Z202313922
OF-283046
zrušená
37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
Konvektomat elektrický
Konvektomat elektrický
Tovar, Služba
|
1. Konvektomat elektrický, bojlerový, programovateľný, s podstavcom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Konvektomat elektrický pre potreby stravovacieho zariadenia verejného obstarávateľa |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Elektrický konvektomat s kapacitou 10xGN 2/1 | ks | 1 | ||
| Dvojradový celonerezový podstavec kompatibilný s konvektomatom, zaručujúci bezpečné uloženie stroja | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Tvorba pary | v bojleri a automatickým prechodom do nástrekového režimu |
| Kapacita konvektomatu | min. 10 x GN 2/1 |
| Elektrický celkový príkon konvektomatu | max. 36,90 kW/400 V |
| Teplota - horúci vzduch | 30 - 300 °C |
| Sonda teploty jadra pripravovaného pokrmu konvektomatu | požaduje sa |
| Ovládanie : | digitálne/mechanické |
| Režimy varenia : | Para pri nízkej teplote 30–98 °C, para pri 99 °C, super para 100–130 °C, kombinácia (paro-pečenie) 30–300 °C a konvekcia (suchý vzduch) 30–300 °C |
| Možnosť využívania a použitia umývacích cyklov + odvápnenie komory | požaduje sa |
| Integrovaná funkcia odvápnenia bojleru | požaduje sa |
| Predohrev komory, rýchle schladenie komory | požaduje sa |
| Odvlhčovanie komory pre chrumkavý efekt pečených produktov | požaduje sa |
| Automatická diagnostika chýb a prevádzkových udalostí | požaduje sa |
| Ľahká a okamžitá analýza kritických bodov varenia | požaduje sa |
| Izolačné sklo dverí pre úsporu energie | požaduje sa |
| MENU v SK jazyku + slovenské kuchynské programy | požaduje sa |
| Zásuvy naprieč (bezpečnejšia a pohodlnejšia práca s gastronádobami, lepšia vizuálna kontrola gastronádob so surovinami | požaduje sa |
| Nerezová oceľ, zaoblené vnútorné rohy, otvárateľné vnútorné sklá pre lepšie čistenie | požaduje sa |
| Vnútorné osvetlenie varnej komory | požaduje sa |
| Teplotná sonda | požaduje sa |
| Ručná sprcha ku konvektomatu | požaduje sa |
| Klapka pre odťah prebytočnej pary | požaduje sa |
| Zmäkčovač s odporúčaným prietokom | požaduje sa |
| Active cleaner - práškový čistič, odvápňovací prášok pre komory konvektomatov | minimálne na 10 čistiacich cyklov |
| Názov |
| Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia : Ľubovnianska nemocnica, n.o., Oddelenie liečebnej výživy a stravovania - 1.nadzemné poschodie |
| Termín dodania do 60 dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Žiadame predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ktorý bude obsahovať rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje, aby si dodávateľ/úspešný uchádzač do 3 dní prišiel pozrieť súčasný dispozičný stav, presne zameral podľa potrebných parametrov vo vzťahu k stavebným možnostiam objednávateľa a dodal taký konvektomat s podstavcom, aký potrebuje objednávateľ podľa presnej špecifikácie, je potrebné špecifikovať prípojky, ktoré je potrebné mať pripravené pred inštaláciou. Uistiť sa o možnosti správnej montáže a dostupnosti inžinierskych sietí. |
| Cena musí byť vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia, tzn. montáž na existujúce napojenia na siete, vyváženie komponentov, zapojenie prítoku vody, napojenia na odtok. |
| Cena musí zahŕňať výbavu podľa špecifikácie, odborné zaškolenie a zaučenie obsluhy s písomným potvrdením o zaškolení – min. 8 osôb v dostatočnom rozsahu, nastavenie stroja, dokumentáciu ku stroju, revíznu správu. |
| Žiadame bezplatný záručný servis minimálne po dobu 24 mesiacov. Bezplatný záručný servis zahŕňa: poštovné náklady, dopravné náklady, servisné práce, údržbu, náhradné diely. |
| Predmetom tejto zmluvy nie je pozáručný servis, ale predávajúci garantuje schopnosť zabezpečiť pozáručný servis a dodanie náhradných dielov najmenej 10 rokov od dodania tovaru. |
| Skryté vady a vady nezistené pri preberacom konaní kupujúci bez zbytočného odkladu reklamuje. Reklamáciu uplatní písomnou formou u predávajúceho najneskôr do uplynutia záručnej doby. Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 24 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. |
| Za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a dodržania všetkých kvalitatívnych, prevádzkovo-technických parametrov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zmluvy minimálne po dobu poskytovanej záruky (24 mesiacov) sa predávajúci zaväzuje najmä (nie však výlučne) : |
| a) dostaviť sa k miestu poruchy a vykonanie servisného zásahu v lehote najneskoršie do 48 hod. od nahlásenia poruchy kupujúcim, |
| b) odstrániť poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 2 pracovných dní od nástupu na opravu. Ak je náhradný diel z dovozu predávajúci sa zaväzuje odstrániť poruchu do 2 dní od dodania tovaru, najneskôr do 20 pracovných dní od nástupu na opravu, |
| c) zabezpečiť, dodať a vymeniť všetky originálne náhradné dielce nevyhnutné k riadnej a bezpečnej prevádzke predmetu zmluvy v prípade ich poruchy alebo ak dielec má kratšiu dobu životnosti ako je poskytovaná záruka, |
| d) vykonať demontáž vadných náhradných dielcov a montáž nových originálnych náhradných dielcov , zabezpečiť odvoz a ekologickú likvidáciu vadných dielcov; zabezpečiť odvoz a likvidáciu spotrebného materiálu, |
| e) vykonávať pravidelné odborné prehliadky v intervaloch stanovených výrobcom, |
| f) najneskôr 14 dní pred uplynutím záručnej doby vykonať bezplatnú bezpečnostno-technickú prehliadku a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky spadajúce pod záruku, |
| g) vykonávať ďalšie servisné úkony a činnosti v súlade s príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami |
| Kupujúci bezodkladne po zistený vady alebo poruchy, nahlási vadu / poruchu predávajúcemu telefonicky alebo elektronickou poštou v čase uvedenom v predchádzajúcom bode v rozsahu popis vady, miesto výskytu vady, kontaktnú osobu kupujúceho, jeho emailovú adresu a telefónne číslo. Predávajúci obratom potvrdí prijatie žiadosti rovnakou formou, akou bola žiadosť dodávateľovi odoslaná s informáciou, v akom možnom najskoršom čase bude kupujúceho kontaktovať servisný technik, za účelom nástupu k diagnostikovaniu vady / poruchy, resp. opravy poruchy na mieste. |
| Servisný technik predávajúceho je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie predmetu zmluvy do 48 hodín od nahlásenia; v pracovný deň medzi 7:00 a 15:00 hod. |
| Ak to charakter vady/poruchy umožňuje odstráni predávajúci vadu/poruchu na mieste. V prípade keď si charakter vady/poruchy vyžaduje prevzatie zariadenia na opravu do miesta opravy mimo miesto poruchy, odstráni vadu/poruchu v lehote najneskoršie do 48 hodín (v pracovných dňoch) od prevzatia zariadenia na opravu. V prípade ak si to charakter vady/poruchy vyžaduje (oprava u výrobcu, dodávka originálneho náhradného dielca a pod.) prevezme zariadenie do opravy a oznámi kupujúcemu najskorší termín odstránenia vady/poruchy. Tento termín pre odstránenie vady/poruchy je pre predávajúceho záväzný. |
| Objednávateľ požaduje dodať tovar celkom nový od výrobcu (továrensky vyrobený), nepoškodený, nevystavovaný, nerepasovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa, zapečatený a opatrený ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Dodávateľ predloží v elektronickej podobe (e-mail) do 2 prac. dní od uzatvorenia zmluvy presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného referenčného modelu, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predmet zákazky spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. |
| Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. Vo faktúre (dodacom liste) dodávateľ uvedie súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH. Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je dodací list resp. preberací protokol. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedených v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy. |
| Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návody na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami. Súčasťou dodania tovaru bude servisná dokumentácia, záručný list, preberací protokol. Požaduje sa vystavenie a odovzdanie montážnych a revíznych správ ku konvektomatu k termínu jeho montáže. |
| Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa, aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
| Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
| V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, resp. ostatné náklady znáša Dodávateľ. |
| Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
| Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Obrancov mieru 510/3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
11.12.2023 20:34 — 12.02.2024 20:34
1,00 zákazka
9 912,00
8 260,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2023 08:13
07.12.2023 11:00
07.12.2023 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: