• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2023 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2023 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2023 10:15

Detail zákazky Z202314004

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2023 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2023 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2023 10:15

Základné údaje

Z202314004

OF-283374

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8706775

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31354521

ALTRON SK, a.s.

Galvániho 15C, Bratislava, 831 07, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup elektrocentrál

Elektrocentrály

  • 31120000-3 - Generátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup elektrocentrál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektrocentrála Honda EU32i alebo ekvivalent ks 10
Maximálny výkon W 3 000
Menovitý výkon W 2 600
Menovité napätie V 230
Menovitá frekvencia Hz 50
Menovitý prúd A 11
Objem valcov cm3 130
Otáčky motora ot./min. 4 800
Objem oleja L 0,45
Objem palivovej nádrže L 4
Dĺžka mm 600
Výška mm 475
Šírka mm 325
Hmotnosť elektrocentrály kg 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. 2 ks zásuviek, min. 16A – 250 V
1-valcový 4-takt motora
Typ invertorov jednofázový
Chladenie min. vzduchom
Prevádzkový čas pri menovitej hodnote minimálne 3 hodiny
Min. ručný štartér
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Nákup a dodanie nových elektrocentrál (ďalej len „stroj“ alebo „Predmet zmluvy“) v súlade s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy a ďalšími podmienkami uvedenými v Opisnom formulári / Zmluve vrátane príloh, spôsobilého na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“) v čase ich dodania Verejnému obstarávateľovi (ďalej len „Objednávateľ“). Zmluvou sa rozumie Kúpna zmluva vygenerovaná cez Elektronický kontraktačný systém (ďalej len „EKS“) na základe Opisného formuláru (ďalej aj ako „Zmluva“).
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet zmluvy do 90 (deväťdesiat) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej Zmluvy.
I.3 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet zmluvy, vrátane dopravy na nasledujúce miesta dodania, ak sa Objednávateľom nedohodne inak: Stredisko správy a údržby diaľnic (SSÚD) Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05-1 ks Stredisko správy a údržby diaľnic (SSÚD) Liptovský Mikuláš, Demänovská cesta 435/2, 031 01-2 ks Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest (SSÚR) Zvolen, Neresnícka 8, 960 21-1 ks Stredisko špecializovaných činností (SŠČ) Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65-3 ks Stredisko špecializovaných činností (SŠČ) Mengusovce, č.204, 059 36-3 ks
I.4 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä: Preberací protokol, Záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
I.5 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru (ďalej len „Príloha č. 1“) vychádzajúcu z celkovej ceny Zmluvy, v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Zodpovedá za to, že celková cena bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z EKS je totožná s celkovou cenou bez DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 – Návrh na plnenie kritérií (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru;
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH;
c. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení v SR, vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy až po ukončenie záručnej doby Predmetu zmluvy;
I.6 Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy spĺňal ďalšie, aj v Opisnom formulári nemenované, podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na Predmet zmluvy, ak sú podľa úpravy požadované.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním Predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy.
II.3 Celková cena v zmysle Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného Predmetu zmluvy ako i prevzatého. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. V cene sú zahrnuté dopravné náklady súvisiacich s dodaním v rámci Predmetu zmluvy.
II.4 Cena za dodanie Predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania Predmetu zmluvy.
II.6 Prijatá Jednotková cena z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru z EKS je pevná a nemenná počas doby trvania Zmluvy.
II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohy faktúry tvorí Preberací protokol Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy...
...Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto dodania Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedostatkov Objednávateľom, jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doporučene doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV. 1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami.
IV.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatné dodania elektrocentrál v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu Preberacieho protokolu Objednávateľom. Riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musí byť uvedený v Preberacom protokole.
IV.3 V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady v rámci záručnej doby je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na vopred Objednávateľom elektronicky určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroj, neuhradiť dohodnutú Celkovú cenu stroja a nepodpísať Preberací protokol k stroju, pokiaľ dodávaný stroj nebude bez vád a iných nedostatkov, nebude kompletný alebo nebude plne funkčný.
V.2 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

18.12.2023 08:00 — 18.03.2024 14:30

10,00 ks

25 467,23

25 467,23

V zmysle Opisného formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.12.2023 08:33

13.12.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 489
 68
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2023 10:45 - Vstupná ponuka 25 467,23 € Cena bez DPH
12.12.2023 17:33 - Najvýhodnejšia ponuka 22 890,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS