Z202313981
OF-283378
zazmluvnená
35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Hygienické potreby
hygienické, potreby, utierky, mydlo, toaletný papier, papierové servítky, saponáty, osviežovač vzduchu
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazy je zabezpečenie hygienických potrieb v čiastkových dodávkach pre všetky pracoviská objednávateľa v SR, vrátane dopravy na miesta plnenia – pracoviská verejného obstarávateľa v požadovanej kvalite a vlastnostiach podľa špecifikácie objednávateľa. |
Súčasťou predmetu zákazky musia byť nasledovné služby: - doprava predmetu zákazky na miesta plnenia priebežne počas trvania zmluvy (na základe čiastkových objednávok tovaru) - všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zákazky. |
Do navrhnutej celkovej ceny je potrebné zahrnúť všetky náklady spojené so zabezpečením celého predmetu zákazky, teda aj súvisiace služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toaletný papier dvojvrstvový, farba biela, materiál - prvorecykel, belosť ISO 87%, gramáž 2x16,5 gr/m2, návin 44 m v jednej rolke, počet útržkov 400 ks v jednej rolke, priemer rolky 11,8 cm, priemer dutinky 4,5 cm, šírka rolky 11 cm, váha 1 rolky 0,144 kg, 8 ks/bal, perforácia a podtlač - áno | bal. | 350 | ||
Toaletný papier trojvrstvový, farba biela, belosť ISO 80%, materiál - 100% celulóza, gramáž 3x15 gr/m2, návin 29,2 m v jednej rolke, počet útržkov 250 ks v jednej rolke, priemer rolky 11,5 cm, priemer dutinky 4,5 cm, šírka rolky 9,5 cm, váha 1 rolky 0,11 kg, 8 ks/bal, perforácia a podtlač - áno | bal. | 1800 | ||
Toaletný papier 2-vrstvový, recyklovaný, rolka fí 19 cm, dĺžka návinu 130 m, počet útržkov 1040, farba biela, 12 ks/bal; Katrin classic Gigant, alebo ekvivalent | bal. | 390 | ||
Toaletný papier 2-vrstvový, 100% recycling, dĺžka návinu 30 m, farba prírodná, 64 ks/bal | bal. | 300 | ||
Toaletný papier 2-vrstvový bez perforácie, mini rolka fí 19 cm, dĺžka návinu/šírka 170 m/10 cm, farba šedá, recycling; 6ks/bal | bal. | 50 | ||
Midi rolka toaletného papiera, 2-vrstvový, 100 % recycling, do zásobníka CWS, s ražbou, natural biely, 12ks/bal | bal. | 50 | ||
Toaletný papier 2-vrstvový z nerecyklovaného bieleho papiera bez perforácie, maxi rolka fí 26 cm, dĺžka návinu/šírka 360 m/10 cm; 6 ks/bal | bal. | 300 | ||
Papierové utierky rolované, 6 ks/bal, dvojvrstvové, gramáž 2x21,5 gr/m2, návin 100 m v jednej rolke, váha 1 rolky 1,016 kg, 100% celulóza, belosť ISO 81%, šírka rolky 21 cm, priemer rolky 16 cm, priemer dutinky 5 cm, bez perforácie a podtlače, CWS | bal. | 700 | ||
Utierky papierové skladané ZZ, dvojvrstvové, farba biela, 100% celulóza, rozmer 23 x 24 cm, balenie /kart./ 20 x po 200 ks | kart. | 500 | ||
Utierky papierové skladané ZZ, dvojvrstvové, farba biela, 100% celulóza, rozmer 22 x 23 cm, balenie /kart./ 15 x po 200 ks | kart. | 300 | ||
Utierky papierové skladané ZZ, jednovrstvové, farba biela, recykel+celulóza, rozmer 20x25, balenie /kart./ 20 x po 250 ks | kart. | 200 | ||
Utierky kuchynské 2-vrstvové, 100% celulóza, bez potlače, dĺžka návinu 11 m, počet útržkov 50, farba biela, balenie po 2 ks | bal. | 500 | ||
Servítky 1-vrstvové biele, 100% celulóza, rozmer 33 x 33 cm, 100 ks/bal | bal. | 500 | ||
Mydlová pena Soap Bestfoam Mild 500, 12 ks/bal, objem náplne 500 ml/ks, váha náplne 0,546 kg/ks, rozmer 8,5 x 16 x 6 cm/ks, pH skin neutral 4,9 - 5,4, CWS, príp. ekvivalent. | ks | 300 | ||
Mydlo toaletné klasické, balenie 100 g | ks | 100 | ||
Mydlo tekuté do dávkovača, objem 1 l | ks | 110 | ||
Mydlo tekuté - náplň, balenie 5 l | ks | 400 | ||
Umývacia pasta na ruky, balenie 500 g; Vansolvik, príp. ekvivalent | ks | 40 | ||
Mydlový koncentrát, žltý s citrónovou vôňou, balenie 500 ml; CWS Standard Best, príp. ekvivalent | ks | 20 | ||
Mydlo tekuté s dávkovačom, balenie 500 ml | ks | 750 | ||
Mydlo hotelové klasické, balenie 200 ks po 15 g | bal. | 5 | ||
Náplň do osviežovača vzduchu 695 Frutto - Air Controll Refill Frutto / Refill Set Frutto AC III., broskyňová vôňa, balenie po 50 ks, obsah náplne 85 ml/ks, váha náplne 0,1 kg/ks, rozmery 5,4 x 5,4 x 5,5 cm/ks, CWS, príp. ekvivalent | ks | 50 | ||
Náplne do osviežovača vzduchu: vôňa 630 - Sweet orange, alebo 631 - Flower rain, alebo 632 - Peach heaven, Air Bar Refill CWS, pomarančová, kvetinová alebo broskyňová vôňa, balenie po 8 ks, obsah náplne 80 ml/ks, váha náplne 0,098 kg/ks, rozmery 6,84 x 8,9 x 6 cm/ks, CWS, príp. ekvivalent | ks | 10 | ||
Osviežovač vzduchu, rôzne vône, spray, balenie 300 ml | ks | 1000 | ||
Krém na ruky univerzálny, balenie po 100 ml; Indulona, príp. ekvivalent | ks | 200 | ||
Handra na podlahu absorbujúca vodu a iné tekutiny, molitanová tkanina, rozmer 50 x 70 cm | ks | 160 | ||
Utierka s mikrovláknom, vysoko účinná na rôzne druhy povrchu, použitie zasucha aj zamokra, rozmer 20 x 20 cm | ks | 300 | ||
Handra kuchynská z prírodného hubovitého materiálu, rozmery 15 x 15 cm, 5 ks/bal | bal. | 400 | ||
Hubka na riad, pevne spojené vrstvy drôtenky s molitanom, 10 ks/bal, rozmer jednej hubky 8x5x2,5 cm | bal. | 450 | ||
Hubka na riad, pevne spojené vrstvy drôtenky s molitanom, 10 ks/bal, profilovaná, rozmer jednej hubky 9,5x7x4,5 cm | bal. | 350 | ||
Trojzložkové tablety do umývačky riadu, 40 ks/bal, bez fosforečnanov | bal. | 70 | ||
Soľ do umývačky riadu, 1,5 kg, Finish, alebo ekvivalent | ks | 50 | ||
Leštidlo do umyvačky riadu, min. 750 ml | ks | 50 | ||
Čistič umývačky riadu 2 x 250 ml/bal | bal. | 50 | ||
Rýchlo rozpúšťač vodného kameňa, potravinársky, balenie 100 g (kyselina citrónová), príp. ekvivalent | ks | 700 | ||
Prostriedok na umývanie riadu, saponát 1 L, Katka citrón, príp. ekvivalent | ks | 1600 | ||
Čistič odpadu, granule reagujúce s vodou rozpúšťajúce nečistoty, balenie 800 g | ks | 100 | ||
Prostriedok proti plesniam s rozprašovačom, objem 500 ml; Savo, príp. ekvivalent | ks | 90 | ||
Vrecká na hygienické vložky mikroténové, rozmer dĺžka/šírka/hrúbka 25 x 8 x 6 cm, 30 ks/bal | bal. | 500 | ||
Kocky do pisoáru, pevný prostriedok pohlcujúci pachy, balenie 1 kg (=ks) | ks | 80 | ||
Plastová WC kefa s nádobkou - biela | ks | 280 | ||
Rukavice gumené jednorazové č. 8 M (ks=pár) | ks | 120 | ||
Rukavice gumené jednorazové č. 10 XL (ks=pár) | ks | 150 | ||
Kôš na smeti z PVC s odnímateľným kolísavým vrchnákom, objem min. 9 l, CURVER CLICK savana, alebo ekvivalent | ks | 30 | ||
Lopatka na smeti so zmetákom z PVC | ks | 60 | ||
Etylalkoholová dezinfekcia na ruky s pumpičkou, objem 500 ml, Zloženie: Etylalkohol 60% - 80% hmotnostných %, môže obsahovať peroxid vodíka a glycerín, registrovaná v registri biocídnych výrobkov MH SR, musí spĺňať všetky bezpečnostné normy stanovené EÚ | ks | 200 | ||
Etylalkoholová dezinfekcia na ruky, objem 5 l, Zloženie: Etylalkohol 60% - 80% hmotnostných %, môže obsahovať peroxid vodíka a glycerín, registrovaná v registri biocídnych výrobkov MH SR, musí spĺňať všetky bezpečnostné normy stanovené EÚ | ks | 150 | ||
Dezinfekčný prostriedok na báze chlóru, Suprachlór BT príp. ekvivalent, 1 kg, Zloženie: Uhličitan sodný > 40 %, Troklozén – Nátrium, dihydrát < 20 %, Kyselina benzénsulfónová, C10-13-alkylderiváty, sodné soli < 5 %, registrovaný v registri biocídnych výrobkov MH SR, musí spĺňať všetky bezpečnostné normy stanovené EÚ | ks | 150 | ||
Jednorazové hygienické rukavice, 100 ks/bal, Zloženie: Latex, alebo Nitril, nepudrované, spľňajúce EN ISO 374 – 5, EN ISO 374 – 1 (Type C), veľkosť: XL | bal. | 100 | ||
Jednorazové hygienické rukavice, 100 ks/bal, Zloženie: Latex, alebo Nitril, nepudrované, spľňajúce EN ISO 374 – 5, EN ISO 374 – 1 (Type C), veľkosť: L | bal. | 100 | ||
Jednorazové hygienické rukavice, 100 ks/bal, Zloženie: Latex, alebo Nitril, nepudrované, spľňajúce EN ISO 374 – 5, EN ISO 374 – 1 (Type C), veľkosť: M | bal. | 100 |
Názov |
1. Cena vrátane dopravy na miesta plnenia - Bratislavský kraj: Bratislava 3 rôzne adresy; Trnavský kraj: Trnava, Dunajská Streda, Galanta, Senica; Trenčiansky kraj: Trenčín, Považská Bystrica, Prievidza; Nitriansky kraj: Nitra, Nové Zámky, Komárno, Levice, Topoľčany; Banskobystrický kraj: Banská Bystrica, Lučenec, Rimavská Sobota, Žiar nad Hronom, Zvolen; Žilinský kraj: Žilina, Čadca, Dolný Kubín, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Martin; Prešovský kraj: Prešov 2 rôzne adresy, Bardejov, |
Humenné, Poprad, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov nad Topľou; Košický kraj: Košice, Michalovce, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov. V cene sú tiež zahrnuté všetky ďalšie náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, alebo náklady, ktoré sa môžu v súvislosti s plnením predmetu zákazky vyskytnúť. |
2. Množstvá tovaru uvedené v tabuľke v bode 2.2 rámcovej dohody v stĺpci „Maximum“ sú predpokladané maximálne množstvá. Dodávateľ bude dodávať tovar objednávateľovi počas doby platnosti rámcovej dohody, a to podľa skutočných potrieb objednávateľa, ktorý má výhradné právo určiť si druh a presné množstvá tovaru pri jednotlivých dodávkach, najmenej 2 x do mesiaca a to aj nad množstvá uvedené v stĺpci „Maximum“ za predpokladu, že celková maximálna cena plnenia uvedená v čl. IV rámcovej dohody nebude prekročená. |
Objednávateľ sa nezaväzuje kúpiť od dodávateľa celkové množstvo tovaru a je jeho výhradným rozhodnutím podľa jeho potrieb, koľko a aký tovar od dodávateľa kúpi. |
3. Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Zmluvná cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien a jednotkových množstiev uvedených v časti Technické vlastnosti pre údaj MAXIMUM. |
4. Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam pracovísk objednávateľa – miest plnenia, do 7 dní po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody. V prípade zmeny, zrušenia alebo vzniku nového pracoviska objednávateľa počas platnosti rámcovej dohody oznámi objednávateľ dodávateľovi túto skutočnosť v lehote najneskôr 5 pracovných dní odo dňa vzniku uvedenej skutočnosti, elektronickou formou na e-mailovú adresu kontaktnej osoby dodávateľa. |
5. Zmluvné strany si vzájomne oznámia kontaktné osoby, e-mailové adresy a ďalšie nevyhnutné kontaktné údaje pre obdobie platnosti rámcovej dohody bez zbytočného odkladu po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody. |
6. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových elektronických objednávok objednávateľa odoslaných v elektronickom objednávkovom systéme, zriadenom na web stránke dodávateľa. Objednávky budú obsahovať názov tovaru – predmet objednávky, požadované množstvo tovaru, konkrétne miesto plnenia, termín dodania tovaru do miesta plnenia a cenu tovaru v členení bez DPH, sadzba DPH a cena vrátane DPH. Cena bude uvedená v jednotkových cenách pri jednotlivých druhoch tovaru, aj ako celková cena za objednané množstvo tovaru. |
V objednávke objednávateľ uvedie zamestnanca oprávneného na prevzatie tovaru v mieste plnenia. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť funkčnosť a dostupnosť elektronického objednávkového systému počas doby platnosti tejto rámcovej dohody. Prípadné plánované odstávky elektronického objednávkového systému je povinný oznámiť objednávateľovi 5 pracovných dní vopred, pričom sa zaväzuje zabezpečiť, aby dĺžka plánovanej odstávky elektronického objednávkového systému nespôsobila nemožnosť objednávateľa objednávať predmet plnenia podľa jeho potrieb. |
8. Dodávateľ zabezpečí prístup do svojho elektronického objednávkového systému pre všetky nákladové strediská objednávateľa (minimálne 30 nákladových stredísk) + pre administrátorov so zabezpečením nasledovných požiadaviek objednávateľa: - zadanie žiadanky priamo z nákladového strediska - prevzatie žiadanky do hromadnej objednávky - potvrdenie objednávky (hromadnej žiadanky) - možnosť doplniť v katalógu zákaznícky kód položky kupujúcim - schválenie žiadanky dvojstupňovým schvaľovacím postupom - možnosť úpravy žiadanky schvaľovateľom |
- filtrovanie žiadaniek podľa stavu vybavenosti - možnosť vytlačenia a skopírovania žiadanky - potvrdenie prevzatia objednávky - prístup k dodacím listom v katalógu dodávateľa - stanovenie finančných objemov pre jednotlivé nákladové strediská - možnosť filtrovať a zobraziť sumár čerpania jednotlivých položiek - možnosť nahlásenia chybnej dodávky - možnosť kedykoľvek filtrovať a zobraziť prehľad realizovaných objednávok, spolu s ich stavom, hodnotou a dátumom vystavenia, resp. dodania. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi v elektronickom objednávkovom systéme, ak objednávateľ v objednávke vzhľadom k povahe zákazky nestanoví dlhšiu lehotu dodania. Doručenie aj potvrdenie objednávky bude potvrdené formou správy o doručení objednávky, automaticky zaslanej elektronickým objednávkovým systémom na e-mail kontaktnej osoby objednávateľa podľa bodu 5. |
10. Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi zaslanie faktúry elektronicky pre ekonomický systém SAP vo formáte .txt.. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v zmysle ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov aj nasledujúce položky: - číslo materiálu objednávateľa, - názov tovaru, - objednané množstvo tovaru, - mernú jednotku, - cena za mernú jednotku, - kód nákladového strediska objednávateľa, - miesto dodania tovaru, - dátum dodávky tovaru. |
11. Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a platnou rámcovou dohodou, že ho dodá v bezchybnom stave v sortimente a v množstve určenom v objednávke a v lehote podľa bodu 9. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do miest plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 9.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ ohlási objednávateľovi dodanie tovaru 1 pracovný deň vopred, a to na kontaktné údaje osoby poverenej prevzatím tovaru v konkrétnom mieste plnenia. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v obale, na ktorom bude viditeľne vyznačený typ výrobku, jeho názov a iné identifikačné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia podľa objednávky objednávateľa a zloženie v mieste plnenia podľa objednávky objednávateľa. |
15. Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia. |
16. Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi počas doby platnosti rámcovej dohody kúpnu cenu na základe faktúr, ktoré je dodávateľ oprávnený vystaviť až po riadnom dodaní tovaru na základe čiastkovej objednávky objednávateľa, najneskôr však do 5. pracovného dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po riadnom dodaní tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa. |
17. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi na e-mailovú adresu, oznámenú v zmysle bodu 5. Dodávateľovi - platiteľovi DPH bude cena za predmet zmluvy uhradená iba na bankový účet, ktorý je zverejnený v zozname bankových účtov zverejnenom na webovom sídle finančného riaditeľstva. Dodávateľ je povinný ihneď písomne informovať objednávateľa o každej zmene tohto bankového účtu. Ak dodávateľ, ktorý je platiteľom DPH, nesplní povinnosť podľa § 6 ods. 1, 2 a 3 a § 85kk |
zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“), objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle ustanovenia § 69c ods. 1 zákona o DPH, t. j. uhradiť sumu DPH uvedenú vo faktúre dodávateľa na číslo účtu správcu dane vedeného pre dodávateľa podľa § 67 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní, pričom objednávateľ nie je v omeškaní, ak z tohto dôvodu neplní, čo mu ukladá rámcová dohoda. |
Dodávateľ v takom prípade nemá nárok na úhradu príslušnej časti faktúry zodpovedajúcej výške DPH, na úroky z omeškania ani akékoľvek iné sankcie súvisiace s neuhradenou príslušnou časťou faktúr. |
18. V prípade, ak sa po uzatvorení rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
19. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa rámcovej dohody, riadne zabalený a vybavený na prepravu. |
20. V prípade, že tovar bude dodaný s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na tovare, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád tovaru. |
21. Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia zodpovedným zamestnancom objednávateľa bez vád, potvrdeným podpisom na dodacom liste. V prípade podania reklamácie objednávateľom sa záručná doba predlžuje o čas riešenia reklamácie. |
22. Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil. |
23. V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality. |
24. Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona o DPH. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
25. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
26. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu rámcovej dohody, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet rámcovej dohody sám. |
Objednávateľ je oprávnený od rámcovej dohody odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
27. V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. platných OPEP (2. časť VZP) v deň podpisu tejto zmluvy. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle čl. XVIII bod 18.2 a) OPEP a bodu 44 týchto osobitných podmienok pre plnenie. |
28. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. |
29. V prípade odstúpenia rámcová dohoda zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhému účastníkovi rámcovej dohody. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia. |
30. V prípade predčasného ukončenia rámcovej dohody si účastníci rámcovej dohody vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté na základe rámcovej dohody, o čom vyhotovia písomný protokol. |
31. Účastníci dohody sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody, ktoré by spôsobilo, že by účastníci dohody alebo osoby ovládané účastníkmi dohody porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
32. Účastníci dohody sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhého účastníka dohody, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhého účastníka dohody žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody v rozpore s etickým kódexom objednávateľa, zverejneným na webovom sídle objednávateľa. |
33. Účastníci dohody sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto rámcovej dohody. |
34. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody je poskytnutý účastníkovi dohody alebo zástupcovi účastníka dohody v rozpore s týmto článkom rámcovej dohody, môže účastník dohody od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
35. Účastníci dohody sa zaväzujú dodržiavať apolitickosť vo vzájomnom postupe pri uzatváraní rámcovej dohody a základné morálne a etické hodnoty ustanovené v obsahu etického kódexu objednávateľa. V prípade nedodržiavania stanovených apolitických, morálnych a etických hodnôt je účastník dohody oprávnený od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
36. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto rámcovej dohody na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
37. Rozhodným právom pre túto rámcovú dohodu je slovenský právny poriadok. |
38. Účastníci dohody sa dohodli, že písomnosti podľa tejto rámcovej dohody sa doručujú osobne, poštou, kuriérskou službou alebo e-mailom. Každý z účastníkov dohody je povinný písomne informovať druhého účastníka dohody o akejkoľvek zmene adresy, e-mailu, alebo kontaktných údajov. Písomnosti doručované poštou a kuriérskou službou sa doručujú na adresu sídla účastníkov dohody, uvedenú v rámcovej dohode. Písomnosti doručované osobne sa považujú za doručené v deň ich prevzatia, alebo dňom kedy adresát odoprel prevziať zásielku. |
Písomnosti doručované poštou alebo kuriérskou službou sa považujú za doručené v deň prevzatia zásielky adresátom, alebo v deň keď sa zásielka vrátila odosielateľovi späť ako nedoručená, aj keď sa adresát o zásielke nedozvedel. Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené nasledujúci pracovný deň po ich odoslaní na niektorú z emailových adries druhého účastníka dohody, ktoré si účastníci dohody vzájomne oznámia po nadobudnutí účinnosti tejto rámcovej dohody. |
39. Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny, zániku rámcovej dohody alebo akéhokoľvek porušenia rámcovej dohody, sa nepoužije e-mail. |
40. Písomnosti a komunikácia medzi účastníkmi dohody týkajúca sa tejto rámcovej dohody bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh, pričom všetky oznámenia s právnym alebo zmluvným účinkom sa budú posielať druhému účastníkovi dohody na jeho adresu uvedenú v tejto rámcovej dohode, na jeho dodatočne písomne oznámenú adresu alebo na adresu evidovanú v Obchodnom alebo inom registri. |
41. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný cenník hygienických potrieb podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
V aktualizovanom cenníku dodávateľ uvedie k jednotlivým položkám aj: Názov, druh, typ a špecifikácie ponúknutého tovaru potvrdzujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky. Nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
42. Ekvivalent znamená výrobok zhodných alebo lepších parametrov, s určením a použitím zhodným s uvedeným výrobkom uvedeným v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS. |
43. Zámena výrobku za ekvivalent je možná len po písomnom odsúhlasení objednávateľom. |
44. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie, sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
51,00 druhov
122 242,10
101 868,42
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2023 13:12
11.12.2023 14:00
11.12.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2023 08:53 - Vstupná ponuka | 122 242,00 | € | Cena s DPH |
11.12.2023 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 121 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: