrazenie na mobilnom zariadení (tablet aj smartfón) | |
Podpora LDAP cez SSL | |
Podpora min. týchto EAP metód – EAP-MSCHAPv2, EAP-TLS, EAP-TTLS, PEAP, EAP-MD5, EAP-GTC | |
Podpora autentifikácie pre klientov nepodporujúcich 802.1x (MAB, webová autentifikácia) | |
Kombinovaná funkcionalita pre AAA, Guest Access, registráciu koncových zariadení (aj s vydaním certifikátu) v jednom a tom istom softvéri | |
Manažment cez HTTPS | |
Podpora API rozhrania s možnosťou CRUD (create, read, update, delete) operácií | |
Podrobný reporting | |
Logovanie činností, úspešných aj neúspešných pokusov o prihlásenie v reálnom čase | |
Podpora vyhľadávania v systéme | |
Podpora auditu konfigurácií NAD zariadení v súlade s "best practise" odporúčaniami | |
Podpora TACACS+ |
2. ISE-A-LIC
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ISE-A-LIC | ks | 1000 |
3. DN-SW-APL alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
DN-SW-APL alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
CON-ECMU-DN5SWQA3 alebo ekvivalent | mes | 36 | ||
DNA-SW-OVA | ks | 1 | ||
DN-SW-APL-LIC | ks | 1 | ||
Inštalácia a oživenie ISE, DNA Center, základná konfigurácia ISE,DNA center dokumentácia | človeko/hodina | 50 |
Názov |
1.3.1 Platobné podmienky |
1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru/služby na miesto plnenia. |
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve. |
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo. |
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
1.3.2 Ostatné dojednania |
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: Finančné riaditeľstvo SR, Nová 13, Banská Bystrica, v pracovných dňoch od 08:30 hod. do 14:30 hod. |
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred. |
1.3.2.5 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy (Rámcovej dohody, Kúpnej zmluvy) predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej |
referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.6 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky a zároveň vyplnenie a vloženie priloženej prílohy č. 1 ako súčasť vlastného návrhu plnenia. |
1.3.2.7 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. |
Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky. |
1.3.2.8 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných |
podmienok OPEP. |
1.3.2.9 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky. |
1.3.3 Ďalšie podmienky |
1.3.3.1 Dodané SW a HW komponenty musia byť od jedného výrobcu. |
1.3.3.2 Za ekvivalent sa považuje zariadenie schopné plne riadiť a manažovať nasledovné zariadia C9800-L-F-K9 - Wireless Controller, C9300-24P-E, , C9300L, Catalyst 9200-L, Catalyst 6500-E, Catalyst 2960–X, Catalyst 2960 LAN Base, Catalyst 2960-S, Catalyst 2960–X, AIR-CAP2702E-E-K9,AIR-CAP3702E-E-K9,AIR-AP2802E-E-K9, C9124AXE-E, CW9166I-E, Microsoft Windows Active Directory 2019 so všetkými funkcionalitami ktoré ponúkajú. |
1.3.3.3 Úspešný uchádzač predloží do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy potvrdenie od výrobcu alebo autorizovaného partnera výrobcu pre Slovenskú republiku na oprávnenie dodávať a poskytovať podporu pre predmet obstarania. |
1.3.3.4 Požadovaná lehota dodania: do 28.12.2023 |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Nová 13, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
18.12.2023 08:30 — 28.12.2023 12:00
1,00 súbor
89 398,80
74 499,00
Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2023 14:37
12.12.2023 10:00
12.12.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2023 14:03 - Vstupná ponuka | 89 398,80 | € | Cena s DPH |
12.12.2023 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 395,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: