37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
53688813
Dreamtex, s.r.o.
Košická 2, Moldava nad Bodvou, 04501, SVK
Interiérové vybavenie kancelárie 2
kancelársky stôl, kancelárske kreslo, konferenčná stolička, rozkladacia pohovka
Tovar, Služba
1. Kancelárske kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske kreslo do kancelárie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske kreslo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
šírka | min. 520 mm |
výška | min. 900 - 1000 mm |
hĺbka | min. 570 mm |
nosnosť | min. 110 kg |
Kreslo čalúnené, materiál sieťovina. Kovový chrómovaný kríž s kolieskami na tvrdé a mäkké podlahy. Ergonomicky tvarované sedadlo. Farba čierno - sivá. |
2. Konferenčná stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Konferenčná stolička do kancelárie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konferenčná stolička | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Čalúnená zasadacia stolička s čiernymi nohami v čiernom prevedení. Nosnosť 120 kg. |
3. Rozkladacia pohovka
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozkladacia pohovka |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozkladacia pohovka | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
šírka | min. 1920 mm |
výška | min. 890 mm |
hĺbka | min. 920 mm |
Nosnosť | max. 330 kg |
Rozkladacia trojmiestna pohovka, bez úložného priestoru. Materiál sedadlo opierka: látka polyester, polyuretanová pena. Farebné prevedenie (hnedá, tmavošedá, zelená) po dohode. |
4. Kancelársky stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky stôl do kancelárie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky stôl | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
šírka | min. 1800 mm |
výška | min. 750mm |
hĺbka | min. 800 mm |
dezén | buk |
Písací stôl vyrobený z laminovanej drevotrieskovej dosky, hrúbka 25 mm. Nohy stola výškovo nastaviteľné. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - strediská v Trenčianskom kraji. Adresy dodania budú upresnené po uzatvorení zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania. |
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek. |
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trenčiansky, Slovenská republika
20.12.2023 13:12 — 25.01.2024 13:12
1,00 celok
984,82
820,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2023 13:14
14.12.2023 13:11
14.12.2023 13:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2023 08:34 - Vstupná ponuka | 980,00 | € | Cena bez DPH |
11.12.2023 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 820,68 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: