42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
53088247
VB SP s. r. o., r. s. p.
Priemyselná 936/3, Krupina, 96301, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie a chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil
Služba
1. Zabezpečenie služby prania, chemického čistenia, dezinfekcie, žehlenia, skladania a balenia prádla, s odvozom špinavého a dovozom čistého prádla
|
|
---|---|
Funkcia |
pranie, chemické čistenie, dezinfekcia, žehlenia, skladanie a balenie nasledovných druhov a množstiev: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Uterák obyčajný | ks | 300 | ||
Uterák froté | ks | 16000 | ||
Utierka na riad | ks | 4500 | ||
Osuška | ks | 8500 | ||
Návliečka na paplón | ks | 10500 | ||
Návliečka na vankúš | ks | 10500 | ||
Plachta na jednoposteľ | ks | 11000 | ||
Plachta na dvojposteľ | ks | 100 | ||
Chránič matracov | ks | 160 | ||
Obrus od 0,16 m² do 2 m² | ks | 900 | ||
Obrus od 2 m² do 6 m² | ks | 1200 | ||
Hrubá deka - deka Larisa | ks | 300 | ||
Vankúš antialergický 70 x 90 cm | ks | 250 | ||
Paplón antialergický 135 x 200 cm | ks | 200 | ||
Predložka froté | ks | 2400 | ||
Návleky na mop | ks | 20 | ||
Župan | ks | 50 | ||
Pracovná košeľa | ks | 150 | ||
Pracovné nohavice | ks | 450 | ||
Pracovný plášť | ks | 200 | ||
Pracovné tričko | ks | 600 | ||
Vesta plisovaná | ks | 50 | ||
Bunda plisovaná | ks | 20 | ||
Dres na šport | ks | 20 |
Názov |
1.3 Osobitné požiadavky na plnenie: |
1.3.1 PLATOBNÉ PODMIENKY |
1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. |
Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Rámcovej dohody podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Rámcovej dohody s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS |
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou služby na miesto plnenia: 4x Bratislava, 3x Žilina, 1x Turčianske Teplice, 1x Donovaly, 2x Banská Bystrica, 1x Trnava, 1x Senica, 1x Veľký Meder, 1x Prešov, 1x Trstená, 1x Gajary, 1x Poprad |
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve. |
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Rámcovej dohody bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru podľa e-mailových požiadaviek obstarávateľa po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo. |
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Rámcovej dohody. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
1.3.1.7 Na predmet plnenia Rámcovej dohody objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
1.3.2 Ostatné dojednania |
1.3.2.1 Služby dopravy spočívajú v hygienickom odvoze a dovoze textílií určených na pranie prostredníctvom transportných vozíkov s ochranným textilným vakom. |
1.3.2.2 Predmetom zákazky je zabezpečenie služby prania, dezinfekcie, žehlenia, skladania a balenia prádla, s odvozom špinavého a dovozom čistého prádla max. do 5 (slovom piatich) pracovných dní podľa e-mailových požiadaviek obstarávateľa. |
1.3.2.3. Pri praní žiadame používať pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám SR a EÚ. |
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
1.3.2.5 Dodávateľ je povinný poskytnúť služby podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Rámcovej dohody a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Rámcovej dohody podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Rámcovej dohody s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.6 Dodávateľ je povinný poskytovať služby na miesta dodania: 4x Bratislava, 3x Žilina, 1x Turčianske Teplice, 1x Donovaly, 2x Banská Bystrica, 1x Trnava, 1x Senica, 1x Veľký Meder, 1x Prešov, 1x Trstená, 1x Gajary, 1x Poprad |
1.3.2.7 Dodávateľ je povinný oprávnenej kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky najneskôr 1 pracovný deň vopred oznámiť deň a predpokladaný čas dovozu a odvozu prádla na miesto určené objednávkou. |
1.3.2.8 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. Dodané prádlo musí byť kompletné, funkčné, v bezchybnom stave, bez poškodenia. |
Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Rámcovej dohody podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
1.3.2.9 Lehota plnenia je od 1.1. 2024 do 31.12.2024 alebo do vyčerpania finančného limitu. V závislosti od situácie, ktorá nastane skôr. |
1.3.2.10 Predpokladaný odber sa mení priebežne podľa potreby objednávateľa vrátane odvozu a dovozu na miesto plnenia. Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvá podľa svojich skutočných potrieb, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. |
1.3.2.11 Lehota dodania je do 5 kalendárnych dní odo dňa prijatia záväznej objednávky mailom alebo telefonicky. Dodanie služby pranie a chemické čistenie sa uskutoční na základe vystavenej objednávky objednávateľom. Služba a počet kusov prádla sa špecifikuje priamo v objednávke. V objednávke bude vždy uvedená oprávnená osoba objednávateľa pre prevzatie služby. |
1.3.2.12 Dodávka prádla bude preberaná oprávnenými osobami objednávateľa na mieste dodania na základe potvrdeného dodacieho listu. Dodacie listy potvrdené na miestach plnenia dodávky sú následným podkladom pre fakturáciu a prílohu faktúry. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa na objednávateľa neprechádza zodpovednosť za vady dodaného prádla. |
Slovenská republika
12
68 370,00 kus
69 276,70
57 730,58
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2023 14:23
11.12.2023 10:00
11.12.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2023 15:16 - Vstupná ponuka | 69 270,00 | € | Cena s DPH |
11.12.2023 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 68 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: