42355613
Štátny veterinárny a potravinový ústav
Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, 02601, SVK
31408389
Sartorius Slovensko, s.r.o.
Hlavná 26/5, Dunajská Streda, 92901, SVK
Refraktometer
Refraktometer
Tovar, Služba
|
1. Refraktometer
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Laboratórne zariadenie na stanovenie refrakcie potravín založené na meraní indexu lomu svetla pri definovanej teplote. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Refraktometer | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Oblasť použitia | potraviny (tuhé, kvapalné) |
| Princíp merania | meranie indexu lomu svetla |
| Rozsah merania | 1,32000-1,70000 RI/ 0-100Brix |
| Rozlíšenie | 0,000001RI/0,01% Brix |
| Presnosť | ±0,00002RI/±0,02 Brix |
| Regulácia teploty Peltier | vyžaduje sa |
| Rozsah regulácie teploty | +5°C až +100°C |
| Presnosť teplotný senzor/rozlíšeni | ±0,03°C /±0,01°C |
| Zhoda | prehlásenie o zhode s EÚ predpismi |
| Konektivita | RS 232, LAN, USB |
| Knižnica predprogramovaných nastavení | prednastavené meracie metodiky, programovateľné nové metodiky merania |
| Režim merania | v súlade s ICUMSA |
| Certifikované referenčné materiály pre dve hladiny | vyžaduje sa |
| Certifikát kalibrácie zariadenia od výrobcu | vyžaduje sa |
| Ukladanie nameraných výsledkov | vyžaduje sa |
| Názov |
| Dodanie zariadenia – najneskôr do 23.12.2023. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Vrátane dopravy prepravovaného zariadenia na miesto plnenia. |
| Vrátane inštalácie kvalifikovaným personálom na mieste plnenia. |
| Vrátane odborného zaškolenia personálu u verejného obstarávateľa. |
| Súčinnosť pri riešení prípadných technických a aplikačných problémov. |
| Dodávateľ musí vedieť zabezpečiť záručný a pozáručný servis na predmet zákazky, s nástupom na riešenie problému najneskôr do 48 hodín od obdržania objednávky, riadne zaškoleným servisným technikom na daný systém. |
| Záručná doba 24 mesiacov od uskutočnenia dodávky. |
| Dodávateľ potvrdzuje, že sa pre uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k špecifikácii a ten nebude zodpovedať špecifikácii, dodávateľ sa zaväzuje do 30 pracovných dní bezplatne vymeniť tovar za tovar plne zodpovedajúci špecifikácii. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a je povinný odviesť DPH v SR. |
Botanická ulica č. 15, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
18.12.2023 09:00 — 22.12.2023 13:00
1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)
15 523,00
12 935,84
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy - s uvedením výrobcu predmetu zmluvy, katalógového čísla, opisu alebo fotografiami dodávaného laboratórneho zariadenia, ktoré dokazujú splnenie požiadaviek týkajúcich sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2023 16:02
08.12.2023 16:15
08.12.2023 16:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.12.2023 10:36 - Vstupná ponuka | 15 522,00 | € | Cena s DPH |
| 07.12.2023 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 200,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: