• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2023 13:50

Detail zákazky Z202313968

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2023 13:50

Základné údaje

Z202313968

OF-283067

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8682013

Objednávateľ

00329061

Mesto Gelnica

Banícke námestie 4, Gelnica, 05601, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky

Poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky
Funkcia
Univerzálne využitie darčekových poukážok - potraviny, welnes, šport, obuv, oblečenie, knihy, kozmetika, elektronika, drogéria, podujatia, lokálny poskytovatelia tovaru a služieb a iné služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej poukážky EUR 10
Počet poukážok ks 1 800
Obálky na ceninové poukážky ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Darčekové poukážky musia spĺňať všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov Áno
Platnosť poukážok 31. 12. 2024
Počet zmluvných prevádzok dodávateľa na území SR min. 7000
Akceptačné miesta darčekových poukážok Obchodné reťazce, hypermarkety, nákupné centrá, lokálny poskytovatelia tovaru a služieb a ďalšie prevádzky súvisiace s možnosťou využitia darčekovej poukážky v celej SR
Obálka Poukážky sa požadujú balené v obálkach podľa požiadaviek objednávateľa, ktoré budú presne špecifikované objednávateľom v objednávke. Na jednotlivej obálke bude uvedená celková hodnota poukážok.
Stav poukážok a obálok Nový, nepoškodený a nepoužitý tovar
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie objednaného množstva poukážok a obálok na cenové poukážky na miesto plnenia podľa objednávky
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty ceninových poukážok a obálok v € a výšku prípadnej provízie v € vrátane DPH a bude nemenná po celú dobu platnosti zmluvy.
Celková cena predmetu zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním darčekových poukážok a obálok na objednávateľom určené miesto ako aj všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Samotnú objednávku zo strany objednávateľa je možné zadať dodávateľovi elektronicky (emailom) . Objednávka musí obsahovať nominálnu hodnotu darčekovej poukážky, požadovaný počet darčekových poukážok, počet obálok s uvedením ich jednotlivých hodnôt  podľa počtu poukážok v nich  a miesto dodania.
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo darčekových poukážok a obálok do určeného sídla objednávateľa a odovzdať predmet dodávky zamestnancovi, oprávnenému v mene objednávateľa dodávku prevziať.
Darčekové poukážky budú doručené v obálkach s vyznačením počtom ks a personalizované.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a zoznam zazmluvnených prevádzok na území SR do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených darčekových poukážok, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných darčekových poukážok.
Objednávateľ upozorňuje dodávateľa, že nakoľko zmenou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej iba zákon)  prišlo ku zmene ustanovení zákona, týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícke námestie 4, Gelnica, Gelnica, Košický, Slovenská republika

11.12.2023 14:00 — 12.12.2023 14:00

1 800,00 ks

18 000,00

18 000,00

Návrh prevedenia darčekovej poukážky s bezpečnostnými ochrannými prvkami, uvedením hodnoty a dobu platnosti darčekovej poukážky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.12.2023 11:24

07.12.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2023 11:37 - Vstupná ponuka 17 999,99 € Cena s DPH
05.12.2023 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 17 999,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS