• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2023 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 08:35

Detail zákazky Z202313897

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2023 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2023 08:35

Základné údaje

Z202313897

OF-283286

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8675686

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36675601

EZ - PROFINAL SK, spol. s r.o.

D. Štúra 1009/8, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zaškolenie obsluhy MG 450 l

školenie, motorgenerátor, elektrický zdrojový agregát

  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 31100000-7 - Elektromotory, generátory a transformátory
  • 31121000-0 - Generátorové hnacie agregáty

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zaškolenie obsluhy MG 450 l
Funkcia
Zaškolenie je určené pre obsluhu MG 450 l (2001).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školenie obsluhy MG osoba 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zaškolenie obsahuje: Všeobecný popis zariadenia Naštartovanie / zapnutie zariadenia Vypnutie MG riadiacou jednotkou a tlačidlom TOTAL STOP Činnosť zariadenia pri napájaní zo siete Činnosť zariadenia pri výpadku napájania zo siete – práca v autonómnom režime Činnosť zariadenia pri návrate napájania zo siete Ovládanie a činnosť zariadenia v automatickom režime Ovládanie a činnosť zariadenia v ručnom režime a režime TEST Dopĺňanie paliva do prevádzkovej nádrže Spôsob vypĺňania prevádzkovej knihy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena za vykonanie 1 kurzu pre 4 osoby
Požaduje sa do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu/kurzov objednávateľom vybranými účastníkmi.
Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov (ak bude vykonávaný prezenčnou formou a nie online), ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu: meno, priezvisko, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze.
Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby.
Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom poskytovateľa (originál).
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. Prípadne zahrnul dopravné náklady pre školiteľa.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (kolkové známky, poplatky a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 5 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru maximálne do 14.12. 2023
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 3 dni vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov najneskôr 5 dní od uzavretia zmluvy.
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je začiatok mesiaca december 2023 - podľa dohody zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

08.12.2023 13:00 — 18.12.2023 12:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

411,00

342,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2023 11:54

05.12.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 674
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2023 07:41 - Vstupná ponuka 360,00 € Cena s DPH
05.12.2023 07:42 - Najvýhodnejšia ponuka 358,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS