00738280
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Toaletné a hygienické prostriedky (nh-30)
krém, toaletný papier, mydlo, jednorazové rukavice
Tovar, Služba
1. Toaletné a hygienické prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Toaletné a hygienické prostriedky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Mydlo toaletné tuhé 100g | ks | 4000 | ||
2. Servítky 33x33, 1-vrstvové, bal 140 g | bal | 1300 | ||
3. Mydlo tekuté 5 l | ks | 150 | ||
4. Krém na ruky 100 ml | ks | 100 | ||
5. Toaletný papier 2-vrstvový | ks | 5000 | ||
6. Toaletný papier 1-vrstvový | ks | 10000 | ||
7. Jednorazové mikroténové rukavice 100 ks/bal | bal | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
5. Toaletný papier 2-vrstvový | dvojvrstvový, nearomatizovaný, útržkový |
6. Toaletný papier 1-vrstvový | jednovrstvový, nebielený, nearomatizovaný, 1x400 útržkov |
7. Jednorazové mikroténové rukavice | jednorazové, 100 ks/bal, veľkosť L, z polyetylénovej fólie |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra, vrátane dodacieho listu s jednotkovými cenami zaokrúhlenými na dve desatinné miesta. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotkové ceny s DPH na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotkových cien bez DPH a aj s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. Požadujeme dodanie faktúry spolu s tovarom. |
Dodávka predmetu obstarávania sa bude realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14.00 h. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/. |
Požaduje sa dodržanie uvádzaných množstiev a balení. |
Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
11.12.2023 08:00 — 20.12.2023 14:30
1,00 kompletná dodávka podľa opisného formulára
9 154,20
7 661,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2023 14:56
07.12.2023 08:00
07.12.2023 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2023 15:15 - Vstupná ponuka | 9 153,60 | € | Cena s DPH |
06.12.2023 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 200,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: