• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2023 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2023 10:50

Detail zákazky Z202314070

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2023 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2023 10:50

Základné údaje

Z202314070

OF-283223

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8700064

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35955678

SOITRON, s.r.o.

Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup sieťových zariadení - ISE hardwarového appliance a nevyhnutného príslušenstva, vrátane súvisiacich licencií.

sieťové zariadenia

  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SNS-3715-K9 alebo ekvivalent
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup sieťových zariadení - ISE hardwarového appliance a nevyhnutného príslušenstva, vrátane súvisiacich licencií, nevyhnutných z dôvodu výmeny a rozšírenia centrálnej infraštruktúry.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SNS-3715-K9 alebo ekvivalent ks 2
CON-PSRT-SN3715K9 ks 2
SNS-HD600G10K12NM6 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
POŽADOVANÝ MANAŽMENT IDENTITY A  KONTEXTOVEJ BEZPEČNOSTI PREDMETU ZÁKAZKY SNS-3715-K9 alebo ekvivalent POŽADOVANÝ MANAŽMENT IDENTITY A KONTEXTOVEJ BEZPEČNOSTI PREDMETU ZÁKAZKY
Maximálna veľkosť 1RU na každé hardvérové zariadenie
Podpora pre min. 25000 súbežne aktívnych koncových bodov
Licencia pre všetky požadované funkcie pre min. 10000 používateľov a/alebo zariadení'
POŽADOVANÁ VLASTNOSŤ PREDMETU ZÁKAZKY SNS-3715-K9 alebo ekvivalent POŽADOVANÁ VLASTNOSŤ PREDMETU ZÁKAZKY
Integrované funkcie AAA pre pripojenie z LAN, Wifi aj VPN
Podpora bezpečnostných politík na princípe používateľských rolí a ich oprávnení
Autorizácia prístupu do siete kombináciou min. nasledujúcich parametrov – identita (meno/heslo, certifikát) pripájajúceho sa používateľa, identita (MAC adresa, profilácia, certifikát) pripájajúceho sa zariadenia, čas pripojenia do siete, miesto pripojenia do siete a spôsob pripojenia do siete (wifi/LAN/VPN)
Musí obsahovať preddefinované kategórie zariadení
Segmentácia pomocou technológie SGT
Profilovanie a multifaktorová klasifikácia neznámych zariadení, pridanie zariadení do kategórií
Podpora RADIUS, RADIUS Proxy a RADIUS CoA (Change of Authorization)
Podpora Radius pre IPv6 sieťové zariadenia
Podpora min. týchto databáz identít – LDAP, Active Directory (On-Prem, Azure AD), RSA tokeny (OTP),RADIUS kompatibilných token serverov, SAML, ODBC
Podpora Guest prístupu z LAN aj Wifi
Dedikovaný portál pre správcu guest účtov
Dedikovaný portál pre webovú autentifikáciu guest používateľov, s podporou pre zobrazenie na mobilnom zariadení (tablet aj smartfón)
Podpora LDAP cez SSL
Podpora min. týchto EAP metód – EAP-MSCHAPv2, EAP-TLS, EAP-TTLS, PEAP, EAP-MD5, EAP-GTC
Podpora autentifikácie pre klientov nepodporujúcich 802.1x (MAB, webová autentifikácia)
Kombinovaná funkcionalita pre AAA, Guest Access, registráciu koncových zariadení (aj s vydaním certifikátu) v jednom a tom istom softvéri
Manažment cez HTTPS
Podpora API rozhrania s možnosťou CRUD (create, read, update, delete) operácií
Podrobný reporting
Logovanie činností, úspešných aj neúspešných pokusov o prihlásenie v reálnom čase
Podpora vyhľadávania v systéme
Podpora auditu konfigurácií NAD zariadení v súlade s "best practise" odporúčaniami
Podpora TACACS+
 2. ISE-A-LIC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ISE-A-LIC ks 1000
 3. DN-SW-APL alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
DN-SW-APL alebo ekvivalent ks 1
CON-ECMU-DN5SWQA3 alebo ekvivalent mes 36
DNA-SW-OVA ks 1
DN-SW-APL-LIC ks 1
Inštalácia a oživenie ISE, DNA Center, základná konfigurácia ISE,DNA center dokumentácia človeko/hodina 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 Platobné podmienky
1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru/služby na miesto plnenia.
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 Ostatné dojednania
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: Finančné riaditeľstvo SR, Nová 13, Banská Bystrica, v pracovných dňoch od 08:30 hod. do 14:30 hod.
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred.
1.3.2.5 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy (Rámcovej dohody, Kúpnej zmluvy) predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej
referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.6 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky a zároveň vyplnenie a vloženie priloženej prílohy č. 1 ako súčasť vlastného návrhu plnenia.
1.3.2.7 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie.
Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky.
1.3.2.8 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných
podmienok OPEP.
1.3.2.9 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky.
1.3.3 Ďalšie podmienky
1.3.3.1 Dodané SW a HW komponenty musia byť od jedného výrobcu.
1.3.3.2 Za ekvivalent sa považuje zariadenie schopné plne riadiť a manažovať nasledovné zariadia C9800-L-F-K9 - Wireless Controller, C9300-24P-E, , C9300L, Catalyst 9200-L, Catalyst 6500-E, Catalyst 2960–X, Catalyst 2960 LAN Base, Catalyst 2960-S, Catalyst 2960–X, AIR-CAP2702E-E-K9,AIR-CAP3702E-E-K9,AIR-AP2802E-E-K9, C9124AXE-E, CW9166I-E, Microsoft Windows Active Directory 2019 so všetkými funkcionalitami ktoré ponúkajú.
1.3.3.3 Úspešný uchádzač predloží do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy potvrdenie od výrobcu alebo autorizovaného partnera výrobcu pre Slovenskú republiku na oprávnenie dodávať a poskytovať podporu pre predmet obstarania.
1.3.3.4 Požadovaná lehota dodania: do 28.12.2023
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nová 13, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

18.12.2023 08:30 — 28.12.2023 12:00

1,00 súbor

89 398,80

74 499,00

Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2023 14:37

12.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2023 14:03 - Vstupná ponuka 89 398,80 € Cena s DPH
12.12.2023 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 89 395,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS