• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2023 15:00
  •    Zrušenie zákazky
    07.12.2023 15:03

Detail zákazky Z202313961

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2023 15:00
  •    Zrušenie zákazky
    07.12.2023 15:03

Základné údaje

Z202313961

OF-282900

zrušená

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok do internátnych izieb

nábytok, pohovka, sedacia súprava

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39141300-5 - Skrine

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozkladacia pohovka /sedačka (spolu 8 ks)
Funkcia
interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet pohoviek vo farebnom prevedení  "modrá/tyrkysová" ks 2
počet pohoviek vo farebnom prevedení "zalená" ks 2
počet pohoviek vo farebnom prevedení "šedá/sivá" ks 2
počet pohoviek vo farebnom prevedení "červená" ks 2
rozmer šxhxv cm 220x98x100
plocha pri rozložení cm 192x142
výška operadla cm 55
výška sedu cm 45
hĺbka sedu s vankúšmi cm 57
počet vankúšov spolu / na 8 ks pohoviek ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis: pevné podrúčky, vankúšové operadlo, možnosť automatického rozloženia, farebné vankúše
výplň sedenia pružinové jadro
vankúše 5 ks/na 1 pohovku pohyblivé, 3 vankúše vzor "šachovnicový" (kocka biela + kocka vo farbe sedačky),   2 bočné vankúše menšie fo farbe sedačky (viď obrázky k prílohe č.1)
nožičky plastové
čalúnenie aj zo zadnej strany
úložný priestor áno
systém rozkladania automatický
viď obrázky v prílohách: príloha č.1 -  sú tu uvedené rozmery (farba nie je tá, ktorú  požadujeme)
viď obrázky v prílohách: k príl.č.1 červená, k príl.č.1modrá/tyrkysová, k príl.č.1 šedá/sivá, k príl.č.1 zelená - požadujeme dodržať uvedené  farebné prevedenie sedačky a vankúšov podľa obrázkov
 2. Rozkladacia rohová pohovka/súprava (1ks)
Funkcia
interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet pohoviek ks 1
rozmer (šxvxh) cm 237 x 68-84 x 90-197
plocha pri rozložení pohovky cm 130x200
výška sedadla cm 45
hĺbka sedadla cm 58
výška cm 85
počet miest na sedenie osoba 4 6
vysoké tenké nožičky čiiernej farby cm 12
testovaná na cyklus trenia cyklus trenia 50000
počet vankúšov vo farbe modrej ako sedačka ks 3
nosnosť kg 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis pohovky a jej súčastí:
prevedenie rohové tvar "L"
otoman vpravo
funkcia lôžka s možnosťou rozloženia šírka cca 130cm x dĺžka cca 200cm (bez úložného priestoru)
súčasťou je: operadlo, lakťová opierka,  min. 3 vankúše
výplň: kombinácia z polyéterovej peny a vlnitých pružín
poťahový materiál velúrová odolná tkanina
druh textili syntetické vlákno
farba poťahu modrá (viď obrázok č. 2a)
farba vankúšov modrá
jedna lakťová opierka má z vonkajšej strany vrecko
dodané čiastočne zmontované, prípadne v demonte,  (s popisom na montáž)
viď obrázky v prílohách príloha č. 2,   príloha č.2a   (požadujeme dodržať vizualizáciu)
 3. Sedacia súprava (1ks)
Funkcia
interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet sedačiek ks 1
rozmer (šxhxv) cm 315x 256x 80/98
výška sedu cm 45
hĺbka sedu cm 57
výška spodného priestoru od podlahy cm 5
hmotnosť kg 171
nosnosť kg 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis:
celočalúnená áno
rohové prevedenie v tvare L áno
prevedenie pravý otoman
na nožičkách áno
výplň sedacej časti pružina, pur pena
poťahový materiál látka s oderuodolnosťou textílie 90-100 tis. oderov
farba látky sivá (viď príloha č.3a - obrázok so vzormi farieb látok, naša požadovaná je  "sivá 97")
súčasťou sú: polohovacie opierky hlavy, opierky na ruky s funkciou sklápania, pravé prevedenie, mechanické polohovanie, 5 stupňové polohovanie opierky hlavy, 3 stupňové polohovanie opiierky na ruky
dodávané v demonte, prípadne čiastočne zmontované (s popisom na montáž)
viď obrázok v prílohe č.3 a v prílohe č.3a požadujeme dodržať farbu sivú97 podľa obrázka v prílohe 3a;  príloha č.3 - je určená na rozmer, nie farbu poťahu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením tovaru do vnútorných  priestorov objednávateľa.
Dodávateľ doručí na email objednávateľa do 1. prac. dňa odo dňa uzavretia zmluvy technický popis  a popis vlastností ponúkaného tovaru s jeho farebným vyobrazením (obrázkom). Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie tovaru je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dĺžka záručnej doby 24 mesiacov od dodania tovaru
Dodávateľ je povinný v závislosti od povahy, prípadne balenia tovaru, ako aj s prihliadnutím na bezpečnosť tovaru počas jeho dopravy na miesto vykládky, vždy dodať nový, nepoužívaný, nepoškodený tovar. Dodávateľ je povinný riadne dodať predmet tejto Zmluvy, pričom súčasťou dodania je návod na zostavenie/poskladanie tovaru.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 7.00 do.14.00 hodiny.  Dodávateľ je povinný minimálne 1 pracovný deň pred termínom dodania tovaru oznámiť objednávateľovi ( telefonicky a/alebo emailom ) termín a čas jeho dodania; v prípade ak tak neurobí, objednávateľ nie je povinný tovar prevziať, pričom všetky náklady a výdavky s tým spojené znáša dodávateľ.
Objednávateľ má právo tovar pri preberaní skontrolovať a  odmietnuť jeho prevzatie, resp. odmietnuť prevziať len jeho časť a to  v prípade, že  nespĺňa všetky požadované technické vlastnosti, hodnoty, charakteristiku i farebné vyhotovenie.  V takomto prípade dopravu späť, resp. ďalšie spojené náklady znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa v deň dodania tovaru - faktúru, dodací list (v prípade, že faktúra neslúži ako dodací list)  a záručný list  (v prípade, že faktúra alebo dodací list neslúži ako záručný list)podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa.  Faktúra je splatná do 14 dní od dátumu jej doručenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet plnenia špecifikovaný v časti technická špecifikácia predmetu  a dodací list iba pokiaľ predmet plnenia bude dodaný bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a v požadovanej farbe a kvalite.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z
Celková cena za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky súvisiace náklady a výdavky za tovar, dopravu na miesto plnenia, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko určené Objednávateľom, balné a  iné.
V prípade porušenia ktoréhokoľvek z vyššie uvedených ustanovení tohto článku zmluvy dodávateľom (podstatné porušenie zmluvy) je objednávateľ oprávnený, aj bez predchádzajúceho upozornenia, odstúpiť od zmluvy s uvedením dôvodu odstúpenia, a to s účinnosťou odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť alebo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12.12.2023 08:00 — 20.12.2023 14:00

10,00 ks

5 743,99

5 743,99

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.12.2023 11:06

07.12.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 249
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS