• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2023 11:20

Detail zákazky Z202313933

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2023 11:20

Základné údaje

Z202313933

OF-283097

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8681999

Objednávateľ

00398144

Centrum spoločných činností Slovenskej akadémie vied

Dúbravská cesta 3484/9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84535, SVK

Dodávateľ

48257591

IXPERTA s. r. o., organizačná zložka

Dúbravská cesta 4, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti, dodanie a nasadenie nástroja Log Management Systém vrátane HW a SW

ISMS, LMS

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 72100000-6 - Hardvérové konzultačné služby (poradenstvo)
  • 48822000-6 - Počítačové servery

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hardvér pre LMS
Funkcia
Hardvér pre Log Management Systém
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Server ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie montáž do štandardného racku 19“ v maximálnej výške 2 RU, chassis pre min. 8x 2,5“ diskov a 24x 3,5“ diskov
Systémové disky Min.2x 960 GB SSD pre OS na nezávislom radiči.
Dátové disky Min.12x 12TB 7,2k NL diskov na nezávislom radiči (rozšíriteľné na 24 diskov)
Pripojenie Min. 4x 10/25GbE SFP28 porty na dvoch nezávislých NIC kartách.
OOB management servera s možnosťou zapnutia, vypnutia, reštartu servera, presmerovania KVM nezávisle na OS, vzdialené pripojenie médií, zabudované GUI s podporou HTML5 a komunikácia pomocou: HTTPS, CLI, IPMI, RedFish API
OOB management podporuje: MFA, integráciu s MS AD, Silicon Root Of Trust, Secure Boot a Chain Of Trust (kontrola celého výrobného reťazca), TPM 2.0. Časovo neobmedzená licencia.
Pre management požadujeme zabudované GUI s podporou HTML5 a možnosť komunikácie pomocou: HTTPS, CLI, IPMI, REDFISH
Zdroje najmenej 2 redundantné, za chodu vymeniteľné napájacie zdroje s platinovou účinností min. 1500W každý
Ďalšie príslušenstvo Montážna sada do racku
Certifikácia certifikácia pre VMware 6.7u3 a viac, Windows Server 2016 a viac, Red Hat Enterprise Linux a SUSE Linux Enterprise Server
Požadované vlastnosti schopnosť napojenia na sledovacie centrum výrobcu s funkciou automaticky generovať servisnú udalosť
Podpora podpora výrobcu 9x5 NBD v pracovných dňoch s dvojhodinovou reakčnou dobou v mieste inštalácie na 5 rokov
Referenčný model HPE Apollo 4200 G10+
 2. Centrálny Log Management System
Funkcia
Centrálny Log Management System
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické vlastnosti Riešenie bude schopné prijímanie a spracovania logov z väčšieho množstva sieťových a serverových zdrojov
Technické vlastnosti Logy budú prijímané minimálne SYSLOG vo variante UDP i TCP prenosu, veľkosť správ vo veľkosti minimálne 4 kB
Technické vlastnosti Existencia natívnych agentov (pre najrozšírenejšie OS) pre preposielanie logov zo serverov
Technické vlastnosti Možnosť preposielania kópie nezmenených logov do ďalších systémov
Technické vlastnosti Možnosť preposielania kópie logov v niektorom z obvyklých štruktúrovaných formátov
Technické vlastnosti Existencia predpripravených vstupných filtrov pre normalizáciu logov z najčastejších operačných systémov a sieťových zariadení vrátane ich priebežnej aktualizácie
Technické vlastnosti Možnosť fulltextového vyhľadávania v obsahu logov
Technické vlastnosti Možnosť vyhľadávania na základe normalizovaných atribútov
Technické vlastnosti Možnosť priebežného zobrazovania prichádzajúcich logov (live-tail)
Technické vlastnosti Možnosť asynchrónneho vyhľadávania (vyzdvihnutie výsledkov dotazov v nezávislom spojení)
Technické vlastnosti Web GUI s možnosťou definície vlastného dashboardu
Technické vlastnosti Prístupové práva do GUI definovateľné na báze užívateľských rolí
Technické vlastnosti Prístupové práva definujú ako prístup k funkcionalitám, tak i k dátam
Technické vlastnosti Výsledky vyhľadávania plne rešpektujú užívateľské roly
Technické vlastnosti Možnosť anonymizácie vybraných atribútov
Technické vlastnosti Audit užívateľskej aktivity
Technické vlastnosti Základná množina predpripravených poplachov a možnosť definície poplachov na základe vlastných podmienok
Technické vlastnosti Bohaté a dobre dokumentované API
Technické vlastnosti Schopnosť spracovania 5000 EPS (events per second) v špičkách
Technické vlastnosti Licenčný model nezávislý na počte pripojených zdrojov logov
Technické vlastnosti Zadržiavanie logov minimálne 12 mesiacov, s dostatočnou rezervou na plánovaný nárast objemu behom nasledujúcich 5 rokov
Technické vlastnosti Možnosť dodatočnej implementácie škálovateľnosti a/alebo vysokej dostupnosti, či akejkoľvek formy loadbalancingu pre navýšenie množstva spracovávaných dát bez nutnosti zmeny celého riešenia
Technické vlastnosti Možnosť on-premise inštalácie v rámci zákazníkom vyčlenených prostriedkov vo virtuálnom prostredí
Licencia Trvalé licencie, alebo licencie na prevádzku systémov minimálne na 5 rokov
 3. Služby v oblasti zavedenia riadenia ISMS
Funkcia
Služby v oblasti zavedenia riadenia ISMS
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konzultačné práce V oblasti trvalého zvyšovania úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti prostredníctvom zlepšenia úrovne measurement governance informačnej a kybernetickej bezpečnosti v zmysle zákona č. 69/2018
Aktualizácia bezpečnostnej dokumentácie V zmysle požiadaviek vyplývajúcich z novelizácie legislatívy KB a ITVS, usmernení a odporúčaní k prispôsobeniu dokumentov a riadeniu informačnej a KB a metodiky spracovania AR/BIA a riadenia rizík
Služby Vypracovanie GAP analýzy súčasných technických a technologických opatrení
Služby Vypracovanie ďalších relevantných bezpečnostných politík a bezpečnostných dokumentov vyplývajúcich zo zavádzania nových bezpečnostných opatrení
Služby Školenia informačnej a kybernetickej bezpečnosti k zavádzaným novým technickým a organizačným bezpečnostným opatreniam
Služby Inštalácia HW platformy pre Log Managemet
Služby Analýza vstupných dát
Služby Implementácia a konfigurácia LOG Managementu, napojenie na systémy zadávateľa
Služby Služby manažéra kybernetickej bezpečnosti na prechodné obdobie 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie a poskytnutia služieb na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Uchádzač predloží originál alebo kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2008 minimálne v oblasti predaj, inštalácia a servis zariadení výpočtovej techniky vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom.
Uchádzač predloží originál alebo kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 v oblasti bezpečnosti aktív informačných systémov, infraštruktúry informačných technológií a komunikácií, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa.
Uchádzač predloží platný certifikát PRINCE 2 Practitioner alebo IPMA B na odbornú spôsobilosť pre riadenie projektov alebo ekvivalent daného certifikátu zodpovedajúcej úrovne vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou projektového manažéra implementačného tímu.
Uchádzač predloží platný certifikát ArchiMate, alebo TOGAF, alebo ekvivalent daného certifikátu zodpovedajúcej úrovne vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou pre člena tímu zodpovedného za návrh architektúry riešenia.
Platný technický certifikát minimálne dvoch členov implementačného tímu vydaný výrobcom ponúkaného riešenia pre inštaláciu hardvérovej platformy strednej alebo vyššej úrovne, vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou.
Platný certifikát CCNP Enterprise alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou pre člena tímu v role sieťového špecialistu.
Platný certifikát Manažéra kybernetickej bezpečnosti alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný certifikačnou autoritou pre člena tímu v role manažéra kybernetickej bezpečnosti
Platnosť certifikátov objednávateľ overí po uzatvorení zmluvy, pričom nesplnenie tejto požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) necenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkámObjednávateľa
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

12.12.2023 10:00 — 27.12.2023 10:00

1,00 celok

67 000,00

67 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.12.2023 10:28

07.12.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 544
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2023 10:22 - Vstupná ponuka 66 514,06 € Cena bez DPH
05.12.2023 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 66 514,06 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS