• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2023 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2023 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 15:05

Detail zákazky Z202313905

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2023 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2023 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 15:05

Základné údaje

Z202313905

OF-282582

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8675703

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

31399835

X-NET spol. s r.o.

Tomášikova 64, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie systému na zabezpečené zdieľanie dát v prostredí FS

nákup podpory

  • 48732000-8 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti dát
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie systému na zabezpečené zdieľanie dát v prostredí FS
Funkcia
Dôvodom rozšírenie systému na zabezpečené zdieľanie dát je, vybudovania riešenia vo vysokej dostupnosti. Pre zabezpečenie vysokej dostupnosti a dostatočného výkonu, požadujeme dodávku identických modulov a licencií vo verzii HA (vysokej dostupnosti).
Predmetom obstarania je podpora na obdobie do 01.04.2024 alebo na jeden rok.
Doplňujúce technické požiadavky na zabezpečenie zákazky:
Požadovaný typ produktu - MOVEit Transfer File Transfer Server alebo alternatíva software na bezpečný prenos súborov, on premise vybudovaný na serveroch FS.
Požadovaný počet kusov - 1ks = licencia na neobmedzený počet používateľov s 1 ročnou podporou vendora. Prípadne alternatíva.
Minimálne požadované parametre:
- On premise riešenie server na primanie a odosielanie dátových súborov, ktoré obsahujú citlivé obchodné alebo osobné informácie
- Silné šifrovanie prenášaných súborov (na serveri aj počas prenosu)
- Šifrovanie AES-256
- Kontrola end-to-end integrity dát
- Možnosť zdieľať súbory automaticky vytvorenou linkou (URL)
- Integrácia s Active Directory/LDAP
- Možnosť vytvorenie používateľských účtov na základe rolí (administrátorské, bežné, dočasné, guest)
- Bezpečné riadenie prístupu prostredníctvom viacfaktorovej autentifikácie (MFA)
- Podpora Single Sing On (SSO)
- Možnosť nasadiť v režime vysokej dostupnosti (Vysoká dostupnosť v celom systéme s Active-Active failover)
- Flexibilná a škálovateľná architektúra, kt. sa vie jednoducho prispôsobiť rastúcim potrebám
- Plánovanie úloh/záloh
- Možnosť jednoducho zdieľať súbory akejkoľvek veľkosti alebo typu s internými a externými používateľmi
- Zdieľať priečinok s vybranými používateľmi alebo skupinami. Delegovať možnosť zdieľania na konkrétnych používateľov alebo skupiny
- Zníženie rizika straty dôverných údajov: zvýšená viditeľnosť, kontrola, bezpečnosť a auditovateľnosť dátových prenosov
- Emailové upozornenia, potvrdenie odovzdania súboru, oznámenie o novom súbore, potvrdenie o doručení súboru, potvrdenie o nedoručení
- Auditné a diagnostické logovanie - interakcia používateľov (napr. neúspešné pokusy o prihlásenie), archivácia
- Syslog, možnosť napojiť na SIEM (ArcSight)
- Monitorovanie výkonu a vyťaženia serverov + emailové upozornenia
- Plánované a vlastné reporty
- Podpora vyhradeného úložiska súborov NAS, SAN, vSAN (UNC - universal naming convention)
- Podpora vzdialenej databázy (MySQL)
- Webové rozhranie umožňujúce prístup a prácu pre používateľov
- Webové rozhranie pre online administráciu a sledovanie aktivít
- Programovateľné API rozhranie
- Plugin/doplnok pre Outlook kt. umožní zdieľať súbory akejkoľvek veľkosti alebo typu s internými a externými používateľmi
- Možnosť Ad Hoc prenosu dát
- Natívny desktopový klient (WIN a Mac OS)
- Natívny mobilný klient (iOS, Android)
- Podpora bežne používaných FTPS, SFTP klientov
- Možnosť preposielať dáta na kontrolu na antivírus/antimalware server FS
- Možnosť preposielať dáta na DLP inšpekciu na server FS
- Riešenie podporujúce vysokú dostupnosť HA (high availibility)
- Popdpora API
Požadovaný typ produktu - MOVEit Gateway alebo alternatíva DMZ brány
Požadovaný počet kusov - 1ks = licencia s 1 ročnou štandardnou podporou vendora. Prípadne alternatíva
Minimálne požadované parametre:
- On premise riešenie server na primanie a odosielanie dátových súborov, ktoré obsahujú citlivé obchodné alebo osobné informácie
- Silné šifrovanie prenášaných súborov (na serveri aj počas prenosu)
- Šifrovanie a dešifrovanie - použitie silných šifier AES-
- DMZ brána, kt. bude terminovať prichádzajúce spojenia z verejnej siete do DMZ, a následne bude požiadavky preposielať na dátové úložisko
- Možnosť použiť aj ako DMZ proxy
- Webové rozhranie pre online administráciu a sledovanie aktivít
- Auditné a diagnostické logovanie - interakcia používateľov (napr. neúspešné pokusy o prihlásenie), archivácia
- Syslog, možnosť napojiť na SIEM (ArcSight)
- Monitorovanie výkonu a vyťaženia + emailové upozornenia
- Riešenie podporujúce vysokú dostupnosť HA (high availibility)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MOVEit Transfer Server License - High Availability ks 1
MOVEit Transfer API Module ks 1
MOVEit Transfer API Module - High Availability ks 1
MOVEit Transfer Ad Hoc Module (unlimited users) - High Availability ks 1
MOVEit Transfer Secure Folder Sharing - High Availability ks 1
MOVEit Gateway High Availability ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 Podmienky účasti
1.3.1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
1.3.2 Platobné podmienky
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (Prílohu č. 1 Opisného formuláru) s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy.
Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou a inštaláciou služby na miesta plnenia.
1.3.2.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.2.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.2.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľom. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.2.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.2.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet plnenia Zmluvy sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov objednávateľa.
1.3.3 Ostatné dojednania
1.3.3.1 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas predmet plnenia. Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.3.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.3.3 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia do 30 kalendárnych dní odo dňa účinnosti Zmluvy, za podmienok definovaných v Obchodných podmienkach elektronickej platformy.
1.3.3.4 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania: Mierová 23, 815 11 Bratislava, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod.
1.3.3.5 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 2 dni vopred.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 23, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

08.01.2024 14:00

6,00 ks

60 513,64

50 428,03

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2023 14:03

06.12.2023 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2023 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2023 13:44 - Vstupná ponuka 59 215,41 € Cena s DPH
06.12.2023 13:44 - Najvýhodnejšia ponuka 59 215,41 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS