00682357
BIBIANA-medzinárodný dom umenia pre deti
Panská 41, Bratislava-Staré Mesto, 81539, SVK
50557050
Pixel Print s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Tlač plagátov
tlač, plagát
Služba, Tovar
1. Tlač plagátu č.1
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač propagačného materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 Formát: A1 (594 mm x 840 mm ), farebnosť 4+0, digitálna tlač, gramáž papiera 135g/m2. | kus | 4 |
2. Tlač plagátu č. 1 - ATYP
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač propagačného materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1 Formát: 830 x 1270 mm, farebnosť 4+0, digitálna tlač, gramáž papiera 135g/m2. | kus | 1 |
3. Tlač plagátu č. 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač propagačného materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1 Formát: A1 ( 594 mm x 840 mm) farebnosť 4+0, digitálna tlač, gramáž papiera 135g/m2. | kus | 4 |
4. Tlač plagátu č. 2 - ATYP
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač propagačného materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1 Formát: 830 mm x 1270 mm, farebnosť 4+0, digitálna tlač, gramáž papiera 135g/m2. | kus | 1 |
Názov |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane spotrebného materiálu, prepravných nákladov, a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred tlačou. Objednávateľ požaduje, aby dodávaný tovar/služba zodpovedala slovenským technickým normám. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vlastný návrh plnenia - rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ pošle dodávateľovi grafické návrhy potlače nasledujúci deň po uzavretí zmluvy o poskytnutí služieb. Dodávka predmetu zákazky sa uskutoční do 12.12.2023 do 14:00 hod. Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (e-mailovej) dohode zmluvných strán. |
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi do miesta dodania - BIBIANA, medzinárodný dom umenia pre deti, Panská 41, Bratislava. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa od 08:00 hod. do 14:00 hod., najneskôr v čase/lehote plnenia zmluvy uvedenej v zmluve, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy, a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná s jedinou výnimkou ak by došlo medzi uzatvorením zmluvy a dodaním predmetu zmluvy k zmene DPH. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania v sídle objednávateľa BIBIANA, medzinárodný dom umenia pre deti, Panská 41, Bratislava poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený pri nedodržaní termínu dodania predmetu zákazky, alebo iných porušení zákazky fakturovať sankciu vo výške 0,05 % z ceny zákazky a to do 5 dni od zistenia skutočnosti. Týmto nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ustanovenia predchádzajúceho neplatia pre osobu so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, ktoré nie sú registrované pre daň z pridanej hodnoty v Slovenskej republike. Tieto na konečnú cenu nepridávajú daň z pridanej hodnoty. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom odstúpenia od zmluvy. |
Panská 41, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12.12.2023 08:00 — 12.12.2023 14:00
1,00 celá zákazka - 4 položky
96,00
80,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2023 09:18
07.12.2023 10:00
07.12.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2023 00:12 - Vstupná ponuka | 96,00 | € | Cena s DPH |
06.12.2023 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 95,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: