• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 13:11
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 14:05

Detail zákazky Z202313982

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2023 13:11
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2023 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2023 14:05

Základné údaje

Z202313982

OF-282554

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8713381

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

53688813

Dreamtex, s.r.o.

Košická 2, Moldava nad Bodvou, 04501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie kancelárie 2

kancelársky stôl, kancelárske kreslo, konferenčná stolička, rozkladacia pohovka

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39121100-7 - Písacie stoly
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo
Funkcia
Kancelárske kreslo do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 520 mm
výška min. 900 - 1000 mm
hĺbka min. 570 mm
nosnosť min. 110 kg
Kreslo čalúnené, materiál sieťovina. Kovový chrómovaný kríž s  kolieskami na tvrdé a mäkké podlahy. Ergonomicky tvarované sedadlo. Farba čierno - sivá.
 2. Konferenčná stolička
Funkcia
Konferenčná stolička do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čalúnená zasadacia stolička s čiernymi nohami v čiernom prevedení. Nosnosť 120 kg.
 3. Rozkladacia pohovka
Funkcia
Rozkladacia pohovka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozkladacia pohovka ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 1920 mm
výška min. 890 mm
hĺbka min. 920 mm
Nosnosť max. 330 kg
Rozkladacia trojmiestna pohovka, bez úložného priestoru. Materiál sedadlo opierka: látka polyester, polyuretanová pena. Farebné prevedenie (hnedá, tmavošedá, zelená) po dohode.
 4. Kancelársky stôl
Funkcia
Kancelársky stôl do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 1800 mm
výška min. 750mm
hĺbka min. 800 mm
dezén buk
Písací stôl vyrobený z laminovanej drevotrieskovej dosky, hrúbka 25 mm. Nohy stola výškovo nastaviteľné.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - strediská v Trenčianskom kraji. Adresy dodania budú upresnené po uzatvorení zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania.
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek.
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť.
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať  náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

20.12.2023 13:12 — 25.01.2024 13:12

1,00 celok

984,82

820,68

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.12.2023 13:14

14.12.2023 13:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2023 13:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 495
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2023 08:34 - Vstupná ponuka 980,00 € Cena bez DPH
11.12.2023 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka 820,68 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS