• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2023 13:50

Detail zákazky Z202313925

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2023 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2023 13:50

Základné údaje

Z202313925

OF-282977

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8706771

Objednávateľ

54669464

Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky

Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Dodávateľ

36620009

JF, spol. s r.o.

Záhradná 4, Detva, 96212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytnutie služieb - zabezpečení činnosti technika požiarnej ochrany a bezpečnostnotechnickej služby a služby Pracovnej zdravotnej služby

Preventívne a ochranné služby, Ochrana zdravia pri práci, BOZP

  • 75251100-1 - Požiarnické služby
  • 75251110-4 - Prevencia proti požiarom
  • 71317200-5 - Služby súvisiace s ochranou zdravia a bezpečnosťou pri práci

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytnutie služieb - zabezpečení činnosti technika požiarnej ochrany a bezpečnostnotechnickej služby a služby Pracovnej zdravotnej služby
Funkcia
Zabezpečenie a poskytovanie všetkých činností technika požiarnej ochrany v zmysle Zákona č.314/2001 Z.z.o ochrane pred požiarmi a vykonávacích vyhlášok k zákonu o ochrane pred požiarmi a bezpečnostnotechnickej služby v zmysle Zákona č.124/2006Z.z.o bezpečnosti a ochrane zdravia, pracovnú zdravotnú službu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet zamestnancov ks 277 280
Doba plnenia zmluvy mesiace 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Časť požiarna ochrana (ďalej len „PO“):
- Organizovať a kontrolovať plnenie povinností vyplývajúcich z predpisov o ochrane pred požiarmi, vykonávať protipožiarne preventívne prehliadky podľa vykonávacej vyhlášky v priestoroch Objednávateľa. V prípade nutnosti častejšie, napr. vykonanie školenia a odbornej prípravy o ochrane pred požiarmi, pri kontrole Štátneho požiarneho dozoru a pod;
- Riadiť po odbornej stránke činnosť protipožiarnych hliadok a iných zamestnancov poverených plnením úloh na úseku ochrany pred požiarmi;
- Vykonávať školenia a odbornú prípravu zamestnancov o ochrane pred požiarmi v predpísaných termínoch (maximálne dva termíny v priebehu kalendárneho mesiaca), resp. priebežne pri nástupe nového zamestnanca prezenčnou formou alebo e-learningom;
- Posudzovať požiarne nebezpečenstvo v objektoch a priestoroch Objednávateľa a navrhovať príslušné opatrenia;
- Vypracovať, viesť a systematicky doplňovať dokumentáciu o ochrane pred požiarmi spoločnosti;
- Plniť všetky úlohy, ktoré technikovi PO vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi;
- Navrhovať vhodnosť a rozmiestnenie prenosných hasiacich prístrojov a ostatných vecných prostriedkov ochrany pred požiarmi;
- Zabezpečiť revízie a opravy ručných hasiacich prístrojov, v mene a na účet Objednávateľa;
- Zúčastňovať sa kontrol vykonávaných zo strany štátneho požiarneho dozoru (ďalej len „ŠPD“).
2. Časť bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci (ďalej len „BOZP“) - bezpečnostnotechnická služba (ďalej len „BTS“):
- Organizovať a kontrolovať plnenie povinností vyplývajúcich z predpisov o BOZP, vykonávať kontroly zamerané na dodržiavanie pravidiel BOZP prostredníctvom BTS, v zákonom stanovených termínoch;
- Vypracovať, aktualizovať, viesť a systematicky doplňovať dokumentáciu vyplývajúcu z predpisov o BOZP;
- Vykonávať podľa potreby školenie novoprijatých zamestnancov, resp. predpísané opakované školenia zamestnancov prezenčnou formou alebo e-learningom;
- Vykonávať výchovu a vzdelávanie v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci zamestnancov a vedúcich zamestnancov;
- Zúčastňovať sa kontrol vykonávaných zo strany Štátneho odborného dozoru a Inšpektorátu práce;
- Ohlasovať predpísaným spôsobom vznik pracovných úrazov, viesť ich evidenciu a registráciu v zmysle § 17 Zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
- Poskytovať konzultačné a poradenské služby v oblasti BOZP.
Predpokladaný počet zamestnancov: 100 - 300 – nárast počtu zamestnancov je odhadovaný začiatkom 10 mesiaca v priebehu roka 2023 s pravdepodobnosťou výkonu práce aj v iných prevádzkach ako je sídlo úradu a to s celoslovenskou pôsobnosťou.
3. Časť Pracovná zdravotná služba
- Školenia, vypracovanie dokumentácie a všetky potrebné úkony vyplývajúce zo Zákona č. 355/ § 30 a
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Tomašíkova 64/A, 831 04 Bratislava
Dodávateľ je povinný objednávateľovi predložiť do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oprávnenia k výkonu činnosti technika PO / BTS, právoplatné oprávnenia na poskytovanie bezpečnostnotechnickej služby resp. platné osvedčenie autorizovaného bezpečnostného technika, vrátane aktualizačných odborných príprav.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytovanie predmetu zmluvy ( kontaktná osoba dodávateľa).
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej v oblasti BOZP najmenej 1 pracovný deň pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej takto vykonanej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam.
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PO najmenej 1 pracovný deň pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej takto vykonanej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam.
Zmluvnú cenu za poskytovanie služieb BOZP a PO bude dodávateľ v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä, nie však výlučne v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov fakturovať objednávateľovi pravidelnými mesačnými poplatkami vo výške 1/12 celkovej ceny predmetu zmluvy a služby pracovnej zdravotnej služby podľa realizácie týchto služieb.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní dodávateľovi vstup do všetkých priestorov, v rámci ktorých bude plnenie predmetu zmluvy napĺňané.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, rovnako aj na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v príslušných ustanoveniach všeobecne záväzných právnych predpisov, alebo v zmysle platných obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Dodanie služby: od 01.januára 2024 do 31.decembra 2024.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tomášikova 64/A , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 00:00

1,00 celok

3 884,80

3 237,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.12.2023 12:51

13.12.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2023 08:17 - Vstupná ponuka 3 881,40 € Cena s DPH
13.12.2023 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka 3 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS