35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
31354521
ALTRON SK, a.s.
Galvániho 15C, Bratislava, 831 07, SVK
Nákup elektrocentrál
Elektrocentrály
Tovar
1. Nákup elektrocentrál
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Elektrocentrála Honda EU32i alebo ekvivalent | ks | 10 | ||
Maximálny výkon | W | 3 000 | ||
Menovitý výkon | W | 2 600 | ||
Menovité napätie | V | 230 | ||
Menovitá frekvencia | Hz | 50 | ||
Menovitý prúd | A | 11 | ||
Objem valcov | cm3 | 130 | ||
Otáčky motora | ot./min. | 4 800 | ||
Objem oleja | L | 0,45 | ||
Objem palivovej nádrže | L | 4 | ||
Dĺžka | mm | 600 | ||
Výška | mm | 475 | ||
Šírka | mm | 325 | ||
Hmotnosť elektrocentrály | kg | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Min. 2 ks zásuviek, min. 16A – 250 V | |
1-valcový 4-takt motora | |
Typ invertorov jednofázový | |
Chladenie min. vzduchom | |
Prevádzkový čas pri menovitej hodnote minimálne 3 hodiny | |
Min. ručný štartér |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Nákup a dodanie nových elektrocentrál (ďalej len „stroj“ alebo „Predmet zmluvy“) v súlade s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy a ďalšími podmienkami uvedenými v Opisnom formulári / Zmluve vrátane príloh, spôsobilého na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“) v čase ich dodania Verejnému obstarávateľovi (ďalej len „Objednávateľ“). Zmluvou sa rozumie Kúpna zmluva vygenerovaná cez Elektronický kontraktačný systém (ďalej len „EKS“) na základe Opisného formuláru (ďalej aj ako „Zmluva“). |
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet zmluvy do 90 (deväťdesiat) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej Zmluvy. |
I.3 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet zmluvy, vrátane dopravy na nasledujúce miesta dodania, ak sa Objednávateľom nedohodne inak: Stredisko správy a údržby diaľnic (SSÚD) Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05-1 ks Stredisko správy a údržby diaľnic (SSÚD) Liptovský Mikuláš, Demänovská cesta 435/2, 031 01-2 ks Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest (SSÚR) Zvolen, Neresnícka 8, 960 21-1 ks Stredisko špecializovaných činností (SŠČ) Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65-3 ks Stredisko špecializovaných činností (SŠČ) Mengusovce, č.204, 059 36-3 ks |
I.4 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä: Preberací protokol, Záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
I.5 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
a. vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru (ďalej len „Príloha č. 1“) vychádzajúcu z celkovej ceny Zmluvy, v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Zodpovedá za to, že celková cena bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z EKS je totožná s celkovou cenou bez DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 – Návrh na plnenie kritérií (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru; |
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH; |
c. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení v SR, vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy až po ukončenie záručnej doby Predmetu zmluvy; |
I.6 Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy spĺňal ďalšie, aj v Opisnom formulári nemenované, podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na Predmet zmluvy, ak sú podľa úpravy požadované. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním Predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy. |
II.3 Celková cena v zmysle Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného Predmetu zmluvy ako i prevzatého. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. V cene sú zahrnuté dopravné náklady súvisiacich s dodaním v rámci Predmetu zmluvy. |
II.4 Cena za dodanie Predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania Predmetu zmluvy. |
II.6 Prijatá Jednotková cena z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru z EKS je pevná a nemenná počas doby trvania Zmluvy. |
II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohy faktúry tvorí Preberací protokol Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy... |
...Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto dodania Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedostatkov Objednávateľom, jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doporučene doručenej faktúry s prílohami. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV. 1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami. |
IV.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatné dodania elektrocentrál v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu Preberacieho protokolu Objednávateľom. Riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musí byť uvedený v Preberacom protokole. |
IV.3 V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady v rámci záručnej doby je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na vopred Objednávateľom elektronicky určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroj, neuhradiť dohodnutú Celkovú cenu stroja a nepodpísať Preberací protokol k stroju, pokiaľ dodávaný stroj nebude bez vád a iných nedostatkov, nebude kompletný alebo nebude plne funkčný. |
V.2 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií. |
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
18.12.2023 08:00 — 18.03.2024 14:30
10,00 ks
25 467,23
25 467,23
V zmysle Opisného formulára
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2023 08:33
13.12.2023 09:00
13.12.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2023 10:45 - Vstupná ponuka | 25 467,23 | € | Cena bez DPH |
12.12.2023 17:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 890,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: