• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2023 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2023 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2023 12:35

Detail zákazky Z202314008

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2023 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2023 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2023 12:35

Základné údaje

Z202314008

OF-283363

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8700028

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

35894601

Päť P SLOVAKIA - reklamná agentúra, spol. s r.o.

Súťažná 21, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač novín

letáky

  • 22140000-3 - Letáky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač novín - 16-stranové vydanie
Funkcia
Tlač 1 (slovom jedného) čísla občasníka do 31.12.2023
Tlačiarenské služby súvisiace s tlačou 1 (slovom jedného) vydania občasníka podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek objednávateľa a v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie. Dodávateľ sa zaväzuje pre objednávateľa vykonať tlač a balenie jednotlivých vydaní občasníka.
Vrátane recyklačného poplatku.
Vrátane dopravy  celého nákladu do sídla distribučnej spoločnosti na území SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov spolu ks 250000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Periodicita občasník (1 vydanie)
Formát A4 ( rozmerová tolerancia 5%)
Papier 45g novinový
Farebnosť 4+4 CMYK
Väzba lepená alebo šitá
Váha 1 výtlačku 25 g ( +/- 5%)
Počet strán v jednom výtlačku 16
Obsah reklamy a inzercie menej ako 50% celkového obsahu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto dodávky tovaru : odovzdanie vytlačeného nákladu bude realizované na spracovateľskom stredisku poskytovateľa distribučných služieb na adrese: Pri Šajbách 1, 831 06 Bratislava (nejedná sa o adresu verejného obstarávateľa).
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ tiež vyhlasuje, že je zapísaný v Registri výrobcov neobalových výrobkov a počas platnosti a účinnosti zmluvy preberá na seba zodpovednosť za odvádzanie recyklačného poplatku a plnenie ďalších povinností vyplývajúcich aj pre Objednávateľa zo zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Objednávateľovi službu v dohodnutom rozsahu, čase a mieste plnenia a podľa ostatných zmluvných špecifikácií na základe tejto zmluvy.
Dodávateľ poskytne do 24 hodín od prijatia tlačových podkladov Objednávateľovi certifikovaný nátlačok spojený s vydaním jednotlivého vydania za účelom jeho odsúhlasenia. Bez súhlasu objednávateľa nie je možné vydanie vytlačiť. Certifikovaný nátlačok bude vyhotovený na papier s vlastnosťami obdobnými papieru, na aký bude realizované vydanie celého nákladu.
Dodávateľ zabezpečí vytlačenie vydania do troch pracovných dní odo dňa prijatia súhlasu Objednávateľa na základe odsúhlasenia certifikovaného nátlačku v zmysle predchádzajúceho bodu Osobitných požiadaviek na plnenie.
Dodávateľ oznámi zástupcovi Objednávateľa termín vytlačenia vydania a umožní vstup do priestorov tlačiarne a kontrolu kvality (porovnaním vytlačeného výtlačku s certifikovaným nátlačkom) a množstva objednaného vydania.
Dodávateľ zabezpečí balenie vytlačeného nákladu vydania občasníka do vhodných obalov, ktoré zabránia ich poškodeniu pri transporte a uskladnení.
Dodávateľ vystaví faktúru samostatne na základe zmluvy podľa fakturačných údajov Objednávateľa. Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí splnenie individuálnych požiadaviek objednávateľa na balenie časti tlačeného nákladu, konkrétne pri 7000 ks z jedného vydania. Individuálne požiadavky dodávateľa spočívajú v individuálnom balení 7000 ks výtlačkov z celkového nákladu jedného vydania do 118 samostatne označených balíkov určených pre adresnú distribúciu podľa priloženého rozpisu, ktorý je uvedený v prílohe.
V prípade rozdielnych sadzieb DPH  na predmet zákazky túto skutočnosť uvedie Dodávateľ v predloženom rozpočte po uzatvorení zmluvy. Túto skutočnosť Dodávateľ zohľadní pri cenovej ponuke a cenu určí tak, aby po prepočítaní na rozdielne sadzby zostala nezmenená oproti cene uvedenej v ponuke v systéme EKS. Kritériom pre vyhodnotenie je cena celkom s DPH na celý predmet zákazky.
!!!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska- Požaduje sa uviesť VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontraktačnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť  zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť , musí byť súčasťou kontraktačnej ponuky a obsahovať požadované informácie.
Počet ks distribuovaných na jednu adresu / Zoznam adries odpovedajúci danému počtu ks: 15/ 63;  30 / 17;  50 / 1;  55 / 1;  80 / 4;  100 / 16;  110 / 2;  120 / 3;  150 / 5;  200 / 2;  260 / 2;  270 / 1;  1000 / 1.                                                                                                        Spolu adresy = 118

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

19.12.2023 09:00 — 22.12.2023 15:00

1,00 kpl

12 485,72

10 404,77

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme uviesť rozpis jednotkovej ceny s DPH a bez DPH

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2023 09:02

12.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 125
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2023 17:26 - Vstupná ponuka 12 484,80 € Cena s DPH
11.12.2023 18:06 - Najvýhodnejšia ponuka 12 420,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS