54669464
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
36620009
JF, spol. s r.o.
Záhradná 4, Detva, 96212, SVK
Poskytnutie služieb - zabezpečení činnosti technika požiarnej ochrany a bezpečnostnotechnickej služby a služby Pracovnej zdravotnej služby
Preventívne a ochranné služby, Ochrana zdravia pri práci, BOZP
Služba
1. Poskytnutie služieb - zabezpečení činnosti technika požiarnej ochrany a bezpečnostnotechnickej služby a služby Pracovnej zdravotnej služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie a poskytovanie všetkých činností technika požiarnej ochrany v zmysle Zákona č.314/2001 Z.z.o ochrane pred požiarmi a vykonávacích vyhlášok k zákonu o ochrane pred požiarmi a bezpečnostnotechnickej služby v zmysle Zákona č.124/2006Z.z.o bezpečnosti a ochrane zdravia, pracovnú zdravotnú službu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet zamestnancov | ks | 277 | 280 | |
Doba plnenia zmluvy | mesiace | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Časť požiarna ochrana (ďalej len „PO“): | |
- Organizovať a kontrolovať plnenie povinností vyplývajúcich z predpisov o ochrane pred požiarmi, vykonávať protipožiarne preventívne prehliadky podľa vykonávacej vyhlášky v priestoroch Objednávateľa. V prípade nutnosti častejšie, napr. vykonanie školenia a odbornej prípravy o ochrane pred požiarmi, pri kontrole Štátneho požiarneho dozoru a pod; | |
- Riadiť po odbornej stránke činnosť protipožiarnych hliadok a iných zamestnancov poverených plnením úloh na úseku ochrany pred požiarmi; | |
- Vykonávať školenia a odbornú prípravu zamestnancov o ochrane pred požiarmi v predpísaných termínoch (maximálne dva termíny v priebehu kalendárneho mesiaca), resp. priebežne pri nástupe nového zamestnanca prezenčnou formou alebo e-learningom; | |
- Posudzovať požiarne nebezpečenstvo v objektoch a priestoroch Objednávateľa a navrhovať príslušné opatrenia; | |
- Vypracovať, viesť a systematicky doplňovať dokumentáciu o ochrane pred požiarmi spoločnosti; | |
- Plniť všetky úlohy, ktoré technikovi PO vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi; | |
- Navrhovať vhodnosť a rozmiestnenie prenosných hasiacich prístrojov a ostatných vecných prostriedkov ochrany pred požiarmi; | |
- Zabezpečiť revízie a opravy ručných hasiacich prístrojov, v mene a na účet Objednávateľa; | |
- Zúčastňovať sa kontrol vykonávaných zo strany štátneho požiarneho dozoru (ďalej len „ŠPD“). | |
2. Časť bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci (ďalej len „BOZP“) - bezpečnostnotechnická služba (ďalej len „BTS“): | |
- Organizovať a kontrolovať plnenie povinností vyplývajúcich z predpisov o BOZP, vykonávať kontroly zamerané na dodržiavanie pravidiel BOZP prostredníctvom BTS, v zákonom stanovených termínoch; | |
- Vypracovať, aktualizovať, viesť a systematicky doplňovať dokumentáciu vyplývajúcu z predpisov o BOZP; | |
- Vykonávať podľa potreby školenie novoprijatých zamestnancov, resp. predpísané opakované školenia zamestnancov prezenčnou formou alebo e-learningom; | |
- Vykonávať výchovu a vzdelávanie v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci zamestnancov a vedúcich zamestnancov; | |
- Zúčastňovať sa kontrol vykonávaných zo strany Štátneho odborného dozoru a Inšpektorátu práce; | |
- Ohlasovať predpísaným spôsobom vznik pracovných úrazov, viesť ich evidenciu a registráciu v zmysle § 17 Zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov; | |
- Poskytovať konzultačné a poradenské služby v oblasti BOZP. | |
Predpokladaný počet zamestnancov: 100 - 300 – nárast počtu zamestnancov je odhadovaný začiatkom 10 mesiaca v priebehu roka 2023 s pravdepodobnosťou výkonu práce aj v iných prevádzkach ako je sídlo úradu a to s celoslovenskou pôsobnosťou. | |
3. Časť Pracovná zdravotná služba | |
- Školenia, vypracovanie dokumentácie a všetky potrebné úkony vyplývajúce zo Zákona č. 355/ § 30 a |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Tomašíkova 64/A, 831 04 Bratislava |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi predložiť do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oprávnenia k výkonu činnosti technika PO / BTS, právoplatné oprávnenia na poskytovanie bezpečnostnotechnickej služby resp. platné osvedčenie autorizovaného bezpečnostného technika, vrátane aktualizačných odborných príprav. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytovanie predmetu zmluvy ( kontaktná osoba dodávateľa). |
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej v oblasti BOZP najmenej 1 pracovný deň pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej takto vykonanej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam. |
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PO najmenej 1 pracovný deň pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej takto vykonanej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam. |
Zmluvnú cenu za poskytovanie služieb BOZP a PO bude dodávateľ v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä, nie však výlučne v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov fakturovať objednávateľovi pravidelnými mesačnými poplatkami vo výške 1/12 celkovej ceny predmetu zmluvy a služby pracovnej zdravotnej služby podľa realizácie týchto služieb. |
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní dodávateľovi vstup do všetkých priestorov, v rámci ktorých bude plnenie predmetu zmluvy napĺňané. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, rovnako aj na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v príslušných ustanoveniach všeobecne záväzných právnych predpisov, alebo v zmysle platných obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Dodanie služby: od 01.januára 2024 do 31.decembra 2024. |
Tomášikova 64/A , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 00:00
1,00 celok
3 884,80
3 237,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2023 12:51
13.12.2023 13:00
13.12.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2023 08:17 - Vstupná ponuka | 3 881,40 | € | Cena s DPH |
13.12.2023 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: