• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2023 09:36
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2023 10:50

Detail zákazky Z202313983

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2023 09:36
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2023 10:50

Základné údaje

Z202313983

OF-283376

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8687329

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka kancelárskych potrieb 24

zošívačka, kalkulačka, zvyrazňovač, špagát

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka kancelárskych potrieb
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti. Pri položkách kde sa uvádzajú konkrétne značky, platí alebo ekvivalentný.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Sada gélových rollerov edding 2185/7S 1 ks
2. Plastový obal XS so zipsom Leitz complete 1 ks
3.  Drôtený stojan na pera 90x100 mm strieborný 2 bal.
4. drotený stojan kombinovaný 205x103x98mm strieborný 2 ks
5.Rozraďovac kartónový 10x5 x24 mix farieb/100 ks v baleni 1 ks
6. Kalkulačka Casio MS-20Uc čierna 4 ks
7.Zošívačka elektrická na náboje 26/6, 24/6, zošívanie 20 lisotv, čierna Rapid Fixativ 20EX 2 ks
8. Strúhadlo 2 otvory, stolove, elektrické, USB konektor, Rapesco PS12-USB čierne 3 ks
9. Kalkulačka vedecká, 640 funkcii, Sharp elw506tgy 1 ks
10. Kalkulačka Casio MS-20BS 1 ks
11. Kalkulačka Casio MSD 10 B 1 ks
12.Lepiaca páska obojstranná 6 ks
13. Sada zvýrazňovačov Pastel 1546/8S 5 ks
14. Lepiaca páska 25x66 transparetná 10 ks
15.Rezačka Kobra 430 EM 1 ks
16. Laminovacia fólia za studena 80 mic, 20 m, rolka pre stroje Office CS9 3 bal.
17. Obal „L“ A4 150 mic 100 ks
18. Rezačka Dahle 508 rotačná 3GEN 1 ks
19. Špagát trikolora 100 g 2 ks
20.Viazací kryt zadný Delta, formát A4, materiál kartón, povrch imitácia kože z jednej strany, hladý z druhej strany, farba tmavomodrá 200 ks
21. Hrebeň na krúžkovú väzbu, 21 krúžkov, ovál, na formát A4, kapacita viazania 341-410 listov priemer 45 mm, farba biela 50 ks
22. Výkres 190g A5 200 ks
23. Sadá popisovačov Centropen 7550 30 ks v balení 2 ks
24. Laserové ukazovátko rechargeable, čierne, dosah 30m, USB prijímač, dobíjací akumulátor 3 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy/rámcovej dohody oznámi objednávateľovi e-mailovú adresu na ktorú bude objednávateľ zasielať čiastkové objednávky,
Dodanie bude požadované v čase najneskôr do 14:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru,
Dodacia lehota jednotlivých  objednávok je najviac do 7 dní odo dňa doručenia objednávky na plnenie od objednávateľa,
Tovar bude vždy dodaný s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH, celkovú cenu spolu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH, všetky ceny a výpočty sa zaokruhľujú na dve desatinné miesta na najbližší eurocent, niekedy po dodaní tovaru objednávateľ môže požadovať vystavenie viacerých faktúr,
Platí alebo ekvivaletne iné. Pod pojmom ekvivalent sa rozumie iná značka. Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok.
Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody.
Dopravné, balné a iné náklady budú zahrnuté v cene zákazky.
Platba bude vykonaná bezhotovostne na faktúru  do 30 dní po dodaní tovaru.
Faktúra bude doručená spolu s tovarom.
Reklamácia 24 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

15.12.2023 14:00

1,00 kpl

1 138,73

948,94

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.12.2023 13:40

08.12.2023 09:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2023 09:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 30
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2023 15:20 - Vstupná ponuka 1 138,73 € Cena bez DPH
08.12.2023 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka 1 138,72 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS