• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2023 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2023 12:20

Detail zákazky Z202314025

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2023 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2023 12:20

Základné údaje

Z202314025

OF-282661

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8687376

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

50803549

Catering Majerník s.r.o.

Slnečná ulica 1794/6, Vrbové, 92203, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovanie zamestnancov Nemocnice A.W. n.o. Piešťany

Príprava, dovoz a výdaj stravy

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 55523000-2 - Služby hromadného stravovania pre iné podniky alebo iné inštitúcie
  • 55521200-0 - Donáška stravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovanie zamestnancov Nemocnice Alexandra Wintera n.o. Piešťany
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Denný počet jedál (obedov) ks 190
Dodávanie jedál v pracovné dni ks 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
a. Lokalita výdaja stravy: Piešťany, objekt hlavnej budovy Nemocnice Alexandra Wintera n.o.  - Winterova 66, Piešťany zamestnancom dodávateľa (cca 140 jedál)  Zabezpečenie dovozu stravy zabezpečí dodávateľ pre 140 osôb
b. Lokalita výdaja stravy: Piešťany, Poliklinika NAW, Rekreačná 2, zamestnancom odberateľa  (cca 50 jedál) pre 50 osôb
Dodávateľ zabezpečí dodávanie stravy vo vhodných obaloch na udržanie tepla (varniciach     tepelno-izolačných nádobách ) a vozidlom určeným na prepravu stravy.
Odberateľ zabezpečí objednávanie a nahlásenie počtu a sortimentu jedál.
- Cena za služby je úmerná počtu vydaných stravných jednotiek za mesiac a cene jedného obeda. V cene jedla (polievka + chleba, hlavné jedlo a nápoj - výber z 6 hlavných jedál) sú započítané náklady na dopravu, používanie nádob na dovoz stravy, zmluvne zabezpečená likvidácia  zbytkov stravy a biologického odpadu a výdaj stravy zamestnancom dodávateľa.
- Výdaj jedál bude prebiehať na dvoch miestach (NAW + Poliklinika)  v čase od 11:00 hod. do 13:30 hod.
- Na výber z päť jedál - Cena za jedlo je spolu s dovozom, výdajom (vlastný kuchár dodávateľa), odvozom  bio odpadu a pod.
- VO sa môže zúčastniť spoločnosť s denným obratom cca 1000 obedov
- Polievky bez pridania múky – zahustenie realizovať alternatívnymi variantmi - Každého ½ roku vyjadrenie zástupcov dodávateľa k dotazníku spokojnosti - s predchádzajúcim bodom spojená (každého ½ roku) pracovná schôdzka s návrhmi pre zlepšenie
Možnosť navýšenia objemu jedál za obdobie 1 roka nad objem 45 600 jedál,
Požiadavky na poskytovanie stravovacích služiebDruhy jedál od pondelka do piatku (pracovné dni):1. Druh jedla: polievka + hlavné jedlo (mäso + príloha/zemiaky, ryža, cestovina),2. Druh jedla: polievka + hl. jedlo (sladké jedlo alebo slané bezmäsité jedlo),3. Druh jedla: polievka + hl. jedlo (mäso + príloha/zemiaky, ryža, cestovina),4. Druh jedla: polievka + studená kuchyňa (bagety, šalát alebo delená strava)     Delená strava – polievka + hl. jedlo (mäso + zelen. / ovocný šalát),5. Druh jedla: polievka + hl. jedlo (mäso/ryba/syr so zelen. šalátom, dresing, pečivo). 6. vyberové
U jedál 1,3 a 5 vždy iný druh prípravy mäsa a striedanie príloh. Ku každému druhu jedla pridať nápoj (čaj alebo sirupový nápoj). V prípade mäsitého jedla pridať kompót alebo šalát (surová/sterilizovaná zelenina). V týždennom jedálnom lístku budú pri každom druhu jedla uvedené alergény (numerickým vyjadrením s legendou obsahujúcou, ktoré číslo vyjadruje aký alergén.
Požiadavka na množstvo pri jednotlivých druhoch jedla :1. Druh jedla: polievka + hlavné jedlo (mäso + príloha/zemiaky, ryža, cestovina),      Polievka 3,5 dcl, Mäso 120 g, príloha zemiaky 250 g.2. Druh jedla: polievka + hlavné jedlo (sladké jedlo alebo slané bezmäsité jedlo),Polievka 3,5 dcl, sladké jedlo 200-400 g, slané bezmäsité jedlo 200 g.3. Druh jedla: polievka + hlavné jedlo (mäso + príloha/zemiaky, ryža, cestovina)      Polievka 3,5 dcl, Mäso na prírodno 80 g, príloha ryža 220 g, knedľa 160 g, cestovina 220 g.                                      Pokračovanie
4. Polievka 3,5 dcl, Bageta 300 g, Šalát 350 g. Delená strava Polievka 3,5 dcl, mäso 80-120 g, zeleninový alebo ovocný šalát 200 g. 5. Polievka 3,5 dcl, 350 g mäso/ryba/syr so zeleninovým šalátom, dresing, pečivo). Nápoj : 2,0 dcl. Kompót : 150 g. Šalát : 100 g.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vzájomné vzťahy zmluvných strán tejto zmluvy sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov , zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení vyhlášky MF SR č. 375/1999 Z .z., zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov
Poskytovateľ zabezpečí dodávanie stravy vo vhodných obaloch na udržanie tepla (varniciach - tepelno-izolačných nádobách ) a vozidlom určeným na prepravu stravy, zároveň sa zaväzuje, že strava poskytovaná v zmysle tejto zmluvy bude vyhotovená výhradne z čerstvých surovín. Objednávateľ nepripúšťa vyhotovenie stravy z polotovarov.Objednávateľ zabezpečí objednávanie a nahlásenie počtu a sortimentu jedál. Cena za služby je úmerná počtu vydaných stravných jednotiek za mesiac a cene jedného obeda.
V cene jedla (polievka + chleba, hlavné jedlo a nápoj - výber z 5 hlavných jedál) sú započítané náklady na dopravu, používanie nádob na dovoz stravy, zmluvne zabezpečená likvidácia zbytkov stravy a biologického odpadu a výdaj stravy zamestnancom poskytovateľa vo výdajni hlavnej budovy Nemocnice Alexandra Wintera n.o. - Winterova 66, Piešťany.
Poskytovateľ poskytne objednávateľovi jedálny lístok na nasledujúci kalendárny týždeň najneskôr vo štvrtok predchádzajúceho týždňa. V jedálnom lístku budú uvedené pri každom druhu jedla alergény (s numerickým vyjadrením) s legendou obsahujúcou, ktoré číslo obsahuje aký alergén.  Objednávanie obedov bude realizované prostredníctvom stravovacích poukážok, ktoré poskytuje objednávateľ pre svojich zamestnancov za úhradu.  Objednávateľ je povinný zabezpečiť súčinnosť s poskytovateľom pri odovzdávaní a preberaní obedov v zmysle tejto zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že objednané množstvo a druh tovarov dodá v plnom rozsahu a termíne stanovenom objednávkou na požadované miesto. V prípade, že to nie je schopný splniť, oboznámi o tom objednávateľa pred termínom dodania telefonicky na stanovené telefónne číslo podľa miesta odberu a zároveň mu to okamžite oznámi aj písomne mailom. Objednávateľ objednáva počty jedál na nasledujúci pracovný deň do 14 hod.
Prípadné zmeny zo strany objednávateľa v množstve alebo termíne dodávky už objednaných obedov je objednávateľ povinný oznámiť poskytovateľovi telefonicky najneskôr do 08 hod. pred termínom dodania v ten daný deň. Predmetná úprava je možná len na jedlo číslo 1.
Poskytovateľ zabezpečí dopravu do určených odberných miest prostredníctvom vlastných zamestnancov. V prípade, že tovar (objednané jedlá) nebudú doručené do miesta dodania v stanovenom termíne bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. Dodávané jedlá sa budú prepravovať v hygienicky nezávadných obaloch, alebo v obaloch obvyklých na prepravu uvedeného tovaru, vrátane motorových vozidiel zodpovedajúcich a určených k preprave dodávaného druhu tovaru.  Umývanie použitého riadu zabezpečí objednávateľ vo svojich výdajných priestoroch.
V prípade situácie že objednávateľ bude požadovať balenie stravy (zo zdravotného dôvodu...) sa predávajúci zaväzuje dodávať jedlo zabalené kde bude  stanovená suma za obal. Cena predmetu zmluvy  je záväzná pre obidve zmluvné strany. Uvedená cena tvorí časť ponuky poskytovateľom, ktorá bola vyhotovená na základe súťažných podkladov. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a počet obedov (jedál) u na základe objednávky objednávateľa.
Ceny sú pevné a nebudú podliehať žiadnym cenovým vplyvom a pridaným hodnotám.  K zmene môže dôjsť: a) v prípade vzniku nepredvídateľných okolností najmä prudkého nárastu cien vstupných komodít pre prípravu jedál, b) pri zmene zákonnej sadzby DPH.
Objednávateľ neposkytuje zálohové platby. Platba bude realizovaná prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na základe vystavenej faktúry, ktorá bude obsahovať všetky náležitosti. Poskytovateľovi vzniká právo fakturovať dodávku obedov na základe podkladov od objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli na štandardnej dobe splatnosti vystavených faktúr 30 dní odo dňa jej vystavenia. Kupujúci si vyhradzuje právo vrátiť faktúru na doplnenie alebo na prepracovanie, ak nebude v súlade s dodaným tovarom alebo nebude mať náležitosti daňového dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade, že objednávateľ neuhradí faktúru v stanovenej lehote, dostáva sa do omeškania a je povinný zaplatiť poskytovateľovi úrok z omeškania vo výške 0,027 % z fakturovanej ceny a to za každý deň omeškania, pokiaľ si tento nárok poskytovateľ uplatní.
Pri nedodržaní zmluvných podmienok je možné túto zmluvu vypovedať ktoroukoľvek zo zmluvných strán. Výpovedná doba je trojmesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. Za doručenie sa považuje aj odmietnutie zmluvnej strany prevziať podanie.
V prípade porušenia zmluvných podmienok uvedených vo vyššie uvedených ustanoveniach je výpovedná doba jednomesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. Za doručenie sa považuje aj odmietnutie zmluvnej strany prevziať podanie.
S dodávateľom (poskytovateľom) stravy bude uzavretý zmluvný vzťah na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu 214 999 EUR bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

45 600,00 ks

250 617,00

208 847,50

Splnenie požadovaných kritérií, ktoré sú špecifikované v predmete zákazky. Cena zákazky výpočet : cena jedla x požadované množstvo za rok (t. j. 45 600). Dodávanie stravy na základe čiastkových objednávok. Možnosť navýšenia objemu jedál za obdobie 1 roka nad požadovaný objem maximálne do výšky čerpania finančných prostriedkov 214 999 EUR bez DPH. - Cena za jedlo je spolu s dovozom, výdajom (vlastný kuchár dodávateľa), odvozom bio odpadu a pod. - VO sa môže zúčastniť spoločnosť s denným obratom cca 1000 obedov - Polievky bez pridania múky – zahustenie realizovať alternatívnymi variantmi - Každého ½ roku vyjadrenie zástupcov dodávateľa k dotazníku spokojnosti - s predchádzajúcim bodom spojená (každého ½ roku) pracovná schôdzka s návrhmi pre zlepšenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2023 11:00

08.12.2023 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2023 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 114
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2023 14:07 - Vstupná ponuka 250 617,00 € Cena s DPH
05.12.2023 14:07 - Najvýhodnejšia ponuka 250 617,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS