30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36675601
EZ - PROFINAL SK, spol. s r.o.
D. Štúra 1009/8, Sereď, 92601, SVK
Zaškolenie obsluhy MG 450 l
školenie, motorgenerátor, elektrický zdrojový agregát
Služba
1. Zaškolenie obsluhy MG 450 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Zaškolenie je určené pre obsluhu MG 450 l (2001). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Školenie obsluhy MG | osoba | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zaškolenie obsahuje: Všeobecný popis zariadenia Naštartovanie / zapnutie zariadenia Vypnutie MG riadiacou jednotkou a tlačidlom TOTAL STOP Činnosť zariadenia pri napájaní zo siete Činnosť zariadenia pri výpadku napájania zo siete – práca v autonómnom režime Činnosť zariadenia pri návrate napájania zo siete Ovládanie a činnosť zariadenia v automatickom režime Ovládanie a činnosť zariadenia v ručnom režime a režime TEST Dopĺňanie paliva do prevádzkovej nádrže Spôsob vypĺňania prevádzkovej knihy |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena za vykonanie 1 kurzu pre 4 osoby |
Požaduje sa do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu/kurzov objednávateľom vybranými účastníkmi. |
Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov (ak bude vykonávaný prezenčnou formou a nie online), ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu: meno, priezvisko, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze. |
Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby. |
Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom poskytovateľa (originál). |
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. Prípadne zahrnul dopravné náklady pre školiteľa. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (kolkové známky, poplatky a iné). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 5 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru maximálne do 14.12. 2023 |
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 3 dni vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov najneskôr 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je začiatok mesiaca december 2023 - podľa dohody zmluvných strán. |
71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
08.12.2023 13:00 — 18.12.2023 12:00
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
411,00
342,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2023 11:54
05.12.2023 13:00
06.12.2023 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2023 07:41 - Vstupná ponuka | 360,00 | € | Cena s DPH |
05.12.2023 07:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 358,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: