• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2023 14:50

Detail zákazky Z202313977

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2023 14:50

Základné údaje

Z202313977

OF-282951

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8687325

Objednávateľ

31299512

Národné divadlo Košice

Hlavná 58, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet na rok 2024-2025

elektronické stravné karty, dodanie

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické stravné karty
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (stravné lístky) na rok 2024 - 2025
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravovacej jednotky Eur 6
Indikatívny počet kreditov od 01.01.2024 do 31.12.2025 počet stravných jednotiek 40320
Predpokladaný počet ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zhotovenie stravovacích kariet min. 70 ks
Stravovacia karta musí obsahovať ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Stravovacia karta musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravná karta musí obsahovať meno a priezvisko držiteľa karty
PIN karty áno
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu áno
Vystavenie novej stravnej karty áno, do 5 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti zmluvy
Možnosť zablokovania karty áno
Telefonická zákaznická linka áno
Mobilná aplikácia áno, kompatibilná s OS Android a IOS
Online aplikácia áno
Možnosť prezerania zostatku na karte áno, v mobilnej aj v online aplikácii
Možnosť bezkontaktnej platby áno, platba od 0,01 Eur
Bezpečnostný čip na karte áno
Možnosť vystavenia karty na meno zamestnanca ako aj anonymne (rezerva ) áno
Nabitie kreditu na kartu do 2 hodín od záväzného objednania
Možnosť zablokovania karty v prípade straty áno
Možnosť dobíjania kreditu v ľubovoľnej výške áno
Platnosť karty minimálne 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dobíjanie stravovacích kariet prebieha on-line cez Zákaznícku zónu dodávateľa. Kredity na stravovacích kartách zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od prijatia objednávky
Platby musia byť overiteľné 24 hodín, 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi zoznam zmluvných zariadení v rámci celej Slovenskej republiky, v ktorých sú akceptované ich elektronické stravovacie poukážky.
V cene za stravnú jednotku musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené  s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä, nie však výlučne, vystavenie stravovacích kariet, ich aktivácia, blokovanie, personalizácia, ich dodanie do miesta dodania, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie  SMS, a podobne)
Objednávateľ si vyhradzuje právo 30 dňovej splatnosti faktúr.
Faktúru za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ po každom plnení elektronicky do sídla objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH, ako aj celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ ma právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby (meno, tel. číslo, e-mail), ktorá bude dodávateľom poverená na komunikáciu s objednávateľom vrátane zaškolenia zodpovednej osoby objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 58, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2025 00:00

40 320,00 ks

241 920,00

241 920,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.12.2023 12:41

08.12.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 466
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2023 13:31 - Vstupná ponuka 241 919,90 € Cena bez DPH
07.12.2023 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka 241 919,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS