35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Materiálno technické zabezpečenie pre chod a činnosť technického sekretariátu Rady partnerstva – IKT infraštruktúra
notebook + operačný systém, projektor, tlačiareň
Tovar, Služba
1. Notebook
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebook s operačným systémom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook | ks | 4 | ||
CPU | body | CPU Mark 10 000 bodov | ||
SDRAM | GB | 8 | ||
SSD | GB | 512 | ||
Displej s rozlíšením FHD | palce | 14 | ||
Grafická karta s rozlíšením | typ | min. FHD |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podsvietená klávesnica, TouchPad, alebo ekvivalent | vyžaduje sa |
Sieť | LAN,WI-FI karta min 802.11ac, Bluetooth min 5.0, HDMI |
Porty USB | min. 2x3.2; min 1x Type2.0 |
SW Licencie | Microsoft Windows 11 Pro |
Štandardné príslušenstvo pre zabezpečenie prevádzky, prepravy a starostlivosti o zariadenie | vyžaduje sa |
2. Projektor
|
|
---|---|
Funkcia |
Projektor |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Projektor | ks | 1 | ||
Svietivosť | lumen | 3000 | ||
Kontrast | pomer | 16000:1 | ||
Rozlíšenie | body | min. 1920x1080, Full HD |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozhrania | HDMI, WiFi |
Zabudovaný reproduktor | vyžaduje sa |
3. Tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačiareň |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlačiareň | ks | 2 | ||
Max. formát tlače | rozmer | A4 | ||
Rozlíšenie | dpi | 1200 | ||
Optické rozlíšenie skenera | dpi | 1200 | ||
Rýchlosť farebnej tlače | strana/min. | 15 | ||
Rýchlosť čiernobielej tlače | strana/min. | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebná | vyžaduje sa |
Automatická duplexná tlač | vyžaduje sa |
Skener | vyžaduje sa |
Rozhranie | USB, WiFi |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek), typ, číselné označenie nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
1.2. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH podľa jednotlivých položiek. |
1.3. Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. |
1.4. Požaduje sa predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN. |
1.5. Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.2 až 1.4 OPNP do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. |
1.6. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámi Dodávateľovi kontaktnú osobu/osoby zodpovednú/é za riadne plnenie predmetu zmluvy, v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom, pre splnenie povinností podľa tohto bodu. |
1.7. Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO PLNENIA |
2.1. Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
3. SPÔSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
3.1. Podmienkou plnenia je vystavenie písomného potvrdenia o splnení technickej a funkčnej špecifikácie predmetu zákazky Objednávateľom do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
3.2. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
3.3. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar nový, doposiaľ nepoužitý. |
3.4. Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná na základe uzatvorenej Zmluvy. |
3.5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia na miesto plnenia a v lehote podľa uzatvorenej zmluvy. |
3.6. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. |
3.7. Neumožňuje sa dodať variantné riešenia. Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakým respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané objednávateľom. |
3.8. Záruky a obmedzenia |
a) Dodávateľ poskytuje záručnú dobu na predmet plnenia v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia predmetu plnenia Objednávateľom. Počas záručnej doby vzniká Objednávateľovi právo požadovať od Dodávateľa povinnosť bezplatne odstrániť vzniknuté vady, bez ďalšej úhrady nákladov. |
b) Objednávateľ je povinný u Dodávateľa písomne reklamovať vadu poskytnutého plnenia bez zbytočného odkladu po jej zistení najneskôr do konca platnosti záruky na plnenia podľa písmena a) tohto článku zmluvy. Dodávateľ je povinný začať s odstraňovaním reklamovanej vady bez zbytočného odkladu a zabezpečiť jej odstránenie bez zbytočného odkladu, najneskôr v lehote 3 pracovných dní ak nie je zmluvnými stranami dohodnuté inak. |
c) Záručná doba sa predlžuje o dobu, ktorá uplynie odo dňa nahlásenia vady objednávateľom až po deň jej odstránenia. Záručné odstránenie vád sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov Dodávateľa. |
d) Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely - pri závade podliehajúcej záruke) alebo výmena tovaru počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia závady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
4. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
4.1. Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za riadne a včas predmet zákazky cenu podľa ceny uvedenej v cenovej ponuke, ktorú predložil Dodávateľ. Cena je maximálna a záväzná počas celej platnosti zmluvy |
4.2. Úhrada sa vykoná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej Dodávateľom po jej odsúhlasení zo strany objednávateľa, so splatnosťou faktúry 30 dní od jej preukázateľného doručenia objednávateľovi, ak faktúra bude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve. |
4.3. Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
4.4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
4.5. Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.3 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
4.6. Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
4.7. Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiaden preddavok ani záloha na plnenie predmetu tejto zmluvy. |
4.8. Cena predmetu plnenia zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady Dodávateľa vynaložené v súvislosti s poskytnutím predmetu zmluvy (najmä náklady za licencie, na obstaranie licencií, clo, obeh ako aj všetky ďalšie služby súvisiace s poskytnutím predmetu zmluvy, prípadne iné súvisiace platby) a primeraný zisk. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že Dodávateľ nemá nárok na akúkoľvek osobitnú náhradu a/alebo inú formu kompenzácie nákladov, výdavkov alebo iných plnení vynaložených pri plnení svojich povinností podľa tejto zmluvy. |
4.9. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie tovaru o hodnotu DPH. |
4.10. Objednávateľ poskytne dodávateľovi k fakturácii číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré sa stane povinným údajom faktúry. |
5. SANKCIE A ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU |
5.1 V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním alebo poskytnutím predmetu plnenia podľa tejto zmluvy v lehotách (termínoch) uvedených v tejto zmluve, je Objednávateľ' oprávnený fakturovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu plnenia, a to za každý, aj začatý deň omeškania, čím nie je nijako dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
5.2. V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry má dodávateľ právo na úrok z omeškania z dlžnej čiastky v zmysle §369 a Obchodného zákonníka vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov. |
5.3. Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za škody, ktoré vznikli tým, že predmet zmluvy nebol dodaný v súlade s touto zmluvou, resp. nie je spôsobilý na užívanie a je povinný takto vzniknutú škodu Objednávateľovi nahradiť. |
6. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
6.1. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
6.2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
6.3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
6.4. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej za účelom financovania predmetných Tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR, EÚ a príslušnej Zmluvy o poskytnutíNFP a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
Námestie Maratónu Mieru 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
08.12.2023 15:00 — 19.12.2023 12:00
1,00 celok
9 500,00
5 155,49
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2023 09:20
07.12.2023 14:00
07.12.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2023 09:44 - Vstupná ponuka | 9 498,00 | € | Cena s DPH |
04.12.2023 13:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: